Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dem dundrer godt dem;)  fikk en gang naboen på døra, og halvparten av colaboxene på toppen i hode :p

12" Cerwin Vega =)

7727821[/snapback]

grøtete lyd med andre ord. ikke bra lyd

7740095[/snapback]

Grøtete lyd? første gang jeg har hørt en slik forklaring på så rene høytalere som cerwin vega.. lyst til og forklare hva som er dårlig? :hrm:

Lenke til kommentar

Personlig skjønner jeg ikke hetsen mot CW, lyden er da fan ikke dårlig på 10" eller 12" men 15" bass kan bli grovt til mange typer musikk om man har mye bass. Man hører nok forskjell på høyttalere til 100 000 om man er nerd innen hi.fi, men det er fan meg ubrukelig:D Syns lyden er god nok i CW og da jeg ikke sitter og lytter etter instrumenter som ikke er med i musikken så holder det for meg :!:

Lenke til kommentar

Forskjellige produsenter av høytalere vil også si forskjellig fokusering. Noen fokuserer på høy lyd og mye bass, noen på klar lyd og et middels trykk osv.

Trur jeg skal få i hus et par CERWIN-VEGA CLS-12 og en CERWIN-VEGA CLS-15SX samt en NAD forsterker neste år.. TV er førsteprioritet, noe som snart skal kjøpes til min bule :D

Da kommer det full update når TV benk og det hele er på plass !

Lenke til kommentar

Vant 2K på automat her om dagen så dro jeg en tur på Jysk å henta meg nytt skrivebord og stol. Så jeg flytta meg fra stuebordet og bort til vinduet. alt jeg bruker i løpet av uka (eneste er PSP'en og det andre kameraet mitt som ikke er der)

Det gamle modemet som venter på å bli sendt i retur.

Tingene på bordet:

Mp3 spilleren, klokka, Z800, K750, Icemat Siberia og Siberia In-ear, diverse spill-cover, MS Wireless 5000, Steelpad QcK Steel, Asus A6JA, jobb-kniven min, Stratos og Cola :thumbup:

Den ene eksterne harddisken(Den andre er gjemt i Generals coveret på høyre siden. Kameradok, JBL Creature 2.

Edit: Til de som lurer på hvorfor det ikke er noen skjerm på den stasjonære:

Den brukes ikke på grunn av svak grafikk og ytelse generelt. ny maskin i løpet av mars/april :)

post-70891-1169261419_thumb.jpg

post-70891-1169261459_thumb.jpg

post-70891-1169261544_thumb.jpg

Endret av T.J.
Lenke til kommentar
Kroken min ....  Trenger et lynkurs i kabelrydding  :blush:

Venter spent på at lønningen kommer inn på fredag, for på posten ligger dockingstation til laptopen, og en trådløs router.

3648966[/snapback]

Kirkenesværing? eller bare tatt vare på kartet?

Mala: Kostet meg Teknisk sett 21kroner, hadde småpenger på meg heiv dem på, 2 trykk, prøvde den siste krona og vant 40, tok sjansen å fikk 1800 :D

Medion: Den Kreatel TV-boksen brukes også av Salten Bredbånd. Hadde samme dritten på hybelen min. Tømte batteriet på to dager så den ble liggende på kjøkkenskapet uka etter at jeg flytta inn til dagen jeg flytta ut. Er ikke så spesiel egentli :p

Endret av T.J.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...