Penrin Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Stian Kolrud: 2-4 Pcer, fire skjermer i et såpass lite rom?Det må bli trangt etterhvert.. 7531382[/snapback] Står to pcer, tre skjermer en tv og en xbox der, laptoppen ligger helt til venstre, da det ikke er bordplass til den Men er ikke så mye ejg bruker den hjemme uansett.. Den brukes bare til MSN når jeg har gjort noe gale med hvoedpcen og ikek gidder og fikse på det Men pultene og stolen er ganske lave, og det med vilje, hatt det sånn siden jeg fikk min første PC, bare blitt en vane og sitte lavt.. Men svar på ditt spm, jo det er ikke så mye plass igjen Skulle hatt inn den siste og men tror ikke det er palss til den! Edit: Hjelper bra på varmen da! Endret 19. desember 2006 av Stian Kolrud Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Fint rom Flippy, men den musematte + tastaturløsningen var helt forferdelig. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 7524180[/snapback] så pent ut det, men, hvor skal du sove? 7527642[/snapback] Og hvor skal du ha klesskapet? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Og hvor skal du ha klesskapet? 7540597[/snapback] Klær? WTF lizm, mange har de andre plasser i huset Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hva brukes den CRT skjermen helt til venstre til? 7522260[/snapback] Hørt om sekundær skjerm? Her har vi et eksempel. Nerdebula mi for 1 år siden. Den svære skjermen til høyre (nr. 1) røyk pga. varme og nå har jeg bare den til venstre (nr. 2). :/ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 har en lignende variant selv, bare med 2 skjermer oppå hværande Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 jeg har nr2 til høyre Lenke til kommentar
vqb Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 jeg kjørte dualscreen før, da hadde jeg en 21" crt, men den har ene guttungen fått. Skal ta bilde av rommet hans snart, litt nerdefaktor over det nu. Skulle gjerne hatt en slik 19" lcd som jeg har nu til ja. dumme meg bestilte bare en mens brutter kjøpte to, jeg er sååå missunnelig. Drømmen er 2stk 19" med en 19/20" widescreen i midten. Men har ei peng til det. (pusse opp hus gir ikke mye peng til overs for investering til hobbyer gitt) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hva brukes den CRT skjermen helt til venstre til? 7522260[/snapback] Hørt om sekundær skjerm? Her har vi et eksempel. Nerdebula mi for 1 år siden. Den svære skjermen til høyre (nr. 1) røyk pga. varme og nå har jeg bare den til venstre (nr. 2). :/ Ehh ja. Har det selv.Men lurte på hvorfor den sto der, uten fot og feste. Så ut som den ble brukt til overvåkning eller noe :!: Lenke til kommentar
Faris Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Og hvor skal du ha klesskapet? Har et skap i gangen utenfor Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Jeg har da ikke en ekte bule, siden jeg bare er 17, menmen... (bildene tatt med ett skuffende dårlig Nokia N73 Kamera >) EDIT: Fan! Alt ser jo helt Gult ut? Fargen på hyller osv er hvertfall den vanlige "lyse IKEA tre fargen" Endret 21. desember 2006 av Lakus Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Finfint rom, Lakus Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Mitt rom. Har posta det noen ganger før, men har fått ommøblert nå og fått kjøpt noen nye møbler. Helt utrolig hvor mye man kan få plass til på et rom på kun 8kvm! Sett fra gangen. Godstolen plassert foran TVen. PCen. 120 seng. Her skjer det mye rart du Gammelt men bra anlegg.. LED-lampe fra IKEA TVen, høytallere, stereo. Veit høytallera er stygge, men jeg skal (når jeg gidder og har penger) sparkle de ferdig, pusse dem, grunne dem ferdig og male dem svarte med høy glans. Endret 21. desember 2006 av skyhawk Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Skyhawk: Gadgettwins? Vi har likt tastatur, lik mobil, lik skjerm OG like høyttalere. Litt scary Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Skyhawk: Gadgettwins? Vi har likt tastatur, lik mobil, lik skjerm OG like høyttalere. Litt scary 7552592[/snapback] Litt sammentreff Lenke til kommentar
makoek Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 her sitter jeg meste parten av tiden når jeg ikke er ute eller spiser. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 hahaha den snus boks pyramiden er genial OT: skal prøve og skaffe bilde av bula mi snart ser helt føkka ut men men Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Får poste bula mi jeg også, har rydda litt sia bildene blei tatt.. Veit jeg har syk stor tv, og uber stor dvd \ spill samling.. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Der var det mye treverk. Fin bule, men Vålerenga suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå