Nauz Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 mr.nauz Den James Bond-klokka di, hvor kjøpte du den? Har en kamerat som liker Bond ganske godt, og det hadde vært en ganske fin gave. Tenker der er greit jeg spør her, istede for på PM da det kanskje også er andre som er interessert i klokka. Kristian 7618805[/snapback] [/quote GoldenEye sattelitt klokka eller den som står ved gollum? Uansett har fått begge 2 av pappa. Han jobba med film, så fikk igjennom jobben. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Da kommer det bilder av min nyommøblerte lille bule: Samlingen med kastekniver, kasteøks og et par andre slags rare kniver 7595303[/snapback] Handla på pentagon, are we? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har ikke bilde av min bule men skal ta bilde når jeg får fiksa den. Akkurat nå ser den slik ut: Laptop+stuebord i sofaen foran tv-en( Oje ) ved siden av laptopen en Icemat V2 Black og MS Laser 6000. Den egentlige pcplassen er nesten ikke i bruk etter at jeg fikk laptopen. HP Pavillion F1703 17" bZerk Transperent Tastatur MS Wireless Laser 5000 Steelpad Qck steel HP Kameradock med HP M407 Under skjermen JBL Creature 2 og sist men ikke minst en Asus WL-500g Premium Bilde kommer Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Da kommer det bilder av min nyommøblerte lille bule: Samlingen med kastekniver, kasteøks og et par andre slags rare kniver 7595303[/snapback] Handla på pentagon, are we? 7618834[/snapback] På gata i Brumunddal av alle steder Lenke til kommentar
Stone_Sour Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Får vel legge ut bilde av min nylige ryddet bule. Her ser man da LCD-tv som jeg vant i Se og Hør. Her er da PC-kroken min. Her sover jeg. Stor seng, men ingen å dele den med Her er da filmene mine. Mangler en del... Det var da mitt rom, eller så kalt bule! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Fin blue Stone_Sour Hvor stor er den tv'en du vant ? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg gjetter 23" eller 26". Ser ikke helt ut som en 28". Min er 28", og jeg har samme tv bord...ser mye større ut. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Får vel legge ut bilde av min nylige ryddet bule. Her ser man da LCD-tv som jeg vant i Se og Hør. Her er da PC-kroken min. Her er da filmene mine. Mangler en del... Det var da mitt rom, eller så kalt bule! 7626434[/snapback] Sjekk ut pc skjermen din, den til venstre ser dere en kjent avatar? Ellers veldig fin bule edit: glemte å fjærne bildene.. Endret 2. januar 2007 av Complexity Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg gjetter 23" eller 26". Ser ikke helt ut som en 28".Min er 28", og jeg har samme tv bord...ser mye større ut. 7626515[/snapback] Ja, forresten.. Lenke til kommentar
Stone_Sour Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Takk takk! Tv er på 26". Duger jo. Var ikke akkurat som jeg fikk bestemme størrelse når jeg vant. PC-skjermene er Samsung 205BW 20" Widescreen og Dell 17". Endret 2. januar 2007 av Stone_Sour Lenke til kommentar
psyches Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Her er da bula mi! klikk på bildene for forstørring Rommet fra døren, legg merke til min nye seng Tv'en min, 20" Luxor, funker fett! Med en Xbox360 ofc! Et mer oversiktlig bilde av rommet mitt, pc kroken rett frem Pc kroken Mine spill og filmer godt plassert ved siden av pc' bordet og stolen Ryddet det akkurat Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Oppdaterte bula mi i dag. Før: Etter: Må rydde litt opp i ledninger her, også støvsuge over en gang til, men det tar vi i morgen Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Veldig veldig pent etter oppdateringa Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg håper for din egen del Shikaru at du ikke bruker den døra. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg håper for din egen del Shikaru at du ikke bruker den døra. 7629857[/snapback] Ser ikke slik ut da. Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 ah, det så deilig ut. god bordplass, deilig tastatur, ah. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 joda såklart jeg bruker den døra. er jo ikkeno stress å flytte på absolutt alt hver gang jeg skal ut døra nei, har slått åpning på siden der, så jeg har gjort om 2 rom til et. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå