Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knut erik:

 

Hadde akkurat samme trelook på rommet.. Har noe lignende paneler som deg.. Jeg syns det var så mørkt og trist, så jeg malte veggene litt mørkere hvit og taket litt lysere hvit..! Det ble enorm forskjell!Alt ser mye bedre ut nå.

-Bare et tips da:)

 

Rydding hadde også gjort susen der ja!

 

Angående bildene, det er før og etter, men uheldighvis ikke på samme plass.! Ikke mobb den maskinen a, den skal ha respekt! Den er veldig kraftig :tease:

post-90696-1154817230_thumb.jpg

post-90696-1154817269_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Ikke mobb den maskinen a, den skal ha respekt! Den er veldig kraftig harhar.gif

kraftig etter 90-talls standard?

6620755[/snapback]

 

Hm. Det er en utdatert dell maskin som søstrene mine er på MSN med(fjortiser).. Men de ødelegger alt, så da får de sitte på den dritten som ikke har noe og si om ryker.

Jeg tror den har 8mb skjermkort,256mb ram og en mikroskopisk cpu. Den kjører xp pro sakte!!

Lenke til kommentar

Okay.

 

Jeg tror jeg slår til med samme tastatur som han. Det så veldig pent ut. Og jeg har heller ingen andre trådløse enheter bortsett fra min router som sender signaler, til min bærbare. Vil det ha noe å si?

 

Jeg har funnet ut hvilken modell det er, en diNovo Cordless Desktop.

Lenke til kommentar
Okay.

 

Jeg tror jeg slår til med samme tastatur som han. Det så veldig pent ut. Og jeg har heller ingen andre trådløse enheter bortsett fra min router som sender signaler, til min bærbare. Vil det ha noe å si?

 

Jeg har funnet ut hvilken modell det er, en diNovo Cordless Desktop.

6621075[/snapback]

Det har ikke noe å si.

Jeg sitter her på min bærbare(som er trådløst koblet til router) og skriver med mitt Logitech Desktop S510

Lenke til kommentar
6000 for den stolen? Jesus.. =S Ligner på de vi hadde på Svensern jo Medion! :p

Forøvrig utrolig pen bule du har der! =) Det hjelper jo litt med penga du får inn, som du tydeligvis bruker på godsaker! :p Men hva slags høyttalere og forsterker er det du har på rommet ditt?

6612944[/snapback]

 

Er noe ala de stolene, er et par Focal JMlab Chorus 716S, parret med et Tandberg stereoanlegg som jeg har fått av pappa og XBOX 360 :thumbup: Pengene blir godt forvaltet :whistle:

Klassen deres som overtok de stolene etter klassen min? :tease:

 

~ Medion

Endret av Medion
Lenke til kommentar
Siden du er her Medion. Jeg bestillter et slikt tastatur og mus som deg, jeg! :) Jeg ble forelsket gitt. Jeg har sendt deg en PM.

 

Edit: Der stakk du gitt.

6621155[/snapback]

 

Du skal sjekke PM onyX, har sendt deg en PM med erfaringer og link til de rette produktene! :thumbup:

 

Og, har ikke stikki av enda :tease:

 

~ Medion

Lenke til kommentar
Lættis: Hvem har kjøpt teppe til badet ditt? Hehe. Det ser ikke så typisk guttete ut. Regner med du er gutt.

6620107[/snapback]

 

 

Det teppe var det modern som kom med. Siden jeg fikk det så var det jo greit. Liker du det?

Endret av Lættis
Lenke til kommentar
Okay.

 

Jeg tror jeg slår til med samme tastatur som han. Det så veldig pent ut. Og jeg har heller ingen andre trådløse enheter bortsett fra min router som sender signaler, til min bærbare. Vil det ha noe å si?

 

Jeg har funnet ut hvilken modell det er, en diNovo Cordless Desktop.

6621075[/snapback]

 

Heh, det så jo litt ut som mitt tastatur. Men det kjøpte jeg på Lidl...

Lenke til kommentar

Vel, da skal Marley skryte litt.

 

Først, kommer vi til døra. Dette er altså innsiden av døra. Her ser vi en gitarkoffert og en thrasha Dell Dimension XPS D300 (minnene... :love: ).

 

 

Så kommer vi til skryteveggen min. Her har vi en fin samling av vinylplater, en Fender Stratocaster og en kart over Les Tres Vallees i Frankrike. Vinylplatene er fra venstre mot høyre: Pink Floyd - The Final Cut, Pink Floyd - Dark Side Of The Moon, Pink Floyd - Atom Heart Mother, Pink Floyd - Animals, Bob Marley and The Wailers - Rebel Music. Bøkene helt til høyre er Marley Legend, biografien om Bob Marley, og den liggende boka er Snorres Kongesagaer, en versjon som er trykket i 1899. Denne ligger nede på grunn av at den er så gammel og medtatt at den ikke kan stå oppreist.

 

 

Kameraet mitt har en fin plass på hyllen. Trygg fra små barnehender som kan rive det ned. Pentax *istDL med Manfrotto minitripod og Sigma 55-200mm objektiv. Objektivet ved siden av er et Pentax 18-55mm Kit-objektiv med UV- og Polariseringsfilter.

 

 

 

Deretter kommer vi til veggen hvor musikkutstyret er. 2 gamle JVC-høyttalere, en Peavy forsterker med 20 watt eller noe, pluss en Vox Valvetronix 120 med masse watt. Og stolene er ikke å forakte. Hvem vil vel ikke sitte tilbakelent i en skinnstol?

 

 

Så har vi pulten hvor jeg sitter og nerder hele dagen. Helt til høyre ser man en BC Rich Warlock gitar som for øyeblikket ikke er i stand. Men jeg jobber med saken.

 

 

Over pulten har vi en vegg av rariteter fra forskjellige steder jeg har vært og andre kule ting. Vimpelen er fra fotballaget til Pacific Lutheran University og ble gitt til meg fra bestyreren for universitetet. En bilett til en Dream Theater konsert, og litt annet småtteri. Helt til høyre har vi en ekte håndlaget boomerang og rett under har vi et leaflet fra Crest of Darkness sin plate, Evil Knows Evil, med Ingar Amliens signatur på.

 

 

Snur vi oss nå rundt, finner vi bokhyllen. Som vi alle vet, en god nerd leser bøker. ;)

 

 

Så har vi den lengste veggen, som er helt dekket av CDer, DVDer og alkoholflasker av ymse slag.

 

 

 

Og det var bula til Marley. Om noen har noen spørsmål er det bare å fyre løs. :)

Endret av Marley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...