Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, her er bula mi ! :)

Jeg kjører vel sånn "gammel look". New York brua i grått hvitt plakat, "liksom brent" kommode, selv mekka, ser grei ut ... Treverk og Gatebil plakater :p

 

Vel, nok preik !

 

DSC00118.jpg

 

DSC00119.jpg

 

DSC00121.jpg

 

DSC00120.jpg

 

Bula.jpg

 

Skal male rommet, da jeg har stygge merker over sengen. Noen som har tips til farge ?

Grønt er det nå, og det skal det IKKE være neste gang. Skal være en hygglig farge :)

 

 

uuups. dasspapiret ble med på bilde ja.. eee, det er til nesa.. Jeg er forkjøla :hmm:

og specs, maskin er under i "databordet" , er en Samsung Syncmaster 753DFX, Creeative Zen Micro som lyser blått, Coca Cola 1,5L , Creative 2.1

 

PLakater : Gatebil Ford MK2 , Porsche "Turbo GTR" @ Qvarnis, tiger pusle spill på 1500biter.

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Meget nice bule =Øyvind=! :love:  Du er vel ikke tilfeldigvis registrert på avforum.no?

7450743[/snapback]

Joda. :D Har vel en 50-100 innlegg. Er ikke så atkiv der. Syns ikke jeg har så mye å stille opp med mot de med ordentlig hjemmekino :/ Men så har de jo eget rom for det, de bor ikke hjemme og har seng og alt mulig på det rommet :p

 

 

(jeg må få ut fingeren og få kjøpt meg et skikkelig kamera. Bildekvaliteten gjengitt på bildet er latterlig dårlig i forhold til hvordan den er om man ser på lerretet med sine egne øyne. <3 HDTV).

7451035[/snapback]

Jepp... Ser liksom ut som du har en vanlig TV med et kamera som jeg har hvertfall.

 

 

Jeg har bare sett det gamle lerretet ditt uten ramme, så nå var jeg sikker på at du hadde gått til innkjøp av en diger LCD. :!:

7451435[/snapback]

:mrgreen: Meg du snakker til? Ser ut som en diger skjerm ja, det som er så digg med et bra lerret!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...