Mala Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Noe av det beste denne tråden har brakt os,fantasisk koselig og herligt oppsett Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Nå har jeg noen jeg må prøve å slå ^^ Kan ta litt tid før jeg får det til men bare vent! Foreløblig ser det slik ut: Har nettopp flyttet hjem fra hybel så det er litt rotete nå men det kommer seg etterhvert. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Kanskje ikke helt stilfullt - men det så da koselig og praktisk ut. Pent Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jævla rå bule craaash, bra høytalere, prosjektor, og spillkonsoller.. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg har en god del penger til overs nå, så kommer til og smekkre sammen en nice bule snart (Håper jeg). Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Oppdatert bule (surround, reciever) http://minhjemmekino.no/mattman Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Oppdatert bule (surround, reciever) http://minhjemmekino.no/mattman 6412064[/snapback] Nice stasj. Tror jeg må kjøpe med skikkelig surround anlegg også snart Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Oppdatert bule (surround, reciever) http://minhjemmekino.no/mattman 6412064[/snapback] Nice stasj. Tror jeg må kjøpe med skikkelig surround anlegg også snart 6412908[/snapback] Nice bule det der ja. Kan ikke ha sorround på rommet mitt da.. Bråker for mye, og vi har naboer. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Nice bule det der ja. Kan ikke ha sorround på rommet mitt da.. Bråker for mye, og vi har naboer. 6412914[/snapback] Du kan bare spille på lavt nivå til foreldrene dine og naboene dine er på ferie. Eller så har du jo det til du skal flytte for deg selv, om det ikke er alt for lenge til da Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Etter å ha postet bula mi i feil post så prøver jeg meg på å poste den her Skjermen min og tastature mitt dataen min Gitarene mine Og her sover jeg! Endret 30. juni 2006 av evilduck91 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette er venne mine, kommer til å savne dem når jeg drar på ferie i morgen. Den gamle skjermen min Diverse greier Skrivebordet på avstand. Et til Mer Sengen min<3 Skal ta noen bilder til av kabinettet mitt hvis det er ønskelig, ellers ligger de i en annen tråd som noen av dere sikkert vet om. GOD SOMMER! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Orker ikke laste opp alle bildene, men la anlegget og oversiktsbilder av bula ut på www.minhjemmekino.no. TRYKK HER ^^ 5414576[/snapback] årner seg for snille gutter hæ? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Craaash, vet ikke om jeg liker bula di eller det du har på skjermen best. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Har bygget skrivebordet selv inni kroken, der sitter jeg mest. Men har flere maskiner da Det var noe av det jeg hadde. Endret 6. juli 2006 av alexkl Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 alexkl: Bare 7 maskiner? (tror det var det jeg fant på bildene) Jeg har 8 Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Åkei, nå fant jeg kameraet, så da blir det posting: Jaja, PC, TV, litt seng og sofa. No name akustisk, Gibson Explorer 76' ( ) og PodXT live. Elsker sistnevnte og. Skal ikke glemme varmeovnen, men elsker ikke den fullt så mye. Ride The lightning, sofa, vifte, blader og vindu - flott. Senga mi, to flasker grappa og vinduer. Digger forøvrig senga mi... Småsært bilde av meg og min elskede tang, alt i alt en velykket photosession. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 alexkl: Bare 7 maskiner? (tror det var det jeg fant på bildene) Jeg har 8 6444497[/snapback] Oh no, du slo meg Har en dårlig på hytta! teller det eller?? Da har jeg 8 Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Pæh, skal du først skryte om antall maskiner, så gjør det i det minste skikkelig! Kom deg over 20 maskiner så kanskje jeg skal vurdere å bli imponert. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Orker ikke laste opp alle bildene, men la anlegget og oversiktsbilder av bula ut på www.minhjemmekino.no. TRYKK HER ^^ 5414576[/snapback] årner seg for snille gutter hæ? 6442550[/snapback] Hehe, det gjør vel gjerne det Har forøvrig kjøpt alt selv, hvis du insinuerte at foreldrene mine har kjøpt det til meg? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Tsk tsk, bare vent til lærlingjobben min starter, da har jeg over 500 å røle med Pluss en 10 - 15 servere som piskere pcene til alle som er her På bildene til KompleX fant jeg min egen post! Endret 6. juli 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå