WhiteDragon Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Nå manger du bare en seriøs vask + litt rydding. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Skjer med å bo på søppeldynga? Rydd pulten din gutt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Nå manger du bare en seriøs vask + litt rydding. 7572280[/snapback] hehe, er alt for lat det er mitt problem.. Skjer med å bo på søppeldynga? Rydd pulten din gutt. 7572283[/snapback] hehe, altså, eneste jeg gjør her er å sitte med pc'en, eller sove.. såe.. har egentli ikke behov for å rydde så mye ^^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hmm, jeg klarer ikke å sove ordentlig om det er rotete rundt meg. Men, men, det er kanskje bare jeg som har det slik? Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Er nok ikke bare deg, LarsP. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Nei, det er nok ikke bare deg LarsP! *tilbake til Mine innlegg* Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Huff, slik er pappa og, men har neppe arvet det av han.. kan ha det så rotete som jeg vil, men bryr meg lite Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hmm, jeg klarer ikke å sove ordentlig om det er rotete rundt meg. Men, men, det er kanskje bare jeg som har det slik? 7572321[/snapback] Nei, jeg klarer heller ikke sove med rot å dritt rundt over alt.! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Å herregud. Klage på en brusflaske og noen få ledninger som ligger på pulten da. Sjønner virkelig ikke sammenligningen mellom det og en søppeldynge. "Jeg får ikke sove når det står en tom brusflaske på skrivebordet mitt ): " Nok et klage-innlegg fra min side Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Steina, det var jo ganske rotete der, da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Øh, om det var rotete er jeg redd for hva du hadde sagt om min pult akkurat nå. Den er så absolutt ikke ryddig. Jeg blir faktisk litt fortvilet av å se på den. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Min: Wow. 2 stk av skjermen jeg har er drømmen min, du er min gud. Veldig nice anlegg du har også. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Å herregud. Klage på en brusflaske og noen få ledninger som ligger på pulten da. Sjønner virkelig ikke sammenligningen mellom det og en søppeldynge. "Jeg får ikke sove når det står en tom brusflaske på skrivebordet mitt ): " Nok et klage-innlegg fra min side 7572487[/snapback] Du er veldig flink til å klage på andre, her sa vi våre meninger om hvordan vi liker å ha det rundt oss. Så kommer du å klager på våres meninger, det har jeg sett i en rekke andre poster å. F.eks du klage på bilde mitt, bula mi, der jeg sitter har jeg 2 skjermer, det er jo bilde av buleplassen. Men ontopic, hva bruker du den forsterkeren til(om det er en)? Den så litt gammel, men var samtidig veldig fresh. Hadde du giddi å rydde litt? Så ta et nytt bilde, det blir kjempe bra vettu. ChRiStiAn^ Veldig flott plass må jeg si. Skjermene så eksklusive ut Endret 25. desember 2006 av -Shark- Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Men ontopic, hva bruker du den forsterkeren til(om det er en)? Den så litt gammel, men var samtidig veldig fresh. Hadde du giddi å rydde litt? Så ta et nytt bilde, det blir kjempe bra vettu. 7573488[/snapback] Jepp, bilde kommer snart Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Det er en ganske gammel forsterker ja En Toshiba SB-A25 på 240W Den driver hovedsakelig denne karn her (som mamma ikke er så glad i) Men er litt for svak til den, så sikringene i den ryker av å til når det dundres, men har nokk av sikringer så Lenke til kommentar
kalli Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Complexity: Kul nisse! Hvor har du kjøpt den? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Complexity: Kul nisse! Hvor har du kjøpt den? 7574391[/snapback] Fikk den i desember i gang av mamma kjøpt på nille elns, spiller gitar og riser på hodet Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Min: 7573241[/snapback] Pent! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Vogel's har mye lekkert (fåes hos blant annet AVshop.no) *bilde* 7565553[/snapback] Da synes jeg Dantax sin Harmony serie er penere Endret 26. desember 2006 av EvenT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå