lokeland Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Nice! Liker litt smånostalgisk go'lyd jeg.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Klikka: Nice.. Catchy rødfarge.. Sitter i originalen til stolen du har. Den er ikke no god! Headsettet ditt ruler som sagt før! Men jeg har et lite forslag. Siden du er så ramm på modding, hvorfor ikke modde litt på rommet? Nå var jeg veldig slem her Chris.. 6019618[/snapback] Hehe, den rødfargen er ikke så aller værst Digger denne stolen, digg for gaming. Mest p.g.a. det strikket som er i korsryggen. Hmm... Jeg kan vel begynne med å modde alt rotet mitt på plass kanskje Satte foresten opp et nytt skap her i forige uke. måtte til og med lage noen nye hyller til det osv. Endret 1. mai 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Stilig hylle med downlights som jeg har laget God ide! Holder på å pusse opp rommet selv, og kommer til å vurdere å lage noe liknende. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Jepp, da var det tid for meg igjen. Kan vel ikke akuratt kalle det en stor update, eneste er en ny fin CRT-skjerm. Håper ikke fotoskillsa ødelegger for mye. Skrivepult, med dualscreen (Digg). Ser delvis tv'en nede i vestre hjørne. "Inside out", a personal history of Pink Floyd. Og, min særoppgave. 45 sider om Pinki Flod. (Den gråfargede) Senga, og stolen. (Litt lite laken?) Vindu med persienner, sofa, stol og bord. Veggen bakerst er mange hyller med forheng. - Hilsen Petter! / Nesten _litt_ for mye respons her! Endret 1. mai 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Ser bra ut NorthGarden Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Får jeg komme å rote litt der en dag NG? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Skyhawk, hvor tykk er hylla? Er det noe å gå på mellom spotligthene og toppen av hylla (på innsiden)? Endret 2. mai 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Får jeg komme å rote litt der en dag NG? 6025902[/snapback] Nei, da kommer katten min og spiser deg! Eller så sender jeg en kylling på deg. (Intern-shit) Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Har bilder av plassen min jeg også. Har nettopp flytta så ting er litt rotete. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Nice Bule Alcoholiday Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Oj, du har penger du! Kjempefint. Men hvorfor har du to pcer egentlig? Ser ut som de er passe bra begge to. ;--) Edit - Ser ut som om du har nok penger til noe annet enn Telenor-crap.. Endret 2. mai 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Oj, du har penger du! Kjempefint. Men hvorfor har du to pcer egentlig? Ser ut som de er passe bra begge to. ;--) Edit - Ser ut som om du har nok penger til noe annet enn Telenor-crap.. 6029484[/snapback] Lurer egentlig jeg og på Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Alcoholiday: Nice bule.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Kjempefin bule ja Alcholiday! Virkelig mye fint der^^ Stusset også på den Telenor boksen der.. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Takker for komplimanger. Er ikke spesiellt rik, men jeg jobber mye og da blir det gjerne litt til overs. Er nok andre er på forumet som har brukt mere penger på en maskin en mine to. Uten at jeg skal nevne navn Valgte å ha to kurrante systemer i stedet for et svindyrt et, og angrer egentlig ikke på det. Alt kan jo klokkes Telenor har funka bra hos meg, så jeg har egentlig lite å utsette på de. Har faktisk hatt de i alle år. Endret 2. mai 2006 av Alcoholiday Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Får jeg komme å rote litt der en dag NG? 6025902[/snapback] Nei, da kommer katten min og spiser deg! Eller så sender jeg en kylling på deg. (Intern-shit) 6027574[/snapback] Katten din bare gjemmer seg under madrassen din når jeg kommer den Kyllingen bare svelger jeg Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Haha. Legg ut et bilde du da, Daniel. Både hos morra og faren din! Må forresten se serveren din, og det nye kabinettet (fikk ikke sett det på TG). Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 9. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2006 Denne hadde vert morsomt å hatt på rommet! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 9. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2006 Denne hadde vert morsomt å hatt på rommet! 6070388[/snapback] Det hadde absolutt ikke vært noen ulempe nei.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2006 Denne hadde vert morsomt å hatt på rommet! 6070388[/snapback] Kjekk den ja, foretrekker å finne en som passer bedre inn på rommet men kan jo være et fint modde-prosjekt en sånn en også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå