Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

takk til alle. om det ikke drar damer så drar det folk til rorbu fest. og fest drar damer så da går det opp i opp.

trives bra i den bua.

 

og til dere som ikke vet hva en rorbu er så er det et lite bygg som fiskerne bodde i og egnet linen under lofot fisket. rorbuene den gang var laftet sammen og det ser dere på veggene i min bu (den er isolert og bordkledd på utsiden). så da sier det seg selv at det hvar veldig kaldt om vinteren i buene. fiskerkonene fyrte i ovnen til mannfolkene kom fra havet og lagde mat til dem på en mere gammeldags kjøkkendel med vedfyrings ovn osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn ser det ut i nerdebula mi (kjellerstue) hor mora mi.

 

Fet blender på bordet, hvis jeg får lyst til å lage milkshake! :love: Neida, det bygges og jobbes i stua, så jeg har litt rot her nede. :p Legg merke til Sokrates som ligger i en 100år gammel sofa og slapper av.

post-70204-1158413525_thumb.jpg

 

Mitt litt høye arbeidsbord der jeg har laptop som jeg drar med meg til og fra Risør annenhver helg. På bordet lenger unna står mitt uberkraftige stereoannlegg på hele 10watt... :sleep: Annlegget støtter MP3, CD-R og CD-RW.

post-70204-1158414250_thumb.jpg

 

Et annet bilde. Her ser du også TVen min, 24" - 28" tror jeg. Oppå står antenna som gjør at jeg får inn hele 2 kanaler, TVNorge og SVT2. I tillegg har jeg 2 Playstation-konsoller (den ene er crappy) og en pose full av brente spill.

post-70204-1158416372_thumb.jpg

 

Her ser du laptopen min fra en annen vinkel, med bilde av Sofie ( :love: ) på skjermen. Lenger unna ser du TVen fra en annen vinkel. Til venstre ser du knærne til mora mi.

post-70204-1158416636_thumb.jpg

 

Edit: Her ved vinduet oppe i stua sitter jeg når jeg trenger nett:

post-70204-1158418339_thumb.jpg

 

Det finns også andre steder hvor jeg har nett, i vedboden ved siden av bula mi.

post-70204-1158418597_thumb.jpg

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Fin bule du har. Kjempefint bord!

Og vi har samme mus :D Elsker den, den eier å spille CS med.

6874887[/snapback]

 

Min? Bordet et bare noe crappy jeg fant stående og satt sammen. Jeg har MX510. Den musa eier!

 

Edit: Jeg har ikke nett i bula. Må stikke opp og sette meg ved vinduet for å få nett.

Endret av :P
Lenke til kommentar
Fin bule Dag-Erik. Såg koselig ut der. :wee:

Rosenborg! Villig til å selge den fotballen? :innocent:

 

Er du god på keyboard da?

Det var da mangen CD-ROM-komponenter der da. Hehe.

6875068[/snapback]

Hehe, ja. Ganske villig til å selge ballen! :)

Er dog ikke fra i år, men i fjor eller to år siden tror jeg.

 

Jeg har spilt keyboard nå i 10 år. Så jeg kan noter. :p

Mange CD-ROM'er ja. Si ifra hvis du vil ha en! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...