Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo.

 

Må si jeg liker nerdebule postingen :)

 

Mange bra buler rundt om kring. Gir meg en god følelse inni meg når jeg ser at det ikke bare er meg som liker å legge litt ekstra penger i godt datautstyr :thumbup:

 

Har bare en ting å si:

 

Må bare elske hardware! Kan på en måte aldri få nok :love:

 

Her har dere bilder av min bule. Den ser helt "påske" ut på farge, men det er mye pga blitzen. Har en "hustru" som er så snill å gi meg hele gjesterommet til nørding :) Går med en god del timer her på månedsbasis ja :D

 

Deilig å hive seg inn her etter en dag på jobb.

DSCN0936.jpg

 

Laptopene er bare for show, den oppå maskinen er faktisk solgt til en som jobber på www.hw.no, en Jarle, den skal til kambodsja snart :)

DSCN0939.jpg

 

Blir en del overflødig utstyr/deler etter en stund, får mye tyn for dette rotet, ikke populært på hjemmefronten.

DSCN0943.jpg

 

Dette bildet er faktisk utelukkende tatt med for å vise to ting. Den fete filmen som heter "Stikksagen" som dere ser helt øvers i bildet. Samt å vise det kabinettet som ikke er i bruk men som snart kommer på bruktmarkedet :)

DSCN0944.jpg

 

 

Det gøye er at jeg har bygget hele den stasjonære med deler fra bruktmarkedet :) Elsker bruktmarkedet :love:

Begge skjermene er faktisk hentet derfra også :w00t:

 

Stå på med bildene, liker nye ideer og innspill i visuelt format.

Lenke til kommentar

Hola!

Her er min bule!

 

 

Sett fra gangen.

 

 

Noen som sa Donald? Har en hylle til ihvertfall, men de ligger på loftet.

 

 

Ja fly er en fin ting! :)

 

 

Seng om natta, sofa om dagen! Herligste sengen i huset! :w00t:

 

 

 

 

 

Closeup av databordet. ALT utstyr til pcen er levert av logitech! Logitech FTW! :thumbup:

 

 

Hehe, ja jeg må vel begynne å ferne noen esker her oppe.. Er vel litt formange... :whistle:

 

 

Nei nå får dere komme dere ut herfra! Dere kan dra med dere hr. og fru stankelbein på veien ut. Ok?

 

Lenke til kommentar
Yaricks: Du har rett. Logitech FTW ;)

 

Men er det ikke eksepsjonelt ubehagelig å ha skjermen så høyt og skjevt oppe?

 

:p

6705817[/snapback]

 

Jo.. :p Har hatt en 19" CRT skjerm der, og LCD skjermen forran meg. Men foreldrene mine har fått den så tok jeg 17" til serveren.. Vurderer å ta den tilbake.. Er sinnsykt irriterende når man spiller BF2.. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
-Shark- skrev:
*:

Så litt trist ut på rommet ditt :ohmy: Pusse opp? Eller kanskje du bare trenger og trekke opp rullgaradinene for litt sollys. :tease:

6704158[/snapback]

 

 

Hehe, rommet har stått slik i 25 år. :!: Burde vel kanskje pusset opp. I hvert fall få inn litt mer hardware. :thumbup:

Lenke til kommentar

 

 

### skrev:
-Shark- skrev:
*:
Så litt trist ut på rommet ditt ohmy.gif Pusse opp? Eller kanskje du bare trenger og trekke opp rullgaradinene for litt sollys. :tease:

6704158[/snapback]




Hehe, rommet har stått slik i 25 år. laugh.gif Burde vel kanskje pusset opp. I hvert fall få inn litt mer hardware. :thumbup:

6707143[/snapback]


Eller bare litt sollys?

Lenke til kommentar
Er det noen som tørr å komme med en MTV Cribs lignende visning av huset/rommet sitt?

6708808[/snapback]

 

Haha, ja, egentlig. Men det krever jo et litt ok kamera, og helst 2 som kan lede.

 

Men vet ikke om jeg er helt fotogen nok til å gjøre det. Men isåfall skal jo ALT vises frem :p Må jo lage helt likedann som i programmet. Vise kjøleskapet, kjøretyet, bad, etc :p

 

Får se hva vi gidder i leiligheta vår.

Lenke til kommentar
Er det noen som tørr å komme med en MTV Cribs lignende visning av huset/rommet sitt?

6708808[/snapback]

 

Haha, ja, egentlig. Men det krever jo et litt ok kamera, og helst 2 som kan lede.

 

Men vet ikke om jeg er helt fotogen nok til å gjøre det. Men isåfall skal jo ALT vises frem :p Må jo lage helt likedann som i programmet. Vise kjøleskapet, kjøretyet, bad, etc :p

 

Får se hva vi gidder i leiligheta vår.

6709002[/snapback]

 

DO IT :w00t::thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...