Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ang. to lydanlegg var det faktisk fordi jeg fikk det samme anlegget av to onkler. Istedet for å levere det ene tilbake har jeg nå 2x5.1 :p blir på en måte 10.2 (jeg vet at det ikke blir ekte 10.2, ettersom to og to høyttalere gir den samme lyden) Med bare halv guffe og full bass, rister gulvet, artig "partyeffekt" :)

Så du bruker splittere eller noe, og har begge anleggene koblet til samme PC?

:ohmy:

Kan vel altids bruke en slik som er på bilde nedenfor..

Finfin splitter det..

post-63-1113015885_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Sorry for off-topic (har ikke bilde av bula mi, har ikke giddet å ta :p), men hvordan i ****** overlever du med subwoofern på bordet? det må jo bli helt infernalsk mye bass! Jeg har prøvd med subwoofern min i hodehøyde (samme settet), og da dør jeg!

Herr Brun

Hehe :p Er ikke så verst egentlig ;) Har lagt merke til at hvis jeg setter meg lengre bak i rommet så blir lyden og følelsen mye bedre. Men det går ikke akkuratt ann å ha noe colaglass på bordet da :p Hopper jo bortover her...

Lenke til kommentar

Altså ,de fleste her, nå peker jeg ikke ut spesielle personer, men de fleste rydder som bare fyken, kan ikke se en pizza reste eller en cola kork.

Syns det er litt teit, etter min mening, hvis dere vil høre den, så skal man jo slenge inn bilder etter hvilket miljø man lever i hver eneste dag.

Hvis dere lever så pent som dere har tatt bilde av, så er det greit. Det er lov å være rotete, da burde det være lov å være ryddig å. :)

Kan ikke ta et bilde, har verken kamera eller Telefon som jeg kan ta bilde med. Men jeg kan jo alltids kjøpe meg. Skal det snart.

Lenke til kommentar

jeg skriver det samme som jeg gjorde i en annen tråd som omhandlet det samme men som ble stengt.(tungvinn setning)

her er altså mitt "kontor" :p

kontor1.jpg

kontor2.jpg

..legg merke til at jeg har egen pute til bena :D

bildene er ganske store. bruk zoom hvis du har en nettleser som støtter det.

for å svare på et spørsmål i den andre tråden: tørkerullen er til maling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...