Skogli Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Norma_saw: Synes bula di såg ganske ryddig ut... Altså: Ikke noe bilde. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 (endret) der har vi det Endret 30. april 2006 av norma_saw Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Last det opp på en side da. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Det er ikke så mye rot da. 5 minutters innsats så ser det langt bedre ut. PS. Kanskje et lite TV-bord med rom under hadde gjort underverker. Da kunne du satt TVen ned ved siden av pulten og fått veldig god plass oppå, samt at kabelspagettien kan gjemmes i underetasjen av TV-bordet. Et par oppbevaringsesker fra IKEA til å sette i hylla kan også være et tips PS. Er det deg på bildet med en Arapapegøye på skulderen? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Morsom tråd, mange likhetstrekk må jeg si. Det aller helligste Det nest helligste. Endret 30. april 2006 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Det er ikke så mye rot da. 5 minutters innsats så ser det langt bedre ut. PS. Kanskje et lite TV-bord med rom under hadde gjort underverker. Da kunne du satt TVen ned ved siden av pulten og fått veldig god plass oppå, samt at kabelspagettien kan gjemmes i underetasjen av TV-bordet. Et par oppbevaringsesker fra IKEA til å sette i hylla kan også være et tips PS. Er det deg på bildet med en Arapapegøye på skulderen? 6015630[/snapback] nå har jeg faktisk enda en pc på skrivebordet fordi mikrofonen ike virker på min pc Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Morsom tråd, mange likhetstrekk må jeg si. http://img154.imageshack.us/img154/6743/pict09511rk.jpg Det nest helligste. 6016067[/snapback] Funker de høyttalerene eller? :----) Endret 30. april 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Funker de høyttalerene eller? :----) 6016526[/snapback] Infinity SM155... Jepp, kan flytte møbler med dem om jeg spiller høyt nok. :!: Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Tviler ikke. :| 6016913[/snapback] Enig der, digge høytt. ^^ Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Mye prat her og liiite bilder.. Kåm ånn folks, post teh pixx0rz! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Go ahead Andreh. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Mindre snakk, mer bilder Skal legge opp bilde senere, jeg har ommøblert. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Fra døra og inn til rommet: Fra enden av rommet/fra PCen: Stilig hylle med downlights som jeg har laget : PC-kroken: Endret 1. mai 2006 av skyhawk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) God bruk av plassen der ja.. Nerdehjørnet var ganske minimalistisk og greit Men hvorfor i F*** den musematte? :!: Den ødela litt kan du si.. Og i samme slengen må jeg spørre hva slags høyttalere det er du har stående ved PCen der? Endret 1. mai 2006 av Glisevask Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 God bruk av plassen der ja.. Nerdehjørnet var ganske minimalistisk og greit Men hvorfor i F*** den musematte? :!: Den ødela litt kan du si..Og i samme slengen må jeg spørre hva slags høyttalere det er du har stående ved PCen der? 6019567[/snapback] Musematta der har fått gjennomgå, den er jo 5 år gammel. Men søren om den har holdt! Matta hadde gått så mye i oppløsning at jeg måtte klippe rundt. Vurderer å kjøpe meg ny snart Høytalerne er Logitech X-530 5.1. To foran, to bak, center og sub. Center høytalleren virker ikke som den skal, så jeg bruker ikke den. Kanskje like greit, for jeg finner ikke plass til den Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Mitt lille kaos 6019591[/snapback] Koselig lite hjørne Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) skyhawk: Tenkte på de på siden, de (tilsynelatende) HiFi høyttalerne..! Klikka: Nice.. Catchy rødfarge.. Sitter i originalen til stolen du har. Den er ikke no god! Headsettet ditt ruler som sagt før! Men jeg har et lite forslag. Siden du er så ramm på modding, hvorfor ikke modde litt på rommet? Nå var jeg veldig slem her Chris.. Endret 1. mai 2006 av Glisevask Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 skyhawk: Tenkte på de på siden, de (tilsynelatende) HiFi høyttalerne..! Klikka: Nice.. Catchy rødfarge.. Sitter i originalen til stolen du har. Den er ikke no god! Headsettet ditt ruler som sagt før! Men jeg har et lite forslag. Siden du er så ramm på modding, hvorfor ikke å modde litt på rommet? Nå var jeg veldig slem her Chris.. 6019618[/snapback] Åja, de ja. Det er 2 gamle B&W DM330 høytalere fra midten av 80 tallet engang(før min tid ) Virker helt fint enda og utrolig bra lyd. Har lakka dem sorte, siden dem var brune og stygge originalt Fant et bilde av samme modellen, bare anderledes i fargen http://i19.ebayimg.com/04/i/06/b4/73/f7_1_b.JPG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå