Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta alt i Cafelatte! Det vil løfte rommet  to hakk minst! Hyller kan du olje/beise slik at de får en mørkere farge. Skapene kan du gjerne ta hvite/samme farge som veggene på skapene. Døren til rommet kan du gjerne "lysne" litt. Mener at det gjøres ved å male over, og så tørke det av igjen før det er tørket. Usikker på metoden, men det finnes sikkert guider på nettet. Eventuelt kan du male den hvit.

6534066[/snapback]

Så... Cafelatte på alle vegger, beise hyller og skapdører og en lys dør?

Lenke til kommentar

Har du tenkt på flatskjerm? Det ville tatt seg mye bedre ut og du får mer plass på skrivebordet ditt. Ellers fint rom.

 

EDIT: Det er mye bedre for øynene enn en CRT, så hvis du sliter med hodepine så er dette tingen. MÅ innrømme at jeg sitter mye foran pc'en og etter at jeg fikk LCD så har jeg hatt mye mindre vondt i hodet, slet mye med dette før.

Endret av St.Matias
Lenke til kommentar

Sånn, da har jeg fått lengre TP kabel = kan endelig ha maskinen oppå pulten :)

 

Bilder:

 

Før:

 

post-42881-1153590946_thumb.jpg

 

 

Etter:

 

post-42881-1153590731_thumb.jpg

 

post-42881-1153590743_thumb.jpg

 

post-42881-1153590767_thumb.jpg

Denne er digg, kan lade og feks høre på musikk eller koble til mobilen til PC'n samtidig :)

 

post-42881-1153590835_thumb.jpg

Istedet for å koble om fra headsett og annlegg hele tiden så kan man enkelt og greit trykke på en liten knapp. Kan også skru av og på mikrofonen (bruker ikke dette)

 

 

Ja, jeg ryddet rett før bildene ble tatt, pleier ALDRI å være så ryddig som nå :p

Lenke til kommentar
Ta alt i Cafelatte! Det vil løfte rommet  to hakk minst! Hyller kan du olje/beise slik at de får en mørkere farge. Skapene kan du gjerne ta hvite/samme farge som veggene på skapene. Døren til rommet kan du gjerne "lysne" litt. Mener at det gjøres ved å male over, og så tørke det av igjen før det er tørket. Usikker på metoden, men det finnes sikkert guider på nettet. Eventuelt kan du male den hvit.

6534066[/snapback]

Så... Cafelatte på alle vegger, beise hyller og skapdører og en lys dør?

6536348[/snapback]

 

That about sums it all up. Jepp. Mulig du bør ta skap og hyller i samme farge. Du kan jo uansett begynne med veggene. Du trenger ikke ta akkurat den fargen, men jeg ville i hvert fall ha valgt en lys farge med varm tone, i motsetning til grå som er en veldig kald done. Fargen på forumet vil IKKE gjøre seg på en vegg.

Lenke til kommentar
That about sums it all up. Jepp. Mulig du bør ta skap og hyller i samme farge. Du kan jo uansett begynne med veggene. Du trenger ikke ta akkurat den fargen, men jeg ville i hvert fall ha valgt en lys farge med varm tone, i motsetning til grå som er en veldig kald done. Fargen på forumet vil IKKE gjøre seg på en vegg.

6538000[/snapback]

 

Nå finns det et hav av forskjellige grå farger, både varme og kalde. men ellers enig i det du sier. Foruten om at jeg ville vurdert og beise døra i samme mørkefargen som hyller o.l, gjør seg med litt kontraster. Ville forresten valgt en valnøtt aktig beis uten for mye rødt i, så slipper man den tacky cherry finishen, ser bare så 1994 ut.

Lenke til kommentar
Sånn, da har jeg fått lengre TP kabel = kan endelig ha maskinen oppå pulten :)

 

 

Ja, jeg ryddet rett før bildene ble tatt, pleier ALDRI å være så ryddig som nå :p

6537992[/snapback]

 

 

Hva er under skjermen? :hmm:

 

Edit: Koselig rom juliess, høøøye høytalere! Hva slags er det?

 

Donald :love:

Endret av ThaAndre
Lenke til kommentar
Sånn, da har jeg fått lengre TP kabel = kan endelig ha maskinen oppå pulten :)

 

 

Ja, jeg ryddet rett før bildene ble tatt, pleier ALDRI å være så ryddig som nå :p

6537992[/snapback]

 

 

Hva er under skjermen? :hmm:

6538989[/snapback]

 

Strømforsyning som jeg laget på skolen :) 0-15 V i teorien (0.3-16V i praksis :p )

 

fUzZy^ Hvor fikk du tak i den lade og sende over greia..?

6539581[/snapback]

 

Det fulgte med mobilen min! (Sony Ericsson K800i). Når man har laderen i (den svarte kontakten) så kan man plugge headsettet eller USB kabelen i samtidig :)

 

Jeg har bluetooth headsett så jeg kan koble mobilen til pcn, laderen og headsettet samtidig :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...