Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MuD, bruker du surrounden til pcen?

6100786[/snapback]

jepp, lydkortet eg bruker er HDA Digital XMystique 7.1 Gold Dolby Digital Live. blir heilt rått og spille og se film på! til musikk bruker eg enten 6CH Stereo eller vanlig 2CH Stereo ;)

Lenke til kommentar
Den stolen så jævlig deilig ut.

@

Best0

6101493[/snapback]

Tro meg det er den, fikk den av tanta mi, ho skulle kaste heile sofagruppa, fordi den var så slitt...hehe

Akkurat plass til 2 stk :innocent:

 

Edit:

 

Best0, dårlig plass til damebesøk i senga ? tongue.gif

Har du ikke hørt om å stable i høyden?

Endret av Best0
Lenke til kommentar

Etter å ha kjøpt sofa og salongbord, og fått satt inn PC'n, er det på tide med en update: (Klikkbare bilder)

 

Senga:

bilde0011wk.th.jpg

Senga står fortsatt der den sto før, og nok en gang ligger katten på sin stolte plass oppe ved stigen.

 

Sofaen og Salongbordet:

bilde0068qz.th.jpg

Dette er da en Klippan sofa til 1,4k kroner, med svart trekk, og et Svansbo Salongbord. Begge to er fra IKEA.

 

Closeup look på Salongbordet:

bilde0071xs.th.jpg

Når jeg har besøk, ser på TV etc, så står bordet foran sofaen som i bildet over. Når det ikke brukes, skyver jeg det innunder stigen til senga og plasserer en finfin lampe oppå.

 

Klesskapet:

bilde0092ot.th.jpg

Klesskapet er flyttet på. Før sto skapet i hjørnet der PCn min står nå, nå står det i enden av sofaen/senga.

 

TV'n:

bilde0102vv.th.jpg

Har tatt med litt av sofaen og klesskapet på bildet, for å vise hvor TVn står i rommet. Dette er en gammel samsung tv, med en x-box stående under. Har 2 kontrollere, men bare 1 er tilkoblet.

 

PC'n:

bilde0136pl.th.jpg

Dette er altså Skjermen, og høyttalerene.

bilde0140su.th.jpg

Dette er selve PC'n. Fin skuffe jeg har til høyre her. Og ja, er klar over rotet under pulten ;)

 

Gordon Freeman:

bilde0165bx.th.jpg

Her er da plakaten av Gordon Freeman. Denne plakaten er på motsatt side av PC'n.

 

Slik ser da mitt rom ut idag. Kommentarer mottas med takk! :w00t:

Endret av zeeq
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...