N* Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) det er ikke en "ronkerull"! det er bare en tørkerull! jeg har brukt den til maling edit: strøkent Caliber virkelig pent. Endret 16. april 2005 av N* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 modellmakt: Hehe! Japp.. Er vanskelig å få i seg nok protein uten... Aktiv vektløfter du selv? nope, bare mosjonstrening her. digg å holde kroppen i form ellers off topic off topic; så nettopp star wars 2. unge vader mister armen sin... med tanke på teknologien de har tilgjengelig der, ville det vært et problem å sy den tilbake på plass (som det gjøres med div kroppsdeler allerede idag) i stedet for å sette på en metallarm? Dude, se hvor armen detter.. må kanskje finne armen først.. Tror du ikke? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) jeg skriver det samme som jeg gjorde i en annen tråd som omhandlet det samme men som ble stengt.(tungvinn setning) her er altså mitt "kontor" kontor1.jpg kontor2.jpg ..legg merke til at jeg har egen pute til bena bildene er ganske store. bruk zoom hvis du har en nettleser som støtter det. for å svare på et spørsmål i den andre tråden: tørkerullen er til maling. Bare jeg som ikke ser bildene? Verken i FF, opera eller IE.. Endret 16. april 2005 av ThaAndre Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 det er ikke en "ronkerull"! det er bare en tørkerull! jeg har brukt den til maling edit: strøkent Caliber virkelig pent. Takk-takk, det varmet virkelig! Blåste nettopp sparebøssa på den tv'en du ser der, men det var verdt det Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Er det bare jeg som begynte og nynne Elvis - In The Ghetto når jeg så bula til N*? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Er det bare jeg som begynte og nynne Elvis - In The Ghetto når jeg så bula til N*? Haha, du sier no der ja Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Menne hvordan skal du gjøre det når du skal på lan N* ? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Med og uten blits. Beklager dårlige bilder. Er nettopp tatt. Har ikke stativ. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 kuleste nerdebula eg har sitt er wh1te sin, den er helt enorm Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 kuleste nerdebula eg har sitt er wh1te sin, den er helt enorm Hvor, hvilken side? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 http://hardware.impishdelusion.net/ Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Her er da min "bule" Del 1 Del 2 Del 3 Lenke til kommentar
ADT Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 http://hardware.impishdelusion.net/ Hva i all verden er kult med den? Masse plakater og gamle VHS kassetter, ikke engang noe spes. med PC'ene eller lydanlegg... Sorry Wh1te, dette holder ikke... Lenke til kommentar
ADT Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Del 3 Det er hva jeg kaller et hjørne! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Dette er det mest eye-catchende.. Selve kroken (Ja jeg vet grom pcen ikke er på nett()) Endret 17. april 2005 av Bundy Lenke til kommentar
wilai Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Her sitter jeg veldig ofte : http://home.no.net/nicklasa/images/Picture%20001.jpg Og her er rotepulten min : http://home.no.net/nicklasa/images/Picture%20004.jpg Sorry for off-topic (har ikke bilde av bula mi, har ikke giddet å ta ), men hvordan i ****** overlever du med subwoofern på bordet? det må jo bli helt infernalsk mye bass! Jeg har prøvd med subwoofern min i hodehøyde (samme settet), og da dør jeg! Herr Brun den første nerdebula tråden var det en fyr som hadde noge svære høytalere rett bak hoden hans *** Moderatoredit: Bildene i sitatet er gjort om til linker. Vennligst gjør dette selv om dere siterer noen *** Endret 20. april 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Ikke. Quote. Bilder. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Tenkte jeg skulle poste et bilde av pcen min, flere bilder av rottereiret mitt kommer senere, gidder ikke stresse med PS nå... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Bula mi!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå