Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

De JBL Creature 2 høyttalerne gjorde seg også veldig bra i det oppsettet. Har samme høyttalersettet selv, og syns det er utrolig god lyd i de til å være så små. Ikke behov for noe større på et rom som ikke er mer enn 12 kvadrat.

 

Må nesten få lagt ut mitt oppsett også etterhvert, men får vel vente til jeg har fått alt jeg har bestilt til den nye pcen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mitt fremtidlige rom. :)

7767990[/snapback]

Det har bare ett vindu?! :ohmy:

7768118[/snapback]

Des mindre og færre vinduer, des bedre. Det skal vel være et skikkelig "gutterom", og da blir vinduer bare til besvær. Kunne svært gjerne tatt bort alle mine vinduer. Er bare i veien...

Men med noen svarte gardiner osv.. så blir det bra allikevell.

 

Fordelen med vindu er jo at man kan lufte bort "eventuel" svettelukt, og varme. :!:

Lenke til kommentar
Mitt fremtidlige rom. :)

7767990[/snapback]

Det har bare ett vindu?! :ohmy:

7768118[/snapback]

Des mindre og færre vinduer, des bedre. Det skal vel være et skikkelig "gutterom", og da blir vinduer bare til besvær. Kunne svært gjerne tatt bort alle mine vinduer. Er bare i veien...

Men med noen svarte gardiner osv.. så blir det bra allikevell.

 

Fordelen med vindu er jo at man kan lufte bort "eventuel" svettelukt, og varme. :!:

7768999[/snapback]

Ja de JBL høytalerne er rå, bittesmå men RÅ. hadde før Logitech X-430 men ingen plass å sette bakhøytalerne på. solgte de til brodern å bestilte Creature 2.

 

Har 3 vinduer her, 1 på kjøkkenet og 2 i stua. Det ene i stua ser du rett bak pcen min. Et pluss og et minus med det. minuset er selvfølgelig lyset om dagen/sommeren. Om vinteren har vi jo ikke lys :p

 

pluss med det er at jeg kan se om det er folk på jobb, om vi får varer eller om sjefen er på.

 

Jeg flytta også fra Kirkenes sommern 06, gikk lei og var tilbake før jul :p

 

Utsikt fra min "datakrok" i bildet under.

 

Edit: Hvis du ser skikkelig nøye etter ser du en Russer som graver i Containern igjen. :!:

post-70891-1169396423_thumb.jpg

Endret av T.J.
Lenke til kommentar

Her er "bula" mi hos fattern;

 

Bærebare jeg bruker til vanlig. Har med stasjonære noen ganger.

romosv003large3dt.th.jpg

 

Pc som skjelden er i bruk

romosv004large5bc.th.jpg

 

Seng;o Tror jeg snart kjøper meg større ^^

romosv006large7mk.th.jpg

 

Skap og en søplesekk jeg har fylt med dritt

romosv007large8ge.th.jpg

 

Hylle med masse rask og ark, Love Hearts hylla som snart går i søpla og baseball hansken min

romosv005large2vq.th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...