Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Jeg flyttet ut for å ta de to siste VGS-årene. Jeg skal nemlig gå på flylinjen på Sola VGS som noen sikkert har fått med seg. Her er "bulen" til meg og en venn som også kom inn:

 

20082006qx2.jpg

 

20082001iu6.jpg

 

20082002mr5.jpg

 

Dette var bare stuen. Begge har koselige soverom, fint bad og så videre. Vi fikk en helt ny sokkelleilighet ganske sentralt i Rogaland. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Njaaa.. Om sant skal være sant så er jeg litt foreldre-dalt, så skal ikke si at jeg ikke tok det så lett når mamma reiste. Menmen. Jeg kommer ofte på besøk, men så klart man får ltt ekstra goder med en god venn og åpne lommebøker. Jeg har et bilde av rommene også, men de kan komme opp senere. Det vil si imorgen. Da kan jeg også gi litt mer info.

Lenke til kommentar

Equerm : Takk, takk, har ikke funnet bilder fra kosekroken din innpå her, linker du?

 

Kan liksom ikke få sagt nok bra ting om forumet og hele hw konseptet. Merker bare at jeg liker det mer og mer. Er nesten blitt litt små addicted. Må liksom bare innom og lese litt flere og flere ganger i løpet av dagen.

 

Sinnsykt fett "What Would Mac Gyver Do" bruker bilde Equerem  :woot:

 

Mac Gyver er og blir en legende :)

6713497[/snapback]

 

Har lagt ut bilder av bula mi flere ganger *lete fram*

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6700826

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6642326

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6643736

 

Her er den nåverende, men jeg skal ha nytt bord og litt diverse møbler snart, bilder kommer ;)

 

edit: Ja MacGyver er fantastisk, bare synd at jeg jobber så lenge at jeg ikke får sett det

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Sleeeeeve, sleeeeve!! Sikle, sikle.

 

Sweeeeeeet, sweeeeeeet, sweeeeet mother of Mary. Eg må ha ett kick back puff for å roe meg ned etter den bulen der Equerem. Whatta F for noen herligheter var det du hadde lina opp ved siden av hverandre der?? Link, link, link, link. :dribble:

 

Plutselig så mine litt mindre ut :)

Lenke til kommentar
Har bare en ting å si Equerm...

 

STÅL!  :dribble:

 

Det eg likte best var kombinasjonen ytelse/pris/look/. Drar de alt av spill uten de helt merkbare slepene?

 

Kan bare si at hvis du er fornøyd med de skal eg uansett ha meg en.  :thumbup:

6722457[/snapback]

Fungerer helt flott, Spiller Oblivion uten problem med dem, eneste som er problemet da er min egen PC.

En kompis fikk låne den ene når vi skulle på TG (for han hadde CRT og det er for mye styr å ta med).

Han har en ganske ny pc og spiller en del nye spill, endte med at han kjøpte seg noen lignende skjermer selv også ;)

 

Og prisen er helt ok, Veggstativene derimot er egentlig litt unødvendig, du klarer deg fint med et uten 2 forlengerarmer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...