Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, får legge ut noen bilder av"bula" jeg og.. Men har så sinsykt dårlig kamera, en Se w800i der autofocusen har gjort sitt... så bildekvaliteten ødlegger litt!! :(

 

Har btw Lilla kaotder i kabinette+ er lenge siden kabinett bilde er tatt..

6831005[/snapback]

Nydelig bule Nauz.

Skjønner ikke ossen du klarer og få detr så ryddig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Måtte bare ha med nettverket mitt (Dette er kun for mitt rom) og:
Så det er nettverkskonkurranse nå da? Litt overkill med ditt system kanskje? :roll:

 

Det er da routeren min nederst, med serveren stående på toppen (begge to er Pentium 200MHz med 256MB RAM, mobbing godtas ikke!) Switchen er en 5P fra feiltema (...biltema) til svimlende 298,- og den har enda ikke sviktet meg.

 

 

Kabelrot - jeg? Sludder!

 

Lenke til kommentar

Takk for all Responsen :) Høytalerne er greie de, Mye "bank for the buck".

 

når det gjelder musematta(ene) så er hovedmatta Steelpad 5l å anbefale på det sterkeste! Men TT matta med lys fungerer fint som underlag til eks brusflasker så det ikke skal bli noe søl på bordet :p

 

goggen90: Støyer ikke så store switcher noe inni granskauen? Smart løsning med alufolien btw ;)

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Her har dere en omvisning på mine 14 kvm.

 

Først hvordan det er når man kommer inn døra:

post-20753-1157832989_thumb.jpg

 

Klesskapet, og nede til venstre ser dere litt av en hylle der jeg har litt forskjellig:

post-20753-1157833011_thumb.jpg

 

Stolen, lampa og senga mi:

post-20753-1157833025_thumb.jpg

 

PC-kroken, hylle for alt mulig, og magnetskinne til å henge opp ting på under vinduet:

post-20753-1157833036_thumb.jpg

 

Jeg har TV-kort og Windows MCE med fjernkontroll på den stasjonære, så jeg ikke trenger en egen TV. 20” WS er jo litt stusselig når jeg er vant med prosjektor med 80” lerret og større TV hjemme, men den holder greit på denne lille hybelen. Pleier å dra stolen litt nærmere også.

post-20753-1157833048_thumb.jpg

 

Jeg kan like godt sitte i den motoriserte senga som i stolen når jeg ser på noe:

post-20753-1157833066_thumb.jpg

 

Kjøkkenkroken. Sitter og spiser på det høye bordet, men pleier å ha stolen på kortsida (var bare bedre å ta bilde med den der). Kan også vri skjermen, og se på noe samtidig.

post-20753-1157833082_thumb.jpg

 

Så det siste hjørnet av hybelen. Mikroen står oppå den nevnte hylla, og på veggen over henger skapet til tallerkener og slikt. Oppå skapet har jeg stekepanne og kjeler.

post-20753-1157833098_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Fin, stilfull og kjekk liten hybel du har der gitt...hvor er WC?

Bad med dusj, do, vaskemaskin og tørketrommel + en ekstra do deles med 3 andre. Utenfor døra dere ser på bildene er det en felles gang, og der er det også skohyller og kroker til å henge jakker på.

Alt er helt nyoppusset, og vi er de første som bor her, så fint er det ja.

Lenke til kommentar

på en god del bilder så ser det ut som rommet er blitt sterilisert helt av biohazzard folk... har liten tro på at noen som helst holder det så ryddig hele tiden :p

 

Eller så er det bare meg som er lat å ikke finner rydding like attraktivt som resten tydelivis.. :!:

Lenke til kommentar

Velkommen til herskapelig og mine 24 kvadratmeter!

 

Her ser dere mitt lille kjøkken

 

 

Her har vi den lille spiseplassen (som aldri blir brukt fordi jeg spiser i sofaen).

 

 

Så over til crib'ens mer sentrale del. Stua, med PC og 32" LCD-TV

 

 

Siste bilde. Fra motsatt vinkel som bildet over. Her kan vi skimte Sofaen, en Billy-bokhylle fra IKEA med diverse fyll, en seng, og entrèen

 

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
Fin, stilfull og kjekk liten hybel du har der gitt...hvor er WC?

Bad med dusj, do, vaskemaskin og tørketrommel + en ekstra do deles med 3 andre. Utenfor døra dere ser på bildene er det en felles gang, og der er det også skohyller og kroker til å henge jakker på.

Alt er helt nyoppusset, og vi er de første som bor her, så fint er det ja.

6834005[/snapback]

Hehe, bare vent til jeg får kameraet så skal jeg vise deg hybel! :D

Bur sammen med Elwood her på forumet, pluss to andre.

 

En smakebit:

42" flatskjerm

Kjermamikkovn, mikrobølgeovn, vaskemaskin, tørketrommel, oppvaskmaskin, ++

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...