Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE(Lomz @ 30/

07-2006 : 16:40)

Den var jo konge da, uansett hva slags laptop.

6584063[/snapback]

Ja hver sin smak, selv synes jeg den virker nokså unødvendig. sett at man ikke har en maskin som får deg til å svette hvis du har den på fanget. Ikke hadde jeg giddet og dra den store saken med meg, og til å ha hjemme på skrivebordet så ser jeg for meg at jeg hadde blitt utrolig sliten i armene av å holde de så høyt for å bruke tastaturet. Men har man eksternt tastatur i tillegg og bare bruker den for å få løftet skjermen litt og kjølt ned maskinen så er den nok grei å ha.

Lenke til kommentar
Får se lenge det holder, før jeg finner ut at jeg vil gjøre om ting, igjen.

Men sånn ser det ut der jeg bruker mye av tiden min per dags dato. (server rommet ikke inkl)

6582245[/snapback]

poste wallpaper?

mange dvder du hadde :dribble:

6584552[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6479351

Der ligger det jeg bruker på hovedskjermene.

http://www.whedonsworld.com/files/pix/wall...nity/river3.jpg

River <3 på bærbare.

Har vel en 100-110 dvder, og ca samme antall bøker. Ca sluttet å kjøpe dvder en tid tilbake, men 5 bøker i posten, så må snart ha mer hyller ^^

Lenke til kommentar
Ja hver sin smak, selv synes jeg den virker nokså unødvendig. sett at man ikke har en maskin som får deg til å svette hvis du har den på fanget. Ikke hadde jeg giddet og dra den store saken med meg, og til å ha hjemme på skrivebordet så ser jeg for meg at jeg hadde blitt utrolig sliten i armene av å holde de så høyt for å bruke tastaturet. Men har man eksternt tastatur i tillegg og bare bruker den for å få løftet skjermen litt og kjølt ned maskinen så er den nok grei å ha.

6584402[/snapback]

Prøv før du uttaler deg, snella.

Jeg sliter med slitasjeskader i nakke, skulder og håndledd. Hvis jeg bare bruker maskina på fanget får jeg over tid store smerter. Med iLap blir det veldig, veldig mye bedre. Les mer på sidene deres om ergonomi. =)

I tillegg er de andre funksjonene veldig snedige de også. Jeg har forresten bare satt fra meg maskinen på de nederste bildene. Når jeg bruker den har jeg den i fanget.

(Og jeg drar den jo selvsagt ikke med meg rundt omkring.)

Edit: Tok med en uttalelse til.

Hæhæ, ja det kan jeg tenke meg, er ikke akkurat behagelige tempraturer på de maskinene der! er så typisk apple altså.. :wee:

6582780[/snapback]

For all del. Varmen er ikke noe problem for min del, riktignok. Maskina holder under 45 grader til vanlig, noe som absolutt er akseptabelt. Endret av Leon Johannessen
Lenke til kommentar
Hæhæ, ja det kan jeg tenke meg, er ikke akkurat behagelige tempraturer på de maskinene der! er så typisk apple altså.. :wee:

6582780[/snapback]

Den var jo konge da, uansett hva slags laptop.

6584063[/snapback]

Beklager veldig OT, men må bare nevne at min CPU ble 91 grader i stad.

Endret av mp7,5racing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...