LarsP Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Haha, det tenkte jeg også. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Liten up-date av min bule.Kommer snart en LCD TV på noe mellom 26-32" er ikke sikker på hva jeg skal ha.. mx510 musa er akkurat fjerna, fikk Zippy trådløse musa til å funke ved å bytte USB port til senderen trur jeg. 7692069[/snapback] Var det du som hadde det DDR-greiene, eller? Får jeg se bilder av utsyret ditt? 7695358[/snapback] Jepp, jeg som hadde DDR greiene, kan sette det fram i dag å ta et bilde, men først er det skole, næremere bestemt engelst tentamen Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jepp, jeg som hadde DDR greiene, kan sette det fram i dag å ta et bilde,men først er det skole, næremere bestemt engelst tentamen 7695852[/snapback] Ok. Gl hf. Hvor mange føtter klarer du på pad? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Her er bilde av dance pad... Slenger også opp bilde av zippy mus og tastatur Klarer 7-8 fot... sangene varierer litt mye med det fot greia, kan stå 6 fot å være like jævlig som 8 fot... Endret 11. januar 2007 av aGal Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Hei. Her er spillrommet mitt. Bildene viser nesten bare samlingen min. Men men.. Endret 11. januar 2007 av SuperMario Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Du digger spill ser jeg Er det ikke litt unødvendig med to stk. av samme konsoll ? Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Du digger spill ser jeg Er det ikke litt unødvendig med to stk. av samme konsoll ? 7699154[/snapback] Jo, det er sant. Men det har liksom bare blitt sånn. En PAL og en NTSC versjon av ps2, xbox og gamecube. Men helt klart unødvendig! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Sykeste........her snakker vi en formue i spill, og bokstavelig talt "du har ikke ett liv". Kan jo sitte å spille resten av livet sitt. Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Sykeste........her snakker vi en formue i spill, og bokstavelig talt "du har ikke ett liv". Kan jo sitte å spille resten av livet sitt. 7699192[/snapback] Joda, jeg har faktisk et liv, gift og 1 barn (pluss en i "ovnen"). Men det blir litt spilling, hehe. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det var ikke ment sånn, jeg sa ingenting om at du ikke hadde ett liv, jeg bare prøvde å få frem at mange går rundt og sier "du har ikke ett liv", og at dette er ett sted hvor slikt kan oppstå. Beklager om du oppfattet det feil. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 PS3, dammit!1111111 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det må jeg si! Ungen får seg en tøff far! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Sykeste........her snakker vi en formue i spill, og bokstavelig talt "du har ikke ett liv". Kan jo sitte å spille resten av livet sitt. 7699192[/snapback] Joda, jeg har faktisk et liv, gift og 1 barn (pluss en i "ovnen"). Men det blir litt spilling, hehe. 7699239[/snapback] Alle har et liv da.. Men det var en super bule.. Stå på. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Får vi se bilde av tv'en også SuperMario? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Her kommer en liten oppdatering, hvis vi kan kalle det for det. Jeg trenger også et tips fra dere. Her er selve hovedplassen da. Her tilbringer jeg mesteparten av hybellivet. Her er selve skammen, en 1 år gammel laptop som synger på 3. siste verset. He he. "Bruke tastatur til bærbar? Hva er vitsen med det" tenker vel noen, jo grunnen er at det er noe dritt å skrive på et varmt tastatur der "pil ned", "pil venstre" og "PageDown" ikke funker. Dessuten er den kanten mellom laptopen og overflaten til bordet for høy. Her er det meste jeg har av pynt, vil ha mer men finner ikke plass... Her henger da: Et kosedyr som jeg ikke husker hvordan jeg fikk, men alltid har hatt. En temperaturmåler, egentlig unødvendig, men jeg må bare vite hvor kaldt det er ute. Et bilde av en katt jeg hadde for 3 år siden... Og sist, men ikke minst: En nedtellingstidtaker! Egentlig noe jeg kjøpte feil, men aldri leverte tilbake. Skulle egentlig kjøpe en temperaturmåler, men så tok jeg visst denne ... Alt er festet til veggen med kitt. Jeg har egentlig en plakat og et skjerf som skal opp, men jeg har ikke lovt til å bruke spiker og slike ting, så da har jeg bare kitt og teip igjen, og det holder ikke på plakaten og RBK-skjerfet... Underholdningssenteret mitt. Lite å si om det, er ikke så mye å se på. He he. Her er absolutt alt som har med skolen å gjør. Er utrulig mye som skal kunnes... Jeg går på VKII Anleggsmaskinfører på Os Videregående Skule Her ser dere det meste som er å se på rommet mitt. Og ikke la dere lure folkens, den sengen er svær! Så kommer vi til den siste tingen, i begynnelsen av innlegget mitt sa at jeg trenge tips fra dere: Jeg skal ha meg ei hylle av ett eller annet slag. Noe som jeg kan ha bøker, pynt og slikt i. Noen tips om noen billige hyller/reoler/skrivebord? Endret 11. januar 2007 av Skogli Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Må vel sies at dette desverre ikke er min hybel, men er på besøk mange ganger i året! Det er min bror som studerer i Trondheim. Akk ja, de fattige studentene Dette var før huseieren la parketten. Prisjektoren på her , og anlegget spiller meget godt Hybelen er utrolig koselig ! Det er også en drømm å se på film å spille xbox ! Her har du server/workspace, peisen, og litt av kjøkkenet. Deilig sofa dette ! Fremme til høgre er soverommet, til venstre er kjøkkenet, rett frem inn døra er bad, og til høyre for badet igjen er det en badstu, men brukes til bod. Oppe i taket er prosjektor og bakhøytalere #Kremt# Studenter altså Ja, dett var dett ! Det kommer bilder av min bule en gang, men den skal snart pusses opp skikkelig Mvh, Erlend Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Stakkars studenter Men var virkelig stilfult det der Så virkelig koselig ut å se film der..! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Fin bule VolcomStone. Din også Skogli. Hva slags prosjektor og annlegg har du VolcomStone? Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Fin bule VolcomStone. Din også Skogli. Hva slags prosjektor og annlegg har du VolcomStone? 7699894[/snapback] Ikke min desverre Min brors ! Har ikke alle specs`a på systemet nå, men kan finne ut viss det er av interesse. Mvh, Erlend Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 SuperMario: Nydelig bule. En eller annen dag måler jeg meg nok med samlinga di Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå