Laughing Madcap Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Her tilbringer jeg meste parten av tiden min. Hater laptopen Blir ny PC snart. Tomt på veggene, blir nye plakater snart Endret 6. juli 2006 av Sebbe Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Her tilbringer jeg meste parten av tiden min.Hater laptopen Blir ny PC snart. 6445269[/snapback] Kan godt få lov å sende meg laptopen om du hater den så inderlig Edit: fjerna img Endret 6. juli 2006 av ThaAndre Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Hvorfor får jeg spørsmål om brukernavn og pass når jeg går inn på side 1 i dette emnet? Å.. passord på et område der et bilde ligger.. http://darkness.rasterburn.org/ Endret 6. juli 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
quakie Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Hvorfor får jeg spørsmål om brukernavn og pass når jeg går inn på side 1 i dette emnet? Å.. passord på et område der et bilde ligger.. http://darkness.rasterburn.org/ 6446740[/snapback] Hmm, merkelig. Jeg får også det. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 av en eller annen grunn prøver man å logge seg på en datamaskin tror jeg.. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 en eller annen server ser det ut som.. Får det opp jeg også. Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg sa jo hva det var. Et av darkness sine innlegg der det står: user posted image eller noe sånt. Den /de postene bør slettes pga. det område bildene ligger / lå på er nå fullstedig passordbeskyttet av .htaccess Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Her tilbringer jeg meste parten av tiden min.Hater laptopen Blir ny PC snart. *bilde* Tomt på veggene, blir nye plakater snart *bilde* 6445269[/snapback] Hvor fikk du tak i den q-pad`en? Aldri sett de jeg, bare på q-pad sin hjemme sie... Endret 7. juli 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Her er min nye 26" LCD-skjerm. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Stilig! Men er det ikke ubehaglig å sitte så nærme en storskjerm? - for pepsi bokser Endret 7. juli 2006 av Sebbe Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Stilig! Men er det ikke ubehaglig å sitte så nærme en storskjerm? - for pepsi bokser 6450025[/snapback] Ikke egentlig. Ikke for meg i hvert fall... Pepsi power! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Her. 6449855[/snapback] Takk. Vurderer å kjøpe.. *bilde*Her er min nye 26" LCD-skjerm. 6449969[/snapback] Pent, nice tastatur har du også.. Endret 7. juli 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 liten oppdatering.. sannsynligvis den siste før jeg flytter herfra! (beklager elendige bilder, kameraet er inne til reperasjon.) Nye høyttalere, Kef Q7 og bygd pc'n min om til en slags Media Center sak. den du ser til høyre i tv-benken. Ellers er det lite nytt egentlig.. flytta forsterkeren til venstre for symetriens skyld, og den ødelagte 360'n får stå og støve ned i midten. woho. Ellers er det litt tomt i hyllene ettersom eksen tok med seg det som var hennes! Sweetspot! her skimter du forresten også mitt nyeste familemedlem, Dell XPC M1210. Det var alt for denne gang. Takk og farvel! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Utrolig stilreint der phax. Herlig! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Pent og stilrent ja - synd du flytter, så ganske perfekt ut. Leit det med dama, hun som slo opp? Lykke til med ny leilighet Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Utrolig stilreint der phax. Herlig! 6451227[/snapback] Takker og bukker. Pent og stilrent ja - synd du flytter, så ganske perfekt ut.Leit det med dama, hun som slo opp? Lykke til med ny leilighet 6451234[/snapback] Ja trives godt her i leiligheta, men desverre ligger den på et lite tettsted oppi nord. Gleder meg til å komme meg til en ordentlig by igjen, og forhåpentligvis litt sør i landet! Var hun ja, menmen, nå er det hvertfall ingen som maser når man svir av alle skattepengene på nye leketøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå