Stor Oddnoga Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Siden jeg akkurat har flyttet er ting litt work in progress, men dere kan jo se hvordan det ser ut foreløpig. Nerderommet mitt, fra et par vinkler. Det minste rommet i kåken (har 3 soverom), men det passet best siden jeg liker å ha et stort soverom, og dama har masse rask hun kan ha på det andre, samt gjesterom. Kjøkkenet, med hjemmelaget pizza på benken (nam, nam). Litt av stua. Skal få vist mer av denne og resten etterhvert. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Utrolig fin start du har fått deg Veldig strøkent. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Konge bule hvertfall Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Tusen takk for det. Skal oppdatere til helgen med litt bilder fra de andre rommene og balkongen osv. Må bare få gjort meg litt mer ferdig. Tar litt tid å komme i orden. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Liten åppdajt siden sist. Har handlet en skjerm og et kamera(Som du såklart ikke ser på bildene, siden det tar bildet...) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Både SvennArne og Snarph! VELDIG NICE! Prøver å overtale muttern/fattern til å invistere i en iMac istedet for en ny windoze maskin... De bruker den ikke til annet enn Sims (søstera mi), og tekst redigering / epost, så ja.. Selv er jeg så fornøyd med Macbooken min at det er nesten synd! Skal invistere i Extern HD når jeg får lønn den 12, hvis jeg ikke orker å vente til jul! Så hvis noen har en WD MyBook de vil gi vekk så er jeg villig til å ta imot! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvem er SvennArne? Legger til to bilder til. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Siden jeg akkurat har flyttet er ting litt work in progress, men dere kan jo se hvordan det ser ut foreløpig. Nerderommet mitt, fra et par vinkler. Det minste rommet i kåken (har 3 soverom), men det passet best siden jeg liker å ha et stort soverom, og dama har masse rask hun kan ha på det andre, samt gjesterom. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kjøkkenet, med hjemmelaget pizza på benken (nam, nam). Litt av stua. Skal få vist mer av denne og resten etterhvert. 7442002[/snapback] Helt lik stol som meg, sitter så mye i den at den atm er helt flat og der baksiden av lårene møter stolen (kanten) holder på å flasse bort.. ellers så knirker den noe sykt om man vipper.. sååå.. drittstol Ellers njas bule, og leilighet? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hehe. Ja, den er ikke all verden, men man får det man betaler for. Min knirker ikke forresten. Blir nok oppgradert etterhvert, men det er endel ting jeg trenger til leiligheten først, så stolen får vente. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Herregud jeg ble sulten nå, Snarph. Dritkul bule. Jeg får rydde litt og legge ut bilder av min Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Da har jeg fått oppgradert bula mi litt. I forrige uke kjøpte jeg inn en ny skjerm. Det ble en Samsung Syncmaster 225BW. Er veldig fornøyd hittil. Det eneste negative med den er en del baklys, men det gjør ingenting for film ser jeg på hjemmekinoen min. Den nye skjermen ved siden av den gamle (17" vs. 22"): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Også har jeg skaffet meg det nye rattet til Xbox 360 fra Microsoft: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nå gjenstår det bare å justere hyllen bak skjermen litt, så skal jeg prøve den uten fot slik som jeg hadde den forrige skjermen. For flere bilder av rommet mitt, sjekk linken i signaturen min. Endret 7. desember 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Fin bule =Øyvind=, nice skjerm Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg ser den berømte ikea stolen går igjen flere ganger....Den er beeest ass.. Har en slik selv hvis dere ser på min bule...Som ligger noen sider bakover Edit: Leif was here. Endret 7. desember 2006 av Emilthakid Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg ser den berømte ikea stolen går igjen flere ganger....Den er beeest ass.. Nei, den er absolutt ikke best. Du får hva du betaler for - ikke mer. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det xbox360 rattet var smooth! ForceFeedback? Pris? /me likes. Kanskje man skal handle det da, ettersom denne har kommet: http://konsollguiden.no/content/view/1168/65/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det xbox360 rattet var smooth! ForceFeedback? Pris? /me likes. Kanskje man skal handle det da, ettersom denne har kommet: http://konsollguiden.no/content/view/1168/65/ 7450064[/snapback] Det har Force Feedback ja, det første til X360 med det. Er vel lagd med tanke på Forza 2 tror jeg. Du får med PGR3 Force Feedback-edition når du kjøper det, kosta 1195 på Lefdal (: Må bare ha med et lite bilde til jeg syns er så bra (Ser ut som en stor LCD-skjerm) Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 aww <3 lerret med ramme Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Meget nice bule =Øyvind=! Du er vel ikke tilfeldigvis registrert på avforum.no? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 I see you (jeg må få ut fingeren og få kjøpt meg et skikkelig kamera. Bildekvaliteten gjengitt på bildet er latterlig dårlig i forhold til hvordan den er om man ser på lerretet med sine egne øyne. <3 HDTV). Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Min lille stue Endret 7. desember 2006 av Hefla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå