Sodd Ball Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Pc på gulvet ffs! 6534117[/snapback] Pft... hadde det før og likte det ikke. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Ta alt i Cafelatte! Det vil løfte rommet to hakk minst! Hyller kan du olje/beise slik at de får en mørkere farge. Skapene kan du gjerne ta hvite/samme farge som veggene på skapene. Døren til rommet kan du gjerne "lysne" litt. Mener at det gjøres ved å male over, og så tørke det av igjen før det er tørket. Usikker på metoden, men det finnes sikkert guider på nettet. Eventuelt kan du male den hvit. 6534066[/snapback] Så... Cafelatte på alle vegger, beise hyller og skapdører og en lys dør? Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Får vel legge ut min og da:) Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Seserr, tror du og jeg godt kunne kommet overens Stor og fin skjerm, samt pepsi max! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Da legger jeg ut min lille nerdebule i kjelleren. Ikke ryddet noe at all, gammelt kamera og dårlig kameramann er grunnen for generelt dårlige bilder. Overall pics: Closeup av PCen er et must: Og til de som liker dunking i veggene: Gamingarea: Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Har du tenkt på flatskjerm? Det ville tatt seg mye bedre ut og du får mer plass på skrivebordet ditt. Ellers fint rom. EDIT: Det er mye bedre for øynene enn en CRT, så hvis du sliter med hodepine så er dette tingen. MÅ innrømme at jeg sitter mye foran pc'en og etter at jeg fikk LCD så har jeg hatt mye mindre vondt i hodet, slet mye med dette før. Endret 22. juli 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Ja, har tenkt på det, men har ikke penger atm pga 14k pc kjøp og 10k sykkelkjøp. Er enig, men ser ikke grunnen når jeg har så enormt skrivebord og aldri flytter skjermen. Sparer da heller opp til en skikkelig skjerm i stedet for en "omg-jeg-må-ha-lcd" skjerm. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Sånn, da har jeg fått lengre TP kabel = kan endelig ha maskinen oppå pulten Bilder: Før: Etter: Denne er digg, kan lade og feks høre på musikk eller koble til mobilen til PC'n samtidig Istedet for å koble om fra headsett og annlegg hele tiden så kan man enkelt og greit trykke på en liten knapp. Kan også skru av og på mikrofonen (bruker ikke dette) Ja, jeg ryddet rett før bildene ble tatt, pleier ALDRI å være så ryddig som nå Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Ta alt i Cafelatte! Det vil løfte rommet to hakk minst! Hyller kan du olje/beise slik at de får en mørkere farge. Skapene kan du gjerne ta hvite/samme farge som veggene på skapene. Døren til rommet kan du gjerne "lysne" litt. Mener at det gjøres ved å male over, og så tørke det av igjen før det er tørket. Usikker på metoden, men det finnes sikkert guider på nettet. Eventuelt kan du male den hvit. 6534066[/snapback] Så... Cafelatte på alle vegger, beise hyller og skapdører og en lys dør? 6536348[/snapback] That about sums it all up. Jepp. Mulig du bør ta skap og hyller i samme farge. Du kan jo uansett begynne med veggene. Du trenger ikke ta akkurat den fargen, men jeg ville i hvert fall ha valgt en lys farge med varm tone, i motsetning til grå som er en veldig kald done. Fargen på forumet vil IKKE gjøre seg på en vegg. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Får vel legge ut min og da:)http://home.no.net/seserr/pc/Photo-0316.jpg 6536682[/snapback] er det en sony 21"? tenker på crt skjermen. 1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 That about sums it all up. Jepp. Mulig du bør ta skap og hyller i samme farge. Du kan jo uansett begynne med veggene. Du trenger ikke ta akkurat den fargen, men jeg ville i hvert fall ha valgt en lys farge med varm tone, i motsetning til grå som er en veldig kald done. Fargen på forumet vil IKKE gjøre seg på en vegg. 6538000[/snapback] Nå finns det et hav av forskjellige grå farger, både varme og kalde. men ellers enig i det du sier. Foruten om at jeg ville vurdert og beise døra i samme mørkefargen som hyller o.l, gjør seg med litt kontraster. Ville forresten valgt en valnøtt aktig beis uten for mye rødt i, så slipper man den tacky cherry finishen, ser bare så 1994 ut. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Ja, jeg vet jeg har hestegardiner. Nei, jeg gadd ikke å rydde for å ta bilder. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Sånn, da har jeg fått lengre TP kabel = kan endelig ha maskinen oppå pulten Ja, jeg ryddet rett før bildene ble tatt, pleier ALDRI å være så ryddig som nå 6537992[/snapback] Hva er under skjermen? Edit: Koselig rom juliess, høøøye høytalere! Hva slags er det? Donald Endret 22. juli 2006 av ThaAndre Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 fUzZy^ Hvor fikk du tak i den lade og sende over greia..? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 ThaAndre: Det står Digital-Life på dem hvertfall. Men bare den høyre funker, sukk. Men de matcher skjermen og kabinettet mitt Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 LOL, damer altså. matche ditt og matche datt. bare tuller litt, kjeder meg. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 ThaAndre: Det står Digital-Life på dem hvertfall. Men bare den høyre funker, sukk. Men de matcher skjermen og kabinettet mitt 6539598[/snapback] fint rom juliess litt rotete da (til å være en jente ) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 fint rom juliess litt rotete da (til å være en jente ) 6539728[/snapback] Det jeg la merke til også. Perfect match. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Sånn, da har jeg fått lengre TP kabel = kan endelig ha maskinen oppå pulten Ja, jeg ryddet rett før bildene ble tatt, pleier ALDRI å være så ryddig som nå 6537992[/snapback] Hva er under skjermen? 6538989[/snapback] Strømforsyning som jeg laget på skolen 0-15 V i teorien (0.3-16V i praksis ) fUzZy^ Hvor fikk du tak i den lade og sende over greia..? 6539581[/snapback] Det fulgte med mobilen min! (Sony Ericsson K800i). Når man har laderen i (den svarte kontakten) så kan man plugge headsettet eller USB kabelen i samtidig Jeg har bluetooth headsett så jeg kan koble mobilen til pcn, laderen og headsettet samtidig Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Får vel legge ut min og da:)http://home.no.net/seserr/pc/Photo-0316.jpg 6536682[/snapback] er det en sony 21"? tenker på crt skjermen. 6538005[/snapback] Det stemmer det. er en sony g520 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå