Lakus Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Er en BenQ FP202W. Slik så det ut før.. spørs om jeg orker å flytte tilbake til skrivebordet 6825507[/snapback] SÅnn er min drømmeleilighet :!: Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Haha, se så ryddig! 6826374[/snapback] Hvordan orker du ligge i senga og og se skeift på den skjermen, og musa/tastaturet i senga.. Uff det så ikke digg ut altså! 6827210[/snapback] Det er faktisk ikke noe problem https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...300&p=6701365 Rommet mitt i 10ende klasse (jeg er 21 nå.) Det funket faktisk utrolig bra å ligge og bruke datamaskinen. Faktisk 2 maskiner + ipoden som du ser ligger på sengen (Jeg vet det ser ut som et virkelig helvete på rommet, men det var 10.ende klasse.) Endret 9. september 2006 av Lomz Lenke til kommentar
SCV Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Hvorfor ikke? slik bor jeg. Her sitter jeg mesteparten av dagene vakkert og hjemmekoslig om jeg så må si det selv. tv, seng og exbox 360 + diverse blader. paintball stash. en vakker liten samling som blir større for hver uke som går. Nei jeg rydda ikke for og ta bilder, så slik ser det ut hos meg -Fred ut- Lenke til kommentar
SCV Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 ikke rakk ned på den vakre orange 80 talls stolen min btw, den er god! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Den stolen ser digg ut OT: Uff våknet tidligi dag Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Fint rom SCV Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Legger ut noen bilder jeg og da.. Faktisk under formatering av hovedmaskinen Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Fint rom SCV Nå har vel du tre-fire slike innlegg, hvor den eneste forskjellen er at du har puttet inn ett annet brukernavn. Greit, det er positivt, det er ros, men allikevel, det er litt unødvendig. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 -Shark-: sexy tastatur har akkurat samme Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Hei, får legge ut noen bilder av"bula" jeg og.. Men har så sinsykt dårlig kamera, en Se w800i der autofocusen har gjort sitt... så bildekvaliteten ødlegger litt!! Har btw Lilla kaotder i kabinette+ er lenge siden kabinett bilde er tatt.. Endret 9. september 2006 av mr.nauz Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Pent. Ekstra pent sengesett. <3 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 mr.nauz: Nice! Matta var på plass og greier.. veldig stilren stil.. Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Litt av pulten min Andre enden av rommet Hmm, kansje jeg bør rydde? Tror jeg begynner med en gang jeg Endret 9. september 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Hmm, kansje jeg bør rydde? Tror jeg begynner med en gang jeg 6831170[/snapback] Det Tror jeg kan være greit Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Måtte bare ha med nettverket mitt (Dette er kun for mitt rom) og: Aliminiums folien er så lysdiodene reflekterer så jeg slipper å bøye hode for å se om det er mye trafikk Jeg har system på alt! Bevegelse sensoren oppfor er en egenlaget alarm som utløses om noen prøver å røre i noe av nettverket min sin kilde Endret 9. september 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Veldig pent mr.nauz, kjempepent. Ryddig, stilrent og praktisk. Finfint anlegg du har der også. Og en av de to musemattene er vel også god. Kos. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Måtte bare ha med nettverket mitt (Dette er kun for mitt rom) og: Aliminiums folien er så lysdiodene reflekterer så jeg slipper å bøye hode for å se om det er mye trafikk Jeg har system på alt! Bevegelse sensoren oppfor er en egenlaget alarm som utløses om noen prøver å røre i noe av nettverket min sin kilde 6831318[/snapback] System har du ja, men kanskje "litt" overkill med den HP switch`en? Når du bruker to porter mener jeg... Endret 9. september 2006 av King-Nothing Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 -Shark-: sexy tastatur har akkurat samme 6830817[/snapback] Det er deilig ass!! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Fint rom SCV Nå har vel du tre-fire slike innlegg, hvor den eneste forskjellen er at du har puttet inn ett annet brukernavn. Greit, det er positivt, det er ros, men allikevel, det er litt unødvendig. 6830684[/snapback] Hinter du til at jeg skal slutte? Ros er bra NauzSå veldig stilrent og flott rom! Sånn vill jeg ha! Det var litt av en dvd/vhs sammling og da Gogen Måtte bare ha med nettverket mitt (Dette er kun for mitt rom) og: Aliminiums folien er så lysdiodene reflekterer så jeg slipper å bøye hode for å se om det er mye trafikk Jeg har system på alt! Bevegelse sensoren oppfor er en egenlaget alarm som utløses om noen prøver å røre i noe av nettverket min sin kilde 6831318[/snapback] Hva i huleste skal du med en alarm på nettverket ditt? Endret 9. september 2006 av -Shark- Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Er det virkelig så vanskelig og få en quote inn i den posten du har over? Slipper vi denne dobbelpostinga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå