Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Takk alle sammen! Skal selge ja, men har fått høre en den skal være lett å selge.. Var ei dame som ringte og la inn bud bare 5 min etter den ble lagt ut på nett.. hehe.. Men vi venter til etter visninger, kan jo hende vi ender opp med å få mer en det budet..

Ryddig ja.. Er nok mer ryddig en det pleier pga bilder til prospekt og visninger og sånn.. Er den del personlige eiendeler og bilder og sånn som er fjernet.. Men er nesten sånn det pleier å se ut, dama er nøye på sånt.. hehe..

Endret av AnDtHo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var et kjempefint sted, skulle ønske at jeg bodde der. Du må i hvertfall legge ut bilder av det nye huset ditt.

EDIT: Hva er prisantydningen på leiligheten? Og hva var det første budet på?

6835805[/snapback]

1.150` ligger den ute til.. Første budet var ikke bra nok.. Hørte ikke mer fra megler så han var nok ikke fornøyd med budet hennes.. :D

Huset tar jeg over i slutten av oktober, da skal det pusses opp å bli minst like pent som leiligheten.. Bilder kommer nok når vi er ferdig.. hehe..

Lenke til kommentar
Andreasfe: Knivstativ med kniver til 30,- på ikea FTW :D:D

Har likens, den eier :p

6834788[/snapback]

kniver fra ikea suger, og det budskapet kommer fra en kokkelærling

6841037[/snapback]

Vel, vi er fattige studenter. Tror du vi bryr oss? :p

Sålenge jeg får skjært brødskiva mi og åpnet randome plastikk ting med dem er jeg helt fornøyd. Og hvertfall til den prisen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...