bensinkanna Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 Hvor fikk du kjøpt den bilderamma? Har lett lenge, men finner ikke noen som passer til 90x60 plakater.... :S Det er en 70x100 jeg kjøpte på ikea. Og ja, det er en nokia 3310 . Måtte falle tilbake på denne da min forrige telefon ble stjåle under en englands tur, har ikke giddet å kjøpe ny enda. Den holder uansett til mitt bruk. Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 Samme rammene som jeg kjøpt altså Da er det bare plataktene mine som er hakket mindre.! hehe.... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Hvorfor har dere tastaturet så langt utpå kanten av skrivebordet. Jeg synes at man skal kunne ha tastaturet litt mer inn på bordet og få deilig støtte til armene. Eller hur? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Hvorfor har dere tastaturet så langt utpå kanten av skrivebordet. Jeg synes at man skal kunne ha tastaturet litt mer inn på bordet og få deilig støtte til armene. Eller hur? Jeg liker det sånn når jeg skriver og jeg liker å ha det slik når jeg spiller... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Eller hur? Jo. Det er anbefalt av mange fysioterapeuter. Det har med belastning av armen å gjøre. Du skal ha god støtte på albuene når du skriver. Man burde kunne slappe av i armene uten å måtte anstrenge seg. Anbefalt å ha en lang pult, eller en stol med arm-lener Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 du kan få spenninger i nakken av å sitte sånn... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Bilde av min krok. EDIT: Lurer dere på hvor pcen er? den står i rommet ved siden av for total frihet fra viftestøy (borret hull i veggen for ledninger) Ser at det var veldig dårlig bilde, får oppdaterte senere. Hva program bruker du til å få startlinjen på begge skjermer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Hvorfor har dere tastaturet så langt utpå kanten av skrivebordet. Jeg synes at man skal kunne ha tastaturet litt mer inn på bordet og få deilig støtte til armene. Eller hur? Enig, mitt står minst 10cm inne på den støgge uttrekksplata. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Bilde av min krok. EDIT: Lurer dere på hvor pcen er? den står i rommet ved siden av for total frihet fra viftestøy (borret hull i veggen for ledninger) Ser at det var veldig dårlig bilde, får oppdaterte senere. Hva program bruker du til å få startlinjen på begge skjermer? Vet ikke om han bruker det, men UltraMon er et godt program til det. Finnes en 30-dager trial en plass. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Ang. to lydanlegg var det faktisk fordi jeg fikk det samme anlegget av to onkler. Istedet for å levere det ene tilbake har jeg nå 2x5.1 blir på en måte 10.2 (jeg vet at det ikke blir ekte 10.2, ettersom to og to høyttalere gir den samme lyden) Med bare halv guffe og full bass, rister gulvet, artig "partyeffekt" Så du bruker splittere eller noe, og har begge anleggene koblet til samme PC? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Ang. to lydanlegg var det faktisk fordi jeg fikk det samme anlegget av to onkler. Istedet for å levere det ene tilbake har jeg nå 2x5.1 blir på en måte 10.2 (jeg vet at det ikke blir ekte 10.2, ettersom to og to høyttalere gir den samme lyden) Med bare halv guffe og full bass, rister gulvet, artig "partyeffekt" Så du bruker splittere eller noe, og har begge anleggene koblet til samme PC? Helt korrekt, bruker splittere fra lydkortet. Ingen merkbar forskjell i lydkvalitet (Bruker jo splittere til 200 kr stykket også, så det skulle bare mangle). Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Har fått ny LCD! Sjekk forresten hvordan høyttalere / skjerm / høyttalerkontroll / joystick / headset / pc kabinett / tastatur matcher hverandre. Alt er svart / sølv! Har ikke tenkt på det da jeg kjøpte det, det har bare blitt sånn... Kæbbiset på høyre side er ikke pc'en jeg bruker, den er den under bordet som er koblet til. (Er ikke med på bildet) Ligger bilder fra slik det var før på side 6 tror jeg. Endret 8. april 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Snakk om å ha tastaturet nærmebordkanten her lengre oppe: Bildet taler for seg selv Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Sjekk forresten hvordan høyttalere / skjerm / høyttalerkontroll / joystick / headset / pc kabinett / tastatur matcher hverandre. Alt bortsett fra musa Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 Alt bortsett fra musa Min unnamed Microsoft Optical Mouse eier. (not) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Her sitter jeg veldig ofte : http://home.no.net/nicklasa/images/Picture%20001.jpg[/img] Og her er rotepulten min : http://home.no.net/nicklasa/images/Picture%20004.jpg[/img] Sorry for off-topic (har ikke bilde av bula mi, har ikke giddet å ta ), men hvordan i ****** overlever du med subwoofern på bordet? det må jo bli helt infernalsk mye bass! Jeg har prøvd med subwoofern min i hodehøyde (samme settet), og da dør jeg! Herr Brun *** Moderatoredit: Bildene i sitatet er gjort om til linker. Vennligst gjør dette selv når dere siterer noen *** Endret 20. april 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 8. april 2005 Rapporter Del Skrevet 8. april 2005 hmm.. Hvorfor kan ikke jeg se noe etter hardis innlegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå