ADT Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Ikke så mye selve rommet men... Stor versjon: http://www.imageweb.info/photo/TYi87926.jpg Endret 1. april 2005 av ADT Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. april 2005 Rapporter Del Skrevet 1. april 2005 Hmm. Får ta noen bilder så snart jeg finner usb-kabelen min. ^^ Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Ikke så mye selve rommet men... Stor versjon: http://www.imageweb.info/photo/TYi87926.jpg 3 stk mus? Hvorfor det? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Ikke så mye selve rommet men... Stor versjon: http://www.imageweb.info/photo/TYi87926.jpg 3 stk mus? Hvorfor det? Boomslang, MX510 og Diamondback... Trenger jeg si mer? Noen ville stille spørsmål ved to stk. Creative MegaWorks 550 5.1 lydanlegg også, men "what the heck" Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 hehe, men altså, hva er grunnen til at du har 3? Ser forsåvidt bare 2pc'er? Hehe, får spørre jeg og da. Hvorfor 2 stk lydanlegg? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 hehe, men altså, hva er grunnen til at du har 3? Ser forsåvidt bare 2pc'er? Hehe, får spørre jeg og da. Hvorfor 2 stk lydanlegg? Den andre PC'en er ikke i bruk... Det var bare en kompis som skulle ha litt hjelp De tre musene er de alle tilkoblet PC'en. MX510'en for Windows og generell bruk, Diamondback'en for FPS spill, og boomslang'en for strategi spill... Ang. to lydanlegg var det faktisk fordi jeg fikk det samme anlegget av to onkler. Istedet for å levere det ene tilbake har jeg nå 2x5.1 blir på en måte 10.2 (jeg vet at det ikke blir ekte 10.2, ettersom to og to høyttalere gir den samme lyden) Med bare halv guffe og full bass, rister gulvet, artig "partyeffekt" Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Her er er par bilder av bula mi: "Elektronikk hjøret" Har ikke pc'en der lenger, har heller den på rommet mitt, og bruker plassen der pc'en sto til elektronikkarbeid. Her er den "nye" bula mi Litt rotete, men hva gjør man ikke for å slippe å rydde? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Om-møblert litt: Satt PC'n rett ved siden av TV'n så jeg kan se filmer fra pc'n til tv'n. Himla greit! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Sh4d3y, jeg forventer at folk på forumet er nærder. Men å ha plakat med planetene er å dra det litt langt. Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Hehe Er temmelig interesert i astronomi også, så det er et must Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Bilde av min krok. EDIT: Lurer dere på hvor pcen er? den står i rommet ved siden av for total frihet fra viftestøy (borret hull i veggen for ledninger) Ser at det var veldig dårlig bilde, får oppdaterte senere. Endret 6. april 2005 av bensinkanna Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Bilde av min krok. Stilig pult... Ser jeg en Nokia 3310? EDIT: 3310/3330 er skikkelige mobiler som tåler alt, no offence, men de er litt utdaterte Endret 5. april 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 5. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Bilde av min krok. Stilig pult... Ser jeg en Nokia 3310? EDIT: 3310/3330 er skikkelige mobiler som tåler alt, no offence, men de er litt utdaterte Tåler alt unntatt en tur i vaskemaskinen har jeg finni ut Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Bilde av min krok. Stilig pult... Ser jeg en Nokia 3310? EDIT: 3310/3330 er skikkelige mobiler som tåler alt, no offence, men de er litt utdaterte Mitt 3310 varte i år og dag, helt til en gang da jeg mistet den i gulvet fra ca 40cm høyde. "Hele understellet og alt gikk jo" Virket som den plutselig ikke ville mer, og tok turen til de evige digitale jaktmarker. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Hadde den orange "bæsjen" i to år, funka etter vaskemaskinen til og med den Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Jeg tar like greit med hele rommet mitt og jeg. Har akkurat strippa det for alt som heter plakater. Er det bare meg eller ser det litt "kaldt" ut? Er vel litt vanskelig å se på bilde. Her sover jeg og ser på TV. TV og hjemmekinoanlegg. 5.1 <3 PC nr. 2 og skap. Så, hvis man går rett til venstre og ut døren kommer man hit: Jøss, jeg har Dell. Edit: Altfor store bilder. Endret 5. april 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Bilde av min krok. Hvor fikk du kjøpt den bilderamma? Har lett lenge, men finner ikke noen som passer til 90x60 plakater.... :S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 Vil si at 3310 fungerer utmerket samme hva. OK, etter 5 år så har den fått ei stripe midt på skjermen, men det ignoreres lett. Fungerer fortsatt fint og brukes faktisk nå og da:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå