Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke så mye rot da.

5 minutters innsats så ser det langt bedre ut. ;)

PS. Kanskje et lite TV-bord med rom under hadde gjort underverker. Da kunne du satt TVen ned ved siden av pulten og fått veldig god plass oppå, samt at kabelspagettien kan gjemmes i underetasjen av TV-bordet. Et par oppbevaringsesker fra IKEA til å sette i hylla kan også være et tips ;)

PS. Er det deg på bildet med en Arapapegøye på skulderen?

Lenke til kommentar
Det er ikke så mye rot da.

5 minutters innsats så ser det langt bedre ut. ;)

PS. Kanskje et lite TV-bord med rom under hadde gjort underverker. Da kunne du satt TVen ned ved siden av pulten og fått veldig god plass oppå, samt at kabelspagettien kan gjemmes i underetasjen av TV-bordet. Et par oppbevaringsesker fra IKEA til å sette i hylla kan også være et tips ;)

PS. Er det deg på bildet med en Arapapegøye på skulderen?

6015630[/snapback]

nå har jeg faktisk enda en pc på skrivebordet fordi mikrofonen ike virker på min pc :p

Lenke til kommentar

God bruk av plassen der ja.. Nerdehjørnet var ganske minimalistisk og greit :thumbup: Men hvorfor i F*** den musematte? :!: Den ødela litt kan du si..

Og i samme slengen må jeg spørre hva slags høyttalere det er du har stående ved PCen der?

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
God bruk av plassen der ja.. Nerdehjørnet var ganske minimalistisk og greit :thumbup: Men hvorfor i F*** den musematte? :!: Den ødela litt kan du si..

Og i samme slengen må jeg spørre hva slags høyttalere det er du har stående ved PCen der?

6019567[/snapback]

Musematta der har fått gjennomgå, den er jo 5 år gammel. Men søren om den har holdt! Matta hadde gått så mye i oppløsning at jeg måtte klippe rundt. Vurderer å kjøpe meg ny snart :)

Høytalerne er Logitech X-530 5.1.

To foran, to bak, center og sub. Center høytalleren virker ikke som den skal, så jeg bruker ikke den. Kanskje like greit, for jeg finner ikke plass til den :tease:

Lenke til kommentar

skyhawk: Tenkte på de på siden, de (tilsynelatende) HiFi høyttalerne..! :)

Klikka: Nice.. Catchy rødfarge.. :p Sitter i originalen til stolen du har. Den er ikke no god! :no: Headsettet ditt ruler som sagt før! :thumbup:

Men jeg har et lite forslag. Siden du er så ramm på modding, hvorfor ikke modde litt på rommet? :p Nå var jeg veldig slem her Chris.. :evil:

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
skyhawk: Tenkte på de på siden, de (tilsynelatende) HiFi høyttalerne..! :)

Klikka: Nice.. Catchy rødfarge.. :p Sitter i originalen til stolen du har. Den er ikke no god! :no: Headsettet ditt ruler som sagt før! :thumbup:

Men jeg har et lite forslag. Siden du er så ramm på modding, hvorfor ikke å modde litt på rommet? :p Nå var jeg veldig slem her Chris.. :evil:

6019618[/snapback]

Åja, de ja. Det er 2 gamle B&W DM330 høytalere fra midten av 80 tallet engang(før min tid :p ) Virker helt fint enda og utrolig bra lyd. Har lakka dem sorte, siden dem var brune og stygge originalt :)

Fant et bilde av samme modellen, bare anderledes i fargen

http://i19.ebayimg.com/04/i/06/b4/73/f7_1_b.JPG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...