Prebo Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Og her er da ETTER rydding... Er veldig fornøyd med spes. skrivebordet haha :!: beste jeg har sett på lenge. er du en japaner eller? hihi du har masse plassert på golvet og alt er så "low-profile". finfint rom du har ja. jeg har 15m² med golvplass, men bula er bare 2.5-3 meter bred, så det er så vanskelig å få golvplass. likte spes de to enorme hyllene godt å se et slikt rom, du burde kanskje ha noen plakater da (PS: heng de i nedre halvdel av veggen) Haha! Må le tilbake... Er ekte norsking du... Hehe Hadde endel fotball/bil-plakater på veggen før.. Synest det ble så mye styr, så jeg tok det ned.. Liker å ha rene vegger... Plakatene skal helst være rammet inn... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) olsen, røyker du petterø??? her sitter jeg av og til ( ) forresten: Endret 9. mars 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 olsen, røyker du petterø??? her sitter jeg av og til ( ) forresten: Sensur av hva? Ole Brum tegneserien din Hehe Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 nei, sensitive data Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 nei, sensitive data Hihi! Ryddig og enkel plass du har Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 hm, har vært hektet på gandhis "antall eiendeler", så jeg kjøper og gir bort ting i stedet for å spare på det data, bøker og skrivesaker holder for pulten min synes jeg. liker å ha det litt luftig Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Og her er da ETTER rydding... Er veldig fornøyd med spes. skrivebordet Najs bule Prebo Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 er det proteinpulver som står på gulvet Prebo? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) er det proteinpulver som står på gulvet Prebo? Gnomenz: Takker Jeg og pappa holder på å bygge leilighet i kjelleren. Men han har ikke tenkt å leie ut før jeg flytter ut om ca 2 år... Så jeg får flytte inn, gler meg.. Får billjard å greier modellmakt: Hehe! Japp.. Er vanskelig å få i seg nok protein uten... Aktiv vektløfter du selv? Endret 9. mars 2005 av Prebo Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Kontoret/Lageret/Bula mi siden jeg bor i kollektiv og ikke har noen lagringsplass på soverom eller så mye i boden vår(der har jeg fylt opp min andel) så blir det til at jeg må lagre all driten min på det som skal være "kontoret" mitt. Sitteplassen med 19" hyundai CRT, Dell 15" lcd og "gammal" Targa 19" CRT Stabel med maskiner, nedenifra og opp: Web/irc-stat, Backup server, Old-school maskin,Dell test/forsøkmaskin og et tomt kabinett. Det er bare webserveren som står på til vanlig, de andre står avskrudd da jeg ikke bruker de så ofte og det går så mye strøm. Hovedmaskinene: CM Stacker(workstation), midi kabinett(Filserver) og en shuttle(Dataparty maskin) er bare workstation og filserver av disse som står på til vanlig. shuttlen brukes kun på datapartyer o.l Hylle med komponenter og annet diverse. Oversikt, annen vinkel. under pulten har jeg en 3com gigabit switch, smc router/firewall og suben til z-2300 settet. Hylle med Dvd filmer, tomme plater og annet stæsj. Generell rotehylle, vhs filmer, radiobiler, komponenter, vannkjølingsett osv osv osv helst ikke spør om specs på alle maskinene da det er ufattelig mye å skrive, men jeg kan nå nevne at det er disse cpu'ene som er i ymse maskiner: P2-333Mhz, P3-500Mhz, P3-650Mhz, C3-866Mhz, P4-1,6Ghz,xp-2200+ og P4-2,4Ghz Nerdebule med stor N! En hau av PCer og alt unøvendig stash, slik vi liker det.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Plomma2: Du har lik stol som meg!! Men jeg har den i blå, og igår datt ryggen av og jeg får den ikke på igjen! :s Har du noen tips? Hehe.. Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Her er mitt oppsett.. Må si meg rimelig fornøyd =) Fett kabinett impotert fra USA, 18" x 18" x18" Dell 20"FPW RXV- 450 fortsterker Mission høytallere Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 de høytalerne er digge krever dog god forsterker Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2005 Her er mitt oppsett.. Må si meg rimelig fornøyd =) Fett kabinett impotert fra USA, 18" x 18" x18" Dell 20"FPW RXV- 450 fortsterker Mission høytallere Rått Hvor mye betalte du for å importere det kabinettet om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 modellmakt: Hehe! Japp.. Er vanskelig å få i seg nok protein uten... Aktiv vektløfter du selv? nope, bare mosjonstrening her. digg å holde kroppen i form ellers off topic off topic; så nettopp star wars 2. unge vader mister armen sin... med tanke på teknologien de har tilgjengelig der, ville det vært et problem å sy den tilbake på plass (som det gjøres med div kroppsdeler allerede idag) i stedet for å sette på en metallarm? Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 16. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Her er min nerdebule. Hovedpcen. http://img43.exs.cx/my.php?loc=img43&image=p10100346qx.jpg Testepcen http://img43.exs.cx/my.php?loc=img43&image=p10100356uf.jpg Endret 16. mars 2005 av Stig Jøran Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2005 Her er min nerdebule. Hovedpcen. http://img43.exs.cx/my.php?loc=img43ℑ=p10100346qx.jpg Samme skrivebord som meg. Bare at jeg har fjernet litt av høyresiden for å få plass til en skjerm til Lenke til kommentar
tbone Skrevet 16. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Ikke bula, men i samme hus: Enhver ungkar med respekt for seg selv har en motorsyk....ehh...moped i gangen. Ps: Legg merke til SDSL modem og trådløs router på bagasjebrettet. Endret 16. mars 2005 av tbone 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2005 Sweeet! Jeg ville hatt mopeden på rommet i vinter, tror ikke jeg fikk lov.. Merkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå