darkness| Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Prøv å holde dere on topic, folkens! Mer nerdebuler, takk! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Her er min Edit: La til bilde av senga.. Endret 7. januar 2007 av kezoom Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Fin bule det der! Flower Power! :!: Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ny pc stol snart? Og muligens bytte gardiner.. Ellers skikkelig pent.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Takker, Flower Power er kos Stolen er faktisk god til å være slik, utroilig nok.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Pent det, Kezoom. Hvor er sengen din? Jeg likte gardinene, jeg. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Pent det, Kezoom. Hvor er sengen din? Jeg likte gardinene, jeg. 7667148[/snapback] Takk for alle kommentarer Sengen er bak der jeg står når jeg tar bilde.. kan ta å slenge opp et bilde av det.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Da hadde jeg lagt til bilde av senga også.. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Hybel-bula mi, ikke god kvalitet på bildene (DV-kamera) men får holde. Har ikke blitt ferdig med plassering enda men snart! Rommet er ikke større enn 5,50 m x 2,30 m Skal rydde skikkelig og ta noen nye en dag *kose seg i vippestolen sin mens jeg ser en film med den nye hjemmekinoen min* View fra data stolen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fra TV'n Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Data pulten min osv. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kleskap + bakre høyttaler, bord som står i veien og noen fjernkontroller. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Over pulten min. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Gatebil plakaten og bia mi. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor EDIT: Og ja, det ER faktisk plass til å se på film. Drar frem de 2 vippestolene som står på siden av senga så er det bare å vippe seg bakover og nyte en film Eneste minus er kanskje at lyden ikke får spredd seg nok pga det er så trangt, men jeg er fornøyd Endret 7. januar 2007 av Ludacris Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Veldig pent.. Diggbar hjemmekino. Er døra bak ved skrivebordet der? Kommer å ser på film jeg Men en ny projektor hadde gjort seg eller hva? Er det hele hyblen? kjøkkken og slikt da? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Pen pule. Sikkert rimlig fin lyd når man ser film Litt synd man må sitte i stolen eller ligge/sitte i senga når man skal se film.. Sofa/feit go stol er tingen! Endret 7. januar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Veldig pent.. Diggbar hjemmekino. Er døra bak ved skrivebordet der? Kommer å ser på film jeg Men en ny projektor hadde gjort seg eller hva? Er det hele hyblen? kjøkkken og slikt da? 7668653[/snapback] Døra er bak skrivebordet ja Prosjektor hadde ikke gjort noe nei *drømme* Det er langt ifra hele hybelen. Er 3 like rom til her, et er ledig og kompisene mine bor på de 2 andre. Har en stor lang gang, kjøkken og stue med oppvaskmaskin, ovn, mikro, kjøleskap, masse skap, sofa med plass til 3+2+1, bitte liten tv, mat bord med stoler og diverse. Et bad med 2 vasker, egent rom med dusj og vaskemaskin og egent rom for å gjøre en nr.1 eller nr.2. Og egen bod. Vi er ikke bortskjemte om den kommentaren skulle komme Har spart til hjemmekinoen siden i sommer og brukt minimalt med penger siste halvåret. Endret 7. januar 2007 av Ludacris Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Såpass ja.. Hvor stor er hele hybel, i m2. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Såpass ja.. Hvor stor er hele hybel, i m2. 7668716[/snapback] Hmm er usikker. Er ikke så aller verst pris om vi bare hadde fått sparka inn en person til her. Nå betaler vi 3400 kroner hver mnd. Om vi får inn en person til går det ned til 2900,- som er veldig rimelig for hybelen er helt strøkent oppussa i sommer. EDIT: Er inkl. strøm og 3 mbits. bredbånd. Endret 7. januar 2007 av Ludacris Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg kommer jeg liksom. Men delte dere alle et bad? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg kommer jeg liksom. Men delte dere alle et bad? 7668743[/snapback] Er et rom der det er 2 vasker ja med speil, skap, knagger og det som trenges Dette går helt supert for oss alle Dusjen er det ikke slåsskamp om heller, tro det eller ei Men dassen er en annen sak til tider Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) 3400 var mye (i hvertfall for meg men jeg vet jo ikke hvor du bor) Jeg hadde hybel i Bodø i fjor mellom august og desember. 3100,- med et litt større rom, eget bad, kabel-tv, 10mbit fiber, strøm, kjøkken og postkasse. var da i en nesten ny blokk 2år gammel tror jeg. nye møbler og greier. alt man trengte var en tv, data og noe kjøkkengreier så var det konge. skal se om jeg har bilder fra da. har nå en ny bule, litt rotete for øyeblikket (nettopp flyttet hjem) ryddes snart. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tv-en er Grundig 32" 100Hz PS2 Euroline Surround fra rema (skadavare som jeg fikk for halv pris siden jeg jobber der ) Elta stereo med 2 stykk 50w Tandberg høytalere. Panasonic VHS(!) er forsåvidt ingen bule. er stua i mitt/fatterns hus men han bare sover her Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Colaboks? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Stereo :!: Bildene ble jæ*** store. kan noen forklare hvordan de thumbnailsgreiene funker? Endret 8. januar 2007 av T.J. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Her er min "Lille" hule/rom: Bilde i front av hjemmekinoen. Bilde i mørket. (dog litt vanskelig å få til noe bra bilde med mine kunnskaper, kamera og uten stativ) Med blits ble det seende slik ut. (til venstre er subben og N64 som ikke lenger har "tronplassen") Gammelt bilde med visse ting som mangler. Bak PCen i mørket. Her ser du da deler av senga og resten av rommet. Closeup på SVSen. Består for det meste av: - Hjemmelaget PC og kabinett (6800GT SLI, X-FI Extreme music, 4200+ osv.. (se signatur)) - Wii og N64 - SVS PB10 (subb) - Athenaspeakers Classic series (5.0 høyttalere) - Clark Synthesis Tactile TST239 Silver (romperister) - Pioneer VSX 812 + egen 150W forsterker til romperister - Infocus 4805 (prosjektor) - dobbeltseng - Sovesofa/dobbeltseng - 2 år gammel Fujitsu-siemens laptop - treseters gammel sofa - Peis osv... (rom er på ca 40-45kvm) Endret 8. januar 2007 av andrull Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 andrull: sinnsykt fet og nice bule! Har aldri vært mere misunnelig tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå