T homas Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Du har i alle fall "riktig" rot Lenke til kommentar
K.. Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Mye pent her nå. Kudos til bulene deres, folkens! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Jau. Alternativ krok i sommarheten. Edit: Forsterkaren på benken er heldigvis ikkje min. Endret 28. juli 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Leon Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Yes, her da "Bula" mi, kjøpte meg et kjøleskap av typen http://tinyurl.com/qs6tk i går, som jeg har smettet inn mellom DVD-Hylla og den hvite kommoden dere ser der! Bråker kjøleskapet, eller er det stillegående? Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Stillegående:) Overaskende stillegående faktisk! løp & kjøp Lenke til kommentar
Leon Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) edit: doh Endret 13. januar 2015 av Leon Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Hva er den tingen du har macen på? Hvor er den kjøpt? Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Får se lenge det holder, før jeg finner ut at jeg vil gjøre om ting, igjen. Men sånn ser det ut der jeg bruker mye av tiden min per dags dato. (server rommet ikke inkl) Lenke til kommentar
Leon Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Hva er den tingen du har macen på?Hvor er den kjøpt? 6582176[/snapback] Det er en iLap. Kjøpt hos Eplehuset i Oslo for 699,- Beste investeringen jeg har gjort med unntak av selve PowerBooken. =) Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Kjøpt hos Eplehuset i Oslo for 699,- Beste investeringen jeg har gjort med unntak av selve PowerBooken. =) 6582281[/snapback] Hæhæ, ja det kan jeg tenke meg, er ikke akkurat behagelige tempraturer på de maskinene der! er så typisk apple altså.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Hæhæ, ja det kan jeg tenke meg, er ikke akkurat behagelige tempraturer på de maskinene der! er så typisk apple altså.. 6582780[/snapback] Den var jo konge da, uansett hva slags laptop. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 QUOTE(Lomz @ 30/07-2006 : 16:40) Den var jo konge da, uansett hva slags laptop. 6584063[/snapback] Ja hver sin smak, selv synes jeg den virker nokså unødvendig. sett at man ikke har en maskin som får deg til å svette hvis du har den på fanget. Ikke hadde jeg giddet og dra den store saken med meg, og til å ha hjemme på skrivebordet så ser jeg for meg at jeg hadde blitt utrolig sliten i armene av å holde de så høyt for å bruke tastaturet. Men har man eksternt tastatur i tillegg og bare bruker den for å få løftet skjermen litt og kjølt ned maskinen så er den nok grei å ha. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Får se lenge det holder, før jeg finner ut at jeg vil gjøre om ting, igjen. Men sånn ser det ut der jeg bruker mye av tiden min per dags dato. (server rommet ikke inkl) 6582245[/snapback] poste wallpaper? mange dvder du hadde Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Får se lenge det holder, før jeg finner ut at jeg vil gjøre om ting, igjen. Men sånn ser det ut der jeg bruker mye av tiden min per dags dato. (server rommet ikke inkl) 6582245[/snapback] poste wallpaper? mange dvder du hadde 6584552[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6479351 Der ligger det jeg bruker på hovedskjermene. http://www.whedonsworld.com/files/pix/wall...nity/river3.jpg River <3 på bærbare. Har vel en 100-110 dvder, og ca samme antall bøker. Ca sluttet å kjøpe dvder en tid tilbake, men 5 bøker i posten, så må snart ha mer hyller ^^ Lenke til kommentar
Leon Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Ja hver sin smak, selv synes jeg den virker nokså unødvendig. sett at man ikke har en maskin som får deg til å svette hvis du har den på fanget. Ikke hadde jeg giddet og dra den store saken med meg, og til å ha hjemme på skrivebordet så ser jeg for meg at jeg hadde blitt utrolig sliten i armene av å holde de så høyt for å bruke tastaturet. Men har man eksternt tastatur i tillegg og bare bruker den for å få løftet skjermen litt og kjølt ned maskinen så er den nok grei å ha. 6584402[/snapback] Prøv før du uttaler deg, snella. Jeg sliter med slitasjeskader i nakke, skulder og håndledd. Hvis jeg bare bruker maskina på fanget får jeg over tid store smerter. Med iLap blir det veldig, veldig mye bedre. Les mer på sidene deres om ergonomi. =) I tillegg er de andre funksjonene veldig snedige de også. Jeg har forresten bare satt fra meg maskinen på de nederste bildene. Når jeg bruker den har jeg den i fanget. (Og jeg drar den jo selvsagt ikke med meg rundt omkring.) Edit: Tok med en uttalelse til. Hæhæ, ja det kan jeg tenke meg, er ikke akkurat behagelige tempraturer på de maskinene der! er så typisk apple altså.. 6582780[/snapback] For all del. Varmen er ikke noe problem for min del, riktignok. Maskina holder under 45 grader til vanlig, noe som absolutt er akseptabelt. Endret 30. juli 2006 av Leon Johannessen Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Her kommer en tegning over min/(våres) nye nerdebule. (Jeg har rommet nede til høyre i leilighet A) Lenke til kommentar
Beining Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Hæhæ, ja det kan jeg tenke meg, er ikke akkurat behagelige tempraturer på de maskinene der! er så typisk apple altså.. 6582780[/snapback] Den var jo konge da, uansett hva slags laptop. 6584063[/snapback] Beklager veldig OT, men må bare nevne at min CPU ble 91 grader i stad. Endret 1. august 2006 av mp7,5racing Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Har gjort om litt på bula, så nå kan dere få bilder av HELE bula mi! :!: (PS: Grunnen til at madrassen er for liten er at jeg venter på ny madrass! ) Endret 2. august 2006 av Medion Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Nydelig.. Enste som trekker litt ned er stolen.. Ellers knall.. 9/10 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Veit fargen ikke er så fin, men den stolen er dritdigg <3 Den koster egentlig 6000kr, men jobben til pappa skulle kaste den, så han tok den med til meg :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå