Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da har jeg fått kameraet mitt, men jeg mangler ledningen fra kameraet til dataen, skal kjøpe det i morgen.

6930824[/snapback]

Poenget med den posten var?

 

 

henrik_s veldig stilrent ved datamaskinen din, likte det :blush: Stå på.

 

Hva er forresten de greine forran vinduene, som ser ut som stooore askebegere?

6931992[/snapback]

Hvis du leser lenger bak i tråden så ser du poenget med min post.

Noen hint:

Fine biler - helt ny hybel - 42" flatskjerm

Og det nyeste i samligen: Norges flagget.

Lenke til kommentar

Ok, her kommer en liten portefølje :p

 

a.jpg

Alt utenom glasset på pulten, og selve pulten er oppdatert nå. Bildet er vel 1-2 år gammelt.

 

 

 

b.jpg

Enda et bilde fra den gamle PC'n, men her har jeg flyttet kabinettet opp på pulten, lånte en 17" lcd av fattern og brukte strømforsyngen (0-12V) som jeg har laget selv som fot til LCD skjermen :p

 

 

 

c.JPG

Slik så altså bula mi ut for noen uker siden, med mitt mitt hjemmelagede kabinett. Men så brandt huset jeg linket i ned så da strøk hele pcn med :(

 

 

 

d.JPG

Slik ser det ut akkuart nå, ny maskin, skjerm, høytallere, mus, tastatur, alt er nytt pga brannen.

 

 

 

1.JPG

 

 

 

 

2.JPG

Lian Li PCV1000B med LCD display i front som ikke er installert enda pga mangel av paralellport (skal kjøpe dette om en stund)

 

 

3.JPG

Bula forfra, digger de nye høyttalerene!

 

 

 

4.JPG

Deilige krakken som jeg alltid har beina på, og subben. + en SHG billig switch, funker fjell selv om den kostet litt over hundrelappen :p

Lenke til kommentar
Synd å høre om brannen, FuzZy. Men det nye kabinettet ditt eiger.

6938558[/snapback]

 

Ja, kjipt å miste kabinettet jeg har brukt så mye tid på. Ja, Lian Li er skikkelig kvalitet med geniale løsninger :)

 

fikk du noe på forsinkringa i huset dems?

6938978[/snapback]

 

Reiseforskring. Ikke fått svar på nøyaktig hvor mye jeg får, men regner med at jeg får minst like mye jeg gad for maskinen. (Den var 2 uker gammel). Får kanskje en del for arbeidet på kabinettet så derfor jeg sa at jeg regner med å få minst like mye som jeg gav for den nye pcn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...