Mala Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Noen nylige bilder: Plassen der ting tar av Film/musikk seksjonen Plassen der ting virkelig tar av Eg sykkelen som blir brukt til så mangt egentlig Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Tok noen bilder med mobilen av den nye leiligheten som jeg har brukt hele sommeren på å pusse opp! My precious..es... Ja, jeg trenger lengere høytalerkabler.. Mm.. ja, der lå det noe i sofa'n..... Og nei, det plagget tilhører ikke meg så jeg vil ikke ha 100 PM's nå.. Nytt kjøkken, jeg som har satt opp! *Stolt* Fliser har jeg også lagt, men det kom jo ikke med på bilde! Se om jeg får tatt noen nye med ordentlig kamera en dag! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Drunk In Public: Skikkelig nice.. Noe av det bedre jeg har sett.. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Fy faen så deilig! Ser at du har brukt tid på det! Fy faen, blei misunnelig! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Meget meget pent Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 spesielt det første bilde ditt Drunk In Public, kan jeg komme på besøk ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Veldig pen leilighet Jeg regner med at fotografen på dette bildet er deg? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Veldig pen leilighet Jeg regner med at fotografen på dette bildet er deg? 6644440[/snapback] Haha bra gjordt Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 veldig gjennomført det der ja, tilogmed bikinien matcha. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Strøken leilighet! Svært til hvor Simen1 gransker bildene da Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Utrolig nice leilighet! Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Strøken leilighet! Svært til hvor Simen1 gransker bildene da 6644558[/snapback] Han må skjekke hver eneste pixel for ulovlig matriale Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Han må skjekke hver eneste pixel for ulovlig matriale 6644638[/snapback] Ja, den grisen. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Veldig pen leilighet Jeg regner med at fotografen på dette bildet er deg? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 6644440[/snapback] hahahahahaha, du har problemer :!: (no offence) Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Genialt kjøleskap ja, mye finere enn mitt: 6643736[/snapback] Ingen på dette forumet som spiser? 6643761[/snapback] Fattern tramper i gulvet når det er mat 6643768[/snapback] Ah. Er vel litt uvanlig å ha eget kjøleskap med mindre man bor for seg selv. Men tøft dog. 6643775[/snapback] Uvanlig? Jeg er ikke enig. Jeg er 15 år og har eget kjøleskap. Jeg har det fylt med mine egne drikkevarer (ikke fjortissdrikkevarer), dvs farris/cola/annen brus. Ligger sikkert et bilde baki der. Er veldig kjekt med eget kjøleskap, for da kan du ha det mye kaldere enn i et vanlig så du ikke spiser frossen ost. Etterhvert finner du den optimale temperaturen, så om du setter temperaturen litt mer ned fryser alt. Lenke til kommentar
noseh Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Utrolig pent Drunk In Public! Her er noen bilder fra rommet mitt, ikke fullt så gjennomført som Drunk sin leilighet, men la gå Panorama (ja, rommet er for lite for et panoramabilde) tatt fra inngangsdøra: En litt nærmere kikk på TV-/lydanlegg: Pæsæbordet: Musikk/film/bok/tingsomerpraktiskoghaletttilgjengelig-hylla: Endret 10. august 2006 av noseh Lenke til kommentar
nree Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Pent noseh.. Bra anlegg osv Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Drunk In Public skikkelig pent, menneh. hvor fort tror du hvitt blir møkkete? Lenke til kommentar
formann Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Ugh... Mugge med vann i kjøleskapet uten lokk. Det blir fort ekkel kjøleskaplukt-smak av vannet. Sett på lokk så holder det seg i mange dager uten å smake oppvaskvann. 6644024[/snapback] Det er ikke et problem for oss som pleier å vaske kjøleskapet med jevne mellomrom Endret 10. august 2006 av formann Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 God idé, det har jeg ikke tenkt på før Nei, men det begynner å bli en stund siden sist. Jeg får poste et bilde av kjøleskapet her når det er nyvasket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå