KimNK Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Enkelt og greitt. 6226150[/snapback] Edit: Resten må få vere med. =) Pittelitt ryddigare på stereorommet, tross alt. :------P Endret 1. juni 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Enkelt og greitt. 6226150[/snapback] 6226194[/snapback] rydde er no dritt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Her er mitt flotte krypinn. Ryddig, ikkje sant? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Bula skal pussess opp i helga, bilder kommer neste uke! Pulten blir den samme, men mye skal ut. Alle skap og lignende skal bort, inn med to lenestoler etc. Er et ganske langvarig prosjekt, men til høsten blir jeg ferdig, avslutter med et stort smell med en ny 20" skjerm. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Bula skal pussess opp i helga, bilder kommer neste uke! Pulten blir den samme, men mye skal ut. Alle skap og lignende skal bort, inn med to lenestoler etc. Er et ganske langvarig prosjekt, men til høsten blir jeg ferdig, avslutter med et stort smell med en ny 20" skjerm. 6226253[/snapback] Apple Cinema Display, I presume? Endret 1. juni 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Bula skal pussess opp i helga, bilder kommer neste uke! Pulten blir den samme, men mye skal ut. Alle skap og lignende skal bort, inn med to lenestoler etc. Er et ganske langvarig prosjekt, men til høsten blir jeg ferdig, avslutter med et stort smell med en ny 20" skjerm. 6226253[/snapback] Apple Cinema Display, I presume? 6226297[/snapback] I wish. Det blir nok Dell. Dette matcher også kabinettene og mus/tastaturene mine. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Bula skal pussess opp i helga, bilder kommer neste uke! Pulten blir den samme, men mye skal ut. Alle skap og lignende skal bort, inn med to lenestoler etc. Er et ganske langvarig prosjekt, men til høsten blir jeg ferdig, avslutter med et stort smell med en ny 20" skjerm. 6226253[/snapback] Apple Cinema Display, I presume? 6226297[/snapback] I wish. Det blir nok Dell. Dette matcher også kabinettene og mus/tastaturene mine. 6226435[/snapback] Vel, skjermane til Dell er vel kanskje dei som er nærast kvaliteten på Apple sine, sidan dei blir (blei?) produsert på samme fabrikk. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Bula skal pussess opp i helga, bilder kommer neste uke! Pulten blir den samme, men mye skal ut. Alle skap og lignende skal bort, inn med to lenestoler etc. Er et ganske langvarig prosjekt, men til høsten blir jeg ferdig, avslutter med et stort smell med en ny 20" skjerm. 6226253[/snapback] Apple Cinema Display, I presume? 6226297[/snapback] I wish. Det blir nok Dell. Dette matcher også kabinettene og mus/tastaturene mine. 6226435[/snapback] Vel, skjermane til Dell er vel kanskje dei som er nærast kvaliteten på Apple sine, sidan dei blir (blei?) produsert på samme fabrikk. 6226460[/snapback] Skal ikke uttale meg om produksjonssted, men jeg vil tro at Apple og Dell ligger i toppsjiktet når det gjelder skjermer. Har prøvd mangfoldige Dell-skjermer, alle like gode, selv de eldre. Apple sine skjermer har jeg ikke prøvd, men kan ikke annet enn å tro at disse også er i god kvalitet. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Skal ikke uttale meg om produksjonssted, men jeg vil tro at Apple og Dell ligger i toppsjiktet når det gjelder skjermer. Har prøvd mangfoldige Dell-skjermer, alle like gode, selv de eldre. Apple sine skjermer har jeg ikke prøvd, men kan ikke annet enn å tro at disse også er i god kvalitet. 6226481[/snapback] Det einaste eg har merka meg forskjellsmessig på Dells skjermer kontra Apple sine er at Cinema Display har litt bedre lysstyrke, samt at du får litt meir kvalitetsfølelse av utførelsen. Viss du ser det i eit pris-vs-kvalitetsperspektiv er Dell ein sikker vinner. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Skal ikke uttale meg om produksjonssted, men jeg vil tro at Apple og Dell ligger i toppsjiktet når det gjelder skjermer. Har prøvd mangfoldige Dell-skjermer, alle like gode, selv de eldre. Apple sine skjermer har jeg ikke prøvd, men kan ikke annet enn å tro at disse også er i god kvalitet. 6226481[/snapback] Det einaste eg har merka meg forskjellsmessig på Dells skjermer kontra Apple sine er at Cinema Display har litt bedre lysstyrke, samt at du får litt meir kvalitetsfølelse av utførelsen. Viss du ser det i eit pris-vs-kvalitetsperspektiv er Dell ein sikker vinner. 6226498[/snapback] Poenget er vel at jeg ikke gidder å kjøpe noe som er dyrere og som ikke matcher fordi det er apple og har bittelitt bedre lysstyrke. Regner med du forstår. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Jepp, fullstendig fortståelse fra mi side. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Jepp, fullstendig fortståelse fra mi side. 6226561[/snapback] Bra. Fanboys fra diverse steder kunne grillet meg for slike uttalelser vet du. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Vel, skjermane til Dell er vel kanskje dei som er nærast kvaliteten på Apple sine, sidan dei blir (blei?) produsert på samme fabrikk. 6226460[/snapback] Etter det eg kjenner til, så har 20" akkurat samme panel. Lenke til kommentar
wckd Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Arbeidsplassen min etter en lang helg; Endret 5. juni 2006 av wckd Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Bitteliten oppdatering fra min side. Stua v1.0: Stua v1.1: Stua v2.0: Supplert med ny seksjon, bilde av hele herligheten med innhold kommer så snart jeg får tak i noe å ta bilde med. Eller kommer på det igjen. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Ingen som har bilde av bula si da? Er så koselig å se ossen andre har det.. Har ikke kamera her, så får ikke tatt no bilder.. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) tør ikke og poste av bula mi nå, er tragt pga av ny høytalere, ingen sikkelig seng enda, venter på sovesofan om ca 1 uke kan jeg gjøre det edit : leif Endret 9. juni 2006 av snaxxor Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Kan poste jeg og snart. Må ta en kraftig opprydning på rommet først og så får jeg håpe på at jeg blir dratt med til IKEA i morgen. Trenger sårt nye hyller. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Rommet er ferdig oppusset. Nå skal jeg bare få inn noen greier, så blir det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå