Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bula skal pussess opp i helga, bilder kommer neste uke!

 

Pulten blir den samme, men mye skal ut. Alle skap og lignende skal bort, inn med to lenestoler etc.

 

Er et ganske langvarig prosjekt, men til høsten blir jeg ferdig, avslutter med et stort smell med en ny 20" skjerm. :)

Lenke til kommentar
Bula skal pussess opp i helga, bilder kommer neste uke!

 

Pulten blir den samme, men mye skal ut. Alle skap og lignende skal bort, inn med to lenestoler etc.

 

Er et ganske langvarig prosjekt, men til høsten blir jeg ferdig, avslutter med et stort smell med en ny 20" skjerm. :)

6226253[/snapback]

Apple Cinema Display, I presume? :)

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Bula skal pussess opp i helga, bilder kommer neste uke!

 

Pulten blir den samme, men mye skal ut. Alle skap og lignende skal bort, inn med to lenestoler etc.

 

Er et ganske langvarig prosjekt, men til høsten blir jeg ferdig, avslutter med et stort smell med en ny 20" skjerm. :)

6226253[/snapback]

Apple Cinema Display, I presume? :)

6226297[/snapback]

 

I wish. Det blir nok Dell. Dette matcher også kabinettene og mus/tastaturene mine.

Lenke til kommentar
Bula skal pussess opp i helga, bilder kommer neste uke!

 

Pulten blir den samme, men mye skal ut. Alle skap og lignende skal bort, inn med to lenestoler etc.

 

Er et ganske langvarig prosjekt, men til høsten blir jeg ferdig, avslutter med et stort smell med en ny 20" skjerm. :)

6226253[/snapback]

Apple Cinema Display, I presume? :)

6226297[/snapback]

 

I wish. Det blir nok Dell. Dette matcher også kabinettene og mus/tastaturene mine.

6226435[/snapback]

Vel, skjermane til Dell er vel kanskje dei som er nærast kvaliteten på Apple sine, sidan dei blir (blei?) produsert på samme fabrikk. :)

Lenke til kommentar
Bula skal pussess opp i helga, bilder kommer neste uke!

 

Pulten blir den samme, men mye skal ut. Alle skap og lignende skal bort, inn med to lenestoler etc.

 

Er et ganske langvarig prosjekt, men til høsten blir jeg ferdig, avslutter med et stort smell med en ny 20" skjerm. :)

6226253[/snapback]

Apple Cinema Display, I presume? :)

6226297[/snapback]

 

I wish. Det blir nok Dell. Dette matcher også kabinettene og mus/tastaturene mine.

6226435[/snapback]

Vel, skjermane til Dell er vel kanskje dei som er nærast kvaliteten på Apple sine, sidan dei blir (blei?) produsert på samme fabrikk. :)

6226460[/snapback]

 

Skal ikke uttale meg om produksjonssted, men jeg vil tro at Apple og Dell ligger i toppsjiktet når det gjelder skjermer. Har prøvd mangfoldige Dell-skjermer, alle like gode, selv de eldre. Apple sine skjermer har jeg ikke prøvd, men kan ikke annet enn å tro at disse også er i god kvalitet. :)

Lenke til kommentar
Skal ikke uttale meg om produksjonssted, men jeg vil tro at Apple og Dell ligger i toppsjiktet når det gjelder skjermer. Har prøvd mangfoldige Dell-skjermer, alle like gode, selv de eldre. Apple sine skjermer har jeg ikke prøvd, men kan ikke annet enn å tro at disse også er i god kvalitet. :)

6226481[/snapback]

Det einaste eg har merka meg forskjellsmessig på Dells skjermer kontra Apple sine er at Cinema Display har litt bedre lysstyrke, samt at du får litt meir kvalitetsfølelse av utførelsen.

Viss du ser det i eit pris-vs-kvalitetsperspektiv er Dell ein sikker vinner.

Lenke til kommentar
Skal ikke uttale meg om produksjonssted, men jeg vil tro at Apple og Dell ligger i toppsjiktet når det gjelder skjermer. Har prøvd mangfoldige Dell-skjermer, alle like gode, selv de eldre. Apple sine skjermer har jeg ikke prøvd, men kan ikke annet enn å tro at disse også er i god kvalitet. :)

6226481[/snapback]

Det einaste eg har merka meg forskjellsmessig på Dells skjermer kontra Apple sine er at Cinema Display har litt bedre lysstyrke, samt at du får litt meir kvalitetsfølelse av utførelsen.

Viss du ser det i eit pris-vs-kvalitetsperspektiv er Dell ein sikker vinner.

6226498[/snapback]

 

Poenget er vel at jeg ikke gidder å kjøpe noe som er dyrere og som ikke matcher fordi det er apple og har bittelitt bedre lysstyrke. Regner med du forstår. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...