Klorin Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Hvorfor har det seg sånn at man har så mange skjermer oppe? Man bruker jo en maskin av gangen En "prog master" master som ikke har hørt om dual-screen, trodde de var de første som hadde 2-3 skjermer på en PC jeg? Her holder jeg til: Endret 26. februar 2005 av klorin Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 klorin, samme tenkte jeg. Lenke til kommentar
royale Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ska me sjå Ming vasen er på plass ja! Lenke til kommentar
toretors Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ska me sjå Er det the Sims versjon eller noe? Nja, har ikke kamera for øyeblikket, så blir en slags midlertidig erstatning Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hvorfor har det seg sånn at man har så mange skjermer oppe? Man bruker jo en maskin av gangen En "prog master" master som ikke har hørt om dual-screen, trodde de var de første som hadde 2-3 skjermer på en PC jeg? Her holder jeg til: Trivelig! Hvordan er det tastaturet der? Et closeup bilde? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hvorfor har det seg sånn at man har så mange skjermer oppe? Man bruker jo en maskin av gangen En "prog master" master som ikke har hørt om dual-screen, trodde de var de første som hadde 2-3 skjermer på en PC jeg? Her holder jeg til: Trivelig! Hvordan er det tastaturet der? Et closeup bilde? Takk! Ja, det tastaturet er digg. Det har omtrent laptop taster. Once u go there u dont go back! Tror jeg skal kjøpe opp ett til å ha liggende i tilfelle dette skulle gå i stykker eller noe.. er redd de skal gå ut og jeg ikke får tak i flere. Dyre er de heller ikke ca.300 tror jeg. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 hehe, fint er det hvertfall! Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 iPac'en jeg kjøpte for noen uker siden. Bruker den mye til å navigere med i bilen. Ser hvor langt det er til neste gang jeg skal svinge, når jeg er fremme osv. Folk blir ganske overasket når de spør sånn ca. når jeg er der og jeg svarer f.eks kl. 14:24 Ellers har jeg regneark med prislister, kontakter og notater på den. Flytter også bilder jeg tar med mobilen til den for å kunne se skikkelig på dem. Har også MSN, IRC, Skype, + masse annet på den. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 TV kroken vår.. Nå står TV'en vridd mot PC hjørnet. Ellers er den vridd mot sofaen. Ser på film derfra siden alle høytalerene er der. Praktisk. fra toppen: TV, Satelitt tuner, DVD-Spiller, Surround forsterker, DVD-Opptager. Den PC'en som står ved siden av kjører Linux og brukes til å dekode programmer med. hmm.. ser samboeren har feilparkert snabel-dyret til høyre i bildet der. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 noen som IKKE kjører windoze i denne tråden? Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hva er vitsen å ha 3 skjermer som viser det samme? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hva er vitsen å ha 3 skjermer som viser det samme? Link ? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hva er vitsen å ha 3 skjermer som viser det samme? Viser jo ikke det samme. Poenget med flere skjermer er jo å få større plass på skjermen. Du kan jo feks se film på den ene skjermen og lese på hw.no på den andre. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hva er vitsen å ha 3 skjermer som viser det samme? Viser jo ikke det samme. Poenget med flere skjermer er jo å få større plass på skjermen. Du kan jo feks se film på den ene skjermen og lese på hw.no på den andre. Det er vel bare stressendes og bytte fra skjerm til skjerm hele tiden. Det er jo mye bedre og ha en stor skjerm. Er det ikke? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Tja. Stress og stress, fru blom.. Det er ikke slik at du må koble kabler hver gang, du bare drar vinduet mot den skjermen du vil ha det på. De henger på en måte sammen. Dessuten, finn en skjerm til meg som like bred som tre vanlige, og med vanlig høyde.. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Tja. Stress og stress, fru blom.. Det er ikke slik at du må koble kabler hver gang, du bare drar vinduet mot den skjermen du vil ha det på. De henger på en måte sammen. Dessuten, finn en skjerm til meg som like bred som tre vanlige, og med vanlig høyde.. http://www.goldmund.com/anews/newsletter/p...66/2003_1_f.jpg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg gjentar, og uthever det essensielle: Finn en SKJERM som er like bred som tre vanlige, og med VANLIG høyde. Dvs, en jævli bred widescreen. Ikke noe lerret og prosjektor-opplegg.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Er jo det samme om du bruker proskjektor eller en 19'' skjerm, du har jo like mye plass på skjermen uansett. Om du ikke kjører en syk oppløsning på proskjektoren. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Skal du ha ein "syyyyk" oppløysing på ein prosjektor koster det deg skjorta og underbuksa og vel så det. Dual / tripple skjerm er eit must når ein har blit vandt til det. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) har oppgradert "litt" her før bildet er i post #169, og det var dengang "mega good oppgradering" for min del, ettersom støyen forsvant og plassen ble større. Det ble videre påtide med bedre design Endret 2. mars 2005 av genesis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå