Chalciporuspiperatus Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Hvorfor legge ut bildene med full oppløsning (2048x1536 og ca 700kB per stk) når bildekvaliteten er så dårlig at man neppe hadde sett forskjell om man reduserte bildene til f.eks 1/4? Bildene går veldig tregt å laste for oss med trege linjer. 6528793[/snapback] Beklager, men gidder ikke resize og alt det tullet der. Lagt til spoiler Hvorfor legge ut bildene med full oppløsning (2048x1536 og ca 700kB per stk) når bildekvaliteten er så dårlig at man neppe hadde sett forskjell om man reduserte bildene til f.eks 1/4? Bildene går veldig tregt å laste for oss med trege linjer. 6528793[/snapback] Forbud mot mobilbilder ? 6528826[/snapback] Er nok ikke mobilbilde det der, er ifra Canon PowerShot A400, usikker på om det er instillingene eller kameraet som ødelegger kvaliteten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Beklager, men gidder ikke resize og alt det tullet der. Lagt til spoiler Hahaha, bildene blir fortsatt lastet om de ligger i en spoiler, de blir bare skjult til du velger å vise dem Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Stilig rom du hadde Edorph Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Forbud mot mobilbilder ? 6528826[/snapback] Det blir vel litt drøyt med et forbud, men det finnes allerede en oppfordring i nettiketten til å begrense bildestørrelsen på både antall pixler og kB, uten at vi har lagt inn noen faste grenser. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 darkness| Utrolig fin kåk, likte spesielt soverommet, kjøkkenet, stua og resten! Diggbar sofa og spisestue! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Takk Godt å ha fått alt på plass. Har snart greid å betale ned komfyren/steikeovnen Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Så, til dere interiørarkitekter. Hvilke farger bør brukes i en nerdebule? Jeg kan sikkert ta noen bilder senere. Jeg tenker på grått. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Ikke ta for grått. Foreldrene mine valgte det på gamle soverommet mitt. Det ble veldig muraktig. Hva med morgengry eller caffe latte? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Så, til dere interiørarkitekter. Hvilke farger bør brukes i en nerdebule? Jeg kan sikkert ta noen bilder senere. Jeg tenker på grått. 6531401[/snapback] Gratt kan fort virke litt fengsel. Selv liker jeg lys-brun, beige eller lime. Skal se om ikke jeg kan hive opp et bilde av bula mi senere i kveld. Jeg har postet før, men det har skjedd litt forandringer. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 grått er kult, men du må jo selvsagt ikke male alt grått. bare en vegg eller no sånn kan gjøre seg. også resten lyst, og fargerike accessories. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Mørke farger på soverommet ellers kan det bli vanskelig å sove! Ikke for mørke farger i de andre rommene, jo lysere jo bedre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Lyse farger over alt, sier jeg. Lyse farger åpner opp og rommet ser større ut. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg tenkte en veldig lys gråfarge, nesten blågrå, men blåfargene på diskusjon.no-skinnet er jo ganske fint det og. *ser på fargekart* Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Ok, tok noen bilder sånn at dere kunne hjelpe meg med å velge farge. Skal sannsynligvis bytte ut noen møbler også. Her er spill, CD'er og litt til. Den hylla skal sannsynligvis fjernes Her skal så den nye dataen og min Dell 20" WS Denne hyllen har blader, pocketer og masse pynt og søppel fra diverse turer. Denne skal mest sannsynlig fjernes. Veggen over senga. Sverd, noe som passer til de? Skapene, hvilken farge til de? Jeg har noen pyntegjenstander fra Kina, Afrika, Hellas og sikkert litt mer som jeg vil ta vare på. Tips til hyller, pult, nattbord og kanskje en stol som passer? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Hvite vegger, å lysegrå skapdører og lister.. det er fint det.. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Det var virkelig en flott leilighet darkness|! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Ta alt i Cafelatte! Det vil løfte rommet to hakk minst! Hyller kan du olje/beise slik at de får en mørkere farge. Skapene kan du gjerne ta hvite/samme farge som veggene på skapene. Døren til rommet kan du gjerne "lysne" litt. Mener at det gjøres ved å male over, og så tørke det av igjen før det er tørket. Usikker på metoden, men det finnes sikkert guider på nettet. Eventuelt kan du male den hvit. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Da har jeg ryddet og er klar til å legge inn min nerdebule. Jeg har planlagt å pusse den litt opp da. PS: Ja, jeg vet det er langt ifra noen superskjerm eller superanlegg. Grunnen er at jeg ikke har råd til noe slikt [rl=http://www.imagebeaver.com/view.php?mode=gallery&g=25736&photo=1][/url] Sengen min [ul=http://www.imagebeaver.com/view.php?mode=gallery&g=25736&photo=2][/url] Noen premier øverst til venstre og Donald blader øverst til høyre [ul=http://www.imagebeaver.com/view.php?mode=gallery&g=25736&photo=3][/url] CD og DVD hylla. [ul=http://www.imagebeaver.com/view.php?mode=gallery&g=25736&photo=4][/url] Og dataen/Skrivebordet mitt.(Og en kasse med donald-blader nederst til venstre) 6471750[/snapback] Pc på gulvet ffs! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Ta alt i Cafelatte! Det vil løfte rommet to hakk minst! Hyller kan du olje/beise slik at de får en mørkere farge. Skapene kan du gjerne ta hvite/samme farge som veggene på skapene. Døren til rommet kan du gjerne "lysne" litt. Mener at det gjøres ved å male over, og så tørke det av igjen før det er tørket. Usikker på metoden, men det finnes sikkert guider på nettet. Eventuelt kan du male den hvit. 6534066[/snapback] Det er faktisk jækla fint Med brun beis.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Sånn at den kan suge til seg mest mulig støv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå