-Shark- Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Og med tanke på at den må settes på hylla i 2009-2010 så skjønner jeg ikke hvorfor så mange kjøper dyre plasma- og lcd skjermer nå. jeg sparer selv til ''diode'' tvene kommer for fulgt. gleder meg 6945975[/snapback] Fordi man vil ha det nå og ikke om 5-10 år? 6946100[/snapback] Den er forsåvidt grei, om man trenger ny tv NÅ, fordi den andre streika er det ok. jeg sparer selv til ''diode'' tvene kommer for fulgt. 6945975[/snapback] TVer som bruker LED's til å lage bildet? 6947094[/snapback] Ja quote=SvennAndre,27/09-2006 : 00:04] jeg sparer selv til ''diode'' tvene kommer for fulgt. 6945975[/snapback] TVer som bruker LED's til å lage bildet? 6947094[/snapback] Neste etter LCD er OLED. Det kommer til å ta av http://en.wikipedia.org/wiki/Organic_light-emitting_diode 6947167[/snapback] Riktig! Endret 27. september 2006 av -Shark- Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Yess, det er en 50'' skjerm fra Samsung! Sorry for krappi kvalitet da. Og med tanke på at den må settes på hylla i 2009-2010 så skjønner jeg ikke hvorfor så mange kjøper dyre plasma- og lcd skjermer nå. jeg sparer selv til ''diode'' tvene kommer for fulgt. gleder meg 6945975[/snapback] Så kommer det noe nytt der igjen og diode tv'ene blir avlegs. Tenker du slik får du deg aldri tv Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Yess, det er en 50'' skjerm fra Samsung! Sorry for krappi kvalitet da. Og med tanke på at den må settes på hylla i 2009-2010 så skjønner jeg ikke hvorfor så mange kjøper dyre plasma- og lcd skjermer nå. jeg sparer selv til ''diode'' tvene kommer for fulgt. gleder meg 6945975[/snapback] Så kommer det noe nytt der igjen og diode tv'ene blir avlegs. Tenker du slik får du deg aldri tv 6955204[/snapback] jada, men LCD har hvert en stund da... Så kom plasma på siden av LCD.. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 nerdebule status denied Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 *teller* 1 2 3 4 stasjonære og en bærbar? eller er det enda flere jeg ikke ser? Og hva bruker du alle de til? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 *teller* 1 2 3 4 stasjonære og en bærbar? eller er det enda flere jeg ikke ser? Og hva bruker du alle de til? Er en til, utenfor bildet til høyre. Brukes til... hmm... business and pleasure. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 _crs_ meget innholdsrik nerdebule Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Tips: Om du setter PCene ned på gulvet så får du omtrent en kvadratmeter ekstra bordplass, samt lavere støynivå. F.eks kan du slippe å ha den ene skjermen stående en halvmeter over synshøyde og at den bærbare må stå forran en annen skjerm. Zip-stasjon. Det var tider ja (Rart å tenke på at man får over 10 ganger så mye data inn på noen få kubikkcentimeter minneplugger nå) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Tips: Om du setter PCene ned på gulvet så får du omtrent en kvadratmeter ekstra bordplass, samt lavere støynivå. F.eks kan du slippe å ha den ene skjermen stående en halvmeter over synshøyde og at den bærbare må stå forran en annen skjerm. Zip-stasjon. Det var tider ja (Rart å tenke på at man får over 10 ganger så mye data inn på noen kubikkcentimeter minneplugger nå) Det er en grunn til at de ikke står på gulvet. Nå kan du lure. Innsiden av zip-disken har jeg byttet ut med noe annet. Nå kan du lure igjen. Edit: Skjermen som står for høyt brukes bare av og til, ikke så nøye. Den bærbare flyttes jo rundt anyway, står ikke alltid der. Alt i alt, life's good. Endret 28. september 2006 av _crs_ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Jeg lurer ja Kanskje det er midtstolpe under skrivebordet så de ikke får plass der? Eller at det står for mye saker der fra før? Da tipper jeg at zip-stasjonen fungerer som router. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Jeg lurer ja Kanskje det er midtstolpe under skrivebordet så de ikke får plass der? Eller at det står for mye saker der fra før? Da tipper jeg at zip-stasjonen fungerer som router. Noen gang hatt kjæledyr som gnager på ledninger? I zip-stasjonen står det en harddisk. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Jepp. Ny skjerm i boks. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Hvor er boksen? (ehehehe I MADE A FUNNY!) :/ Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Marley: Way to go! Lenke til kommentar
nree Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Digitalkameraet måtte jo være lånt av min mor da jeg hadde ryddet litt Jaja, da får jeg vell bare bruke mobilen, litt oppdateringer siden sist.. Bilder Dette er da nerdestedet mitt, ja det er jæv** rotete, menmen Bildet er tatt fra senga Den splitter nye 120cm senga mi Den nye film sofaen min På bildet er også bakhøytalerene i surrounden min, et stort bilde av New York før september 11, litt av media rack hyllen min, litt av nettverksutstyret osv.. Slik det ser ut fra rett bak sofaen og mot "skjermen" som er en 108" stor prosjektorskjerm DVD hyllen min, forhøytalere og center er med på bildet.. Branslokningsapparat osv også, menmen (høytalerene under de svarte er "dummys" som stativ til de andre ) Prosjektoren henger forøvrig rett over sofaen Da var det slutt på bildene fra den besjedne bula mi (The End ) EDIT: Litt oppdateringer på tekst og oppsett Endret 30. september 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Veldig bra goggen 11/10, skikkelig bule detta Lenke til kommentar
nree Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Veldig bra goggen 11/10, skikkelig bule detta 6969034[/snapback] Tusen takk Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Buleoppdatering med nytt tastatur og ny mus. Er på jakt etter ny skjerm, men jeg finner ingen jeg liker estetisk sett. Bildet tatt med mobil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 (...)Har du kabelkanal på hele rommet ditt? Kabelkanaler er jo praktiske nok, men på et soverom? Lenke til kommentar
nree Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) (...)Har du kabelkanal på hele rommet ditt? Kabelkanaler er jo praktiske nok, men på et soverom? 6969194[/snapback] Har rundt ca. halve elns (kansje litt mer) Ekstremt praktisk! Endret 30. september 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå