Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Og her er da ETTER rydding... ;)  Er veldig fornøyd med spes. skrivebordet

haha :!:

beste jeg har sett på lenge. er du en japaner eller? hihi du har masse plassert på golvet og alt er så "low-profile". finfint rom du har ja. jeg har 15m² med golvplass, men bula er bare 2.5-3 meter bred, så det er så vanskelig å få golvplass. likte spes de to enorme hyllene :p

godt å se et slikt rom, du burde kanskje ha noen plakater da (PS: heng de i nedre halvdel av veggen)

Haha! Må le tilbake... Er ekte norsking du... ;) Hehe Hadde endel fotball/bil-plakater på veggen før.. Synest det ble så mye styr, så jeg tok det ned.. Liker å ha rene vegger... Plakatene skal helst være rammet inn... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det proteinpulver som står på gulvet Prebo? :D

Gnomenz: Takker :yes: Jeg og pappa holder på å bygge leilighet i kjelleren. Men han har ikke tenkt å leie ut før jeg flytter ut om ca 2 år... Så jeg får flytte inn, gler meg.. Får billjard å greier :whistle:

modellmakt: Hehe! Japp.. Er vanskelig å få i seg nok protein uten... ;) Aktiv vektløfter du selv?

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Kontoret/Lageret/Bula mi

siden jeg bor i kollektiv og ikke har noen lagringsplass på soverom eller så mye i boden vår(der har jeg fylt opp min andel) så blir det til at jeg må lagre all driten min på det som skal være "kontoret" mitt.

Sitteplassen med 19" hyundai CRT, Dell 15" lcd og "gammal" Targa 19" CRT

PICT0005_tn.JPG

Stabel med maskiner, nedenifra og opp: Web/irc-stat, Backup server, Old-school maskin,Dell test/forsøkmaskin og et tomt kabinett.

Det er bare webserveren som står på til vanlig, de andre står avskrudd da jeg ikke bruker de så ofte og det går så mye strøm.

PICT0006_tn.JPG

Hovedmaskinene: CM Stacker(workstation), midi kabinett(Filserver) og en shuttle(Dataparty maskin)

er bare workstation og filserver av disse som står på til vanlig. shuttlen brukes kun på datapartyer o.l

PICT0007_tn.JPG

Hylle med komponenter og annet diverse.

PICT0008_tn.JPG

Oversikt, annen vinkel. under pulten har jeg en 3com gigabit switch, smc router/firewall og suben til z-2300 settet.

PICT0009_tn.JPG

Hylle med Dvd filmer, tomme plater og annet stæsj.

PICT0010_tn.JPG

Generell rotehylle, vhs filmer, radiobiler, komponenter, vannkjølingsett osv osv osv

PICT0011_tn.JPG

helst ikke spør om specs på alle maskinene da det er ufattelig mye å skrive, men jeg kan nå nevne at det er disse cpu'ene som er i ymse maskiner: P2-333Mhz, P3-500Mhz, P3-650Mhz, C3-866Mhz, P4-1,6Ghz,xp-2200+ og P4-2,4Ghz

Nerdebule med stor N! :p

En hau av PCer og alt unøvendig stash, slik vi liker det.. :)

Lenke til kommentar
modellmakt: Hehe! Japp.. Er vanskelig å få i seg nok protein uten... ;) Aktiv vektløfter du selv?

nope, bare mosjonstrening her. digg å holde kroppen i form

ellers off topic off topic; så nettopp star wars 2. unge vader mister armen sin... med tanke på teknologien de har tilgjengelig der, ville det vært et problem å sy den tilbake på plass (som det gjøres med div kroppsdeler allerede idag) i stedet for å sette på en metallarm? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...