Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Liten forsmak på leiligheta.

Men noen bemerkelser er det. Nr1, TV-en er IKKE min.. Bare låner den siden min tv ikke ville ta imot signalene fra verken xbox eller ps2 plutselig. Bordplata på skrivebordet er i feil farge og skal bytte så fort jeg gidder/får tid.

Resten av leiligheta og rommet mitt får dere se når jeg har rydda, sikkert i morgen :)

post-34686-1159746201_thumb.jpg

post-34686-1159746223_thumb.jpg

Vet det er mye støy, mobilen taklet ikke mørket så godt med bare "falsk" lys.

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk takk, joda, det så ikke sånn ut for 20min siden, for å si det sånn :p

Men tar heldigvis bare få minutter og rydde det.

Stone; Vel, det er midlertidlig sampleplass for pantebokser, av mangel på bedre sted å sette de. Først kom en, så en til og de står unna veien der :p

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar
Takk takk, joda, det så ikke sånn ut for 20min siden, for å si det sånn :p

Men tar heldigvis bare få minutter og rydde det.

Stone; Vel, det er midlertidlig sampleplass for pantebokser, av mangel på bedre sted å sette de. Først kom en, så en til og de står unna veien der :p

6981423[/snapback]

Flaskene er jo ikke stygge å ha der. Synes at de passa inn der, men boksene gjør at stedet får litt sånn überfest-snev over seg.

Hvis jeg skulle reagert på noe så skulle det vært hvor lang tid du brukte på å lage den. Men det gir jeg blanke i, fordi stedet var svært fint. Liker TV-kroken spesielt, det ser koselig ut.

Kjøkkenet var også et stort pluss.

Lenke til kommentar

Hehe, alt det der er vel ca 1mnds forbruk, etter en sverige tur med masse billig øl og hvor jeg kan ta uten å tenke på kostnader ;)

Men nok om det.

Takk takk!

Vel, det blir mye kosligere ved å sette på dimming (:love:) på lampa i hjørnet og litt levende lys på bordet. Skulle bare hatt en litt bedre tv nå så er jeg riimelig fornøyd..

Lenke til kommentar

dette er ingen nerdebule, det er ett fett rom

Jeg kan se ut på veien hvor alle går og hilse på vennene mine som går forbi.

Jeg kan gjøre denne sofaen om ti en seng hvis jeg har overnattingsgjerster

Jeg kan se på denne

og denne

Jeg har en stor bokhylle full av ting og tang

hva synes dere?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
trevakt Rommet så litt kjedelig ut :hmm:

Litt mørkt og dystert..

6983033[/snapback]

fordi jeg hat garidene lukket når jeg tar bildene som ikke er det første. Jeg tok bildene med mobilen, så hvis jeg hadde gardinene opp ville det bli rare farger

Lenke til kommentar
@ SvennAndre: Flott bule, men eg likte ikkje heilt at 360`en din stod der den stod. Luftig o flott der, me så litt vaglete ut. Eg ville ikkje hatt min stående der ihvertfall :p

6983095[/snapback]

Takk o takk, jo, den står der nettop på grunn av lufting :p Vil ikke skape unødvendige problemer. Men får se hvor jeg plasserer den til slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...