Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Siden jeg akkurat har flyttet er ting litt work in progress, men dere kan jo se hvordan det ser ut foreløpig. :)

Nerderommet mitt, fra et par vinkler. Det minste rommet i kåken (har 3 soverom), men det passet best siden jeg liker å ha et stort soverom, og dama har masse rask hun kan ha på det andre, samt gjesterom.

bule1.jpg

bule2.jpg

Kjøkkenet, med hjemmelaget pizza på benken (nam, nam). :)

bule4.jpg

Litt av stua. Skal få vist mer av denne og resten etterhvert.

bule3.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både SvennArne og Snarph! VELDIG NICE!

Prøver å overtale muttern/fattern til å invistere i en iMac istedet for en ny windoze maskin... De bruker den ikke til annet enn Sims (søstera mi), og tekst redigering / epost, så ja.. Selv er jeg så fornøyd med Macbooken min at det er nesten synd! Skal invistere i Extern HD når jeg får lønn den 12, hvis jeg ikke orker å vente til jul! :ph34r:

Så hvis noen har en WD MyBook de vil gi vekk så er jeg villig til å ta imot! :tease:

Lenke til kommentar
Siden jeg akkurat har flyttet er ting litt work in progress, men dere kan jo se hvordan det ser ut foreløpig. :)

Nerderommet mitt, fra et par vinkler. Det minste rommet i kåken (har 3 soverom), men det passet best siden jeg liker å ha et stort soverom, og dama har masse rask hun kan ha på det andre, samt gjesterom.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

bule1.jpg

bule2.jpg

Kjøkkenet, med hjemmelaget pizza på benken (nam, nam). :)

bule4.jpg

Litt av stua. Skal få vist mer av denne og resten etterhvert.

bule3.jpg

7442002[/snapback]

Helt lik stol som meg, sitter så mye i den at den atm er helt flat og der baksiden av lårene møter stolen (kanten) holder på å flasse bort.. ellers så knirker den noe sykt om man vipper.. sååå.. drittstol :thumbdown:

Ellers njas bule, og leilighet? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Da har jeg fått oppgradert bula mi litt. :)

I forrige uke kjøpte jeg inn en ny skjerm. Det ble en Samsung Syncmaster 225BW. Er veldig fornøyd hittil. Det eneste negative med den er en del baklys, men det gjør ingenting for film ser jeg på hjemmekinoen min. ;)

22skjerm.jpg

Den nye skjermen ved siden av den gamle (17" vs. 22"):

17vs22.jpg

Også har jeg skaffet meg det nye rattet til Xbox 360 fra Microsoft:

ratt.jpg

Nå gjenstår det bare å justere hyllen bak skjermen litt, så skal jeg prøve den uten fot slik som jeg hadde den forrige skjermen. :mrgreen:

For flere bilder av rommet mitt, sjekk linken i signaturen min. :woot:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Det xbox360 rattet var smooth!

ForceFeedback?

Pris?

/me likes.

Kanskje man skal handle det da, ettersom denne har kommet:

http://konsollguiden.no/content/view/1168/65/

7450064[/snapback]

Det har Force Feedback ja, det første til X360 med det. Er vel lagd med tanke på Forza 2 tror jeg. Du får med PGR3 Force Feedback-edition når du kjøper det, kosta 1195 på Lefdal (:

Må bare ha med et lite bilde til jeg syns er så bra :green: (Ser ut som en stor LCD-skjerm)

qwd.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...