Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Hvorfor har det seg sånn at man har så mange skjermer oppe? Man bruker jo en maskin av gangen

En "prog master" master som ikke har hørt om dual-screen, trodde de var de første som hadde 2-3 skjermer på en PC jeg?

 

Her holder jeg til:

post-63-1109455784_thumb.jpg

Endret av klorin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor har det seg sånn at man har så mange skjermer oppe? Man bruker jo en maskin av gangen

En "prog master" master som ikke har hørt om dual-screen, trodde de var de første som hadde 2-3 skjermer på en PC jeg?

 

Her holder jeg til:

Trivelig!

 

Hvordan er det tastaturet der? Et closeup bilde? :D

Takk!

Ja, det tastaturet er digg. Det har omtrent laptop taster. Once u go there u dont go back! Tror jeg skal kjøpe opp ett til å ha liggende i tilfelle dette skulle gå i stykker eller noe.. er redd de skal gå ut og jeg ikke får tak i flere. Dyre er de heller ikke ca.300 tror jeg.

post-63-1109474265_thumb.jpg

Lenke til kommentar

iPac'en jeg kjøpte for noen uker siden. Bruker den mye til å navigere med i bilen. Ser hvor langt det er til neste gang jeg skal svinge, når jeg er fremme osv. Folk blir ganske overasket når de spør sånn ca. når jeg er der og jeg svarer f.eks kl. 14:24 :p

 

Ellers har jeg regneark med prislister, kontakter og notater på den. Flytter også bilder jeg tar med mobilen til den for å kunne se skikkelig på dem. Har også MSN, IRC, Skype, + masse annet på den.

post-63-1109475685_thumb.jpg

Lenke til kommentar

TV kroken vår.. Nå står TV'en vridd mot PC hjørnet. Ellers er den vridd mot sofaen. Ser på film derfra siden alle høytalerene er der. Praktisk.

 

fra toppen: TV, Satelitt tuner, DVD-Spiller, Surround forsterker, DVD-Opptager. Den PC'en som står ved siden av kjører Linux og brukes til å dekode programmer med.

 

hmm.. ser samboeren har feilparkert snabel-dyret til høyre i bildet der.

post-63-1109476303_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hva er vitsen å ha 3 skjermer som viser det samme?

Viser jo ikke det samme. Poenget med flere skjermer er jo å få større plass på skjermen. Du kan jo feks se film på den ene skjermen og lese på hw.no på den andre.

Det er vel bare stressendes og bytte fra skjerm til skjerm hele tiden. Det er jo mye bedre og ha en stor skjerm. Er det ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...