Geita Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger Det er ett rom, ca. 19kvm. Før var det to vanlige rom, litt forskjøvet for hverandre. Vi spleisa de sammen i 2001. Derfor er rommet formet som en S. Etter det så har jeg stått for evolusjonen. Kabinettet er som en glødende metallklump, ikke den største clashen. Kanskje det er en hellig plass hvor alle hybelkaninene samles. Men et i tre hadde ikke skadet, nei. Aye, sprettrumpe-phax. Jamo Classic 10, drevet av en Sony STR-DB830. Etter mye testing står de nå på spikes direkte i grunnmuren. Ganske fornøyd med lyden. Nye skjermer? Jeg er så glad i CRT'en min. Venter dessuten på billigere 24" LCD. Og TV'en blir nok spist av en projektor i fremtiden. Akvarium, Scotty? Tja. Har lenge hatt lyst på Tarantella. Nøyer meg med min tigerdrage enn så lenge PS: Pen skjerm Andreasfe. Lykke til med leiligheten Endret 23. april 2006 av craaash Lenke til kommentar
johnj Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Selv om alt etter craaashs bule kommer til å blekne i forhold; velkommen til rundturen på mine snaut tjue kvadratmeter. Digitalkamera? Ja takk, gjerne. Vi starter i gangen. Skohylle med sko, kommode med diverse tekstiler og knaggebrett med utetøy, hodeplagg, nøkler, adgangskort, mp3-spiller etc. Stua, kjøkkenet, soveplassen og skrivebordet sett fra gangen. Stua sett fra kjøkkenkroken. 26" LCD, receiver fra NAD og to Dali Concept plassert på toppen av hver sin hylle. Fest-PC liggende i benken med ekstern harddisk full av musikk og video koblet til TV-en. ...og kontra, kjøkkenkroken sett fra hjørnet på forrige bilde. Skrivebordet og bokhylla. Dell-laptop og Electrovoice RE 50-reportasjemikrofon som arbeidsverktøy. Close-up av arbeidsplassen. Jeg vil ha større skrivebord! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Du har fått utnytta plassen bra ihvertfall. Interessant å se hvordan andre ordner seg. Flytter selv på 24 kvadratmeter om en drøy måneds tid. Større skrivebord? Det har du ikke plass til tror jeg Her er planskisse over min kommende nerdebule. yeah Ekstremt lite bad. Men det er ikke der jeg hovedsaklig tilbringer tiden, så det er ikke så farlig. Endret 23. april 2006 av Andreasfe Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Lurer også på hvor du har fått tak i den TV2 mikrofonen..? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 kan ha tatt platen rundt mikrofonen fra en impåsliten reporter ? evt. stjålet den på et besøk hos tv2.. var på et lager hos nrk, der var det mye snasent å ta.. men tok ingenting Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Den mikrofonen tok med en gang oppmerksomheten min. Samme spørsmål de andre fra meg og. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Samme spørsmål de andre fra meg og. 5976521[/snapback] For å gjøre en kort historie lang: Som referert til i flere tråder det siste året var jeg i fjor sivilarbeider ved en folkehøgskole med kun mediefag. Arbeidsoppgavene mine bestod hovedsakelig av å vedlikeholde og organisere teknisk lager, betjening og utlån av utstyr til elevene samt lettere tilsyn og vedlikehold av skolens medietekniske utstyr, både på portabelt utstyr og utstyr stasjonert i studioer, kontrollrom og redigeringssuiter tilhørende både radio- og TV-avdelingene. Avstanden til Oslo var kort, og kolleger på skolen med bakgrunn og kontakter i disse bedriftene skaffet meg snart bittesmå engasjement i NRK og TV 2. Da tjenesten var over på forsommeren i fjor og kontoret skulle ryddes dro jeg inn igjen til Oslo for å levere tilbake ting jeg hadde lånt underveis, men fikk høre at jeg bare kunne beholde hele greia da disse mikrofonene uansett var i ferd med å bli byttet ut med de trådløse med påtrykt logo på vindhetta som benyttes i dag. Logohalsbåndene med adgangskortene kan forøvrig skimtes på knaggebrettet på det første bildet. Og siden jeg først har en slik kloss er det jo like greit å ha den tredd på mikken fremfor å la den ligge i en skuff. Dessuten ser det jo litt kult ut, da. Folk på Lerkendal var forresten sløve med kontrollen av akkrediteringskort i fjorårssesongen. Hold mikken i neven, ha keychain-en såvidt synlig under skjortekragen og gå bevisst og raskt mot porten. Se gjerne litt småstresset ut også, gjerne i kombinasjon med at du later som om du prater med noen i telefonen. Vips, gratis fotballkamp. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Aye, sprettrumpe-phax. Jamo Classic 10, drevet av en Sony STR-DB830.Etter mye testing står de nå på spikes direkte i grunnmuren. Ganske fornøyd med lyden. Nye skjermer? Jeg er så glad i CRT'en min. Venter dessuten på billigere 24" LCD. Og TV'en blir nok spist av en projektor i fremtiden. 5974788[/snapback] hæhæhæ, flott og se at jeg blir husket for de riktige tingene her! classic 10 er kos de ja, første "ordentlige" høyttalerne jeg hadde. og er nok de som er skylden til at jeg er litt for glad i bass den dag i dag. mange andre høyttalere som bare føltes for puslete ut iforhold. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) craaash: Uff, få høgtalarane ut derfra! They need air, man! Får ikkje akkurat go'lyden ved å stue dei inn i ein hylle-sak, spesielt ikkje om dei styrer bassen bakover. (Edit: Ok, det gjorde dei ikkje, men uanz =P) Ut på gølvet med dei! \o/ Endret 24. april 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 craaash: Syk fin bule.. Fet stil. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 craaash: Uff, få høgtalarane ut derfra! They need air, man! Får ikkje akkurat go'lyden ved å stue dei inn i ein hylle-sak, spesielt ikkje om dei styrer bassen bakover. (Edit: Ok, det gjorde dei ikkje, men uanz =P) Ut på gølvet med dei! \o/ 5980087[/snapback] dei høytalerane der har bassrefleksen framover! så dei kan fint stå inne i egne rom Lenke til kommentar
Geita Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 craaash: Uff, få høgtalarane ut derfra! They need air, man! Får ikkje akkurat go'lyden ved å stue dei inn i ein hylle-sak, spesielt ikkje om dei styrer bassen bakover. (Edit: Ok, det gjorde dei ikkje, men uanz =P) Ut på gølvet med dei! \o/ 5980087[/snapback] Takker for tipset.Veggen over dem er som en luftkanal, det er store lufthull i den øverste hylla. Det er noen lufthull i sidene også, ser ganske trangt ut eneste. Jeg hørte ikke (mye) forskjell når de stod ute. Så det var ikke store ofringen PS: Når er du ferdig innflytta? Venter på bilder. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Er vel egentelig ferdig innflytta, men vil få alt i hus før eg legg ut noko. Har nye JMlabs på veg as we speak, men har fortsatt ikkje fått tak i projektor og lerret. Og det er jo nødt å få opp før ein seier seg ferdig. I tillegg har eg rota til sjølve datakroken så jævlig at det garantert må bryte med ein eller anna menneskerett å legge det ut. =P Endret 24. april 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Heisann! Her er bilder av bula mi som den ser ut nå. Er vel mer hjemmekinorom enn bule men Men blir brukt til nerding også da! Blei fryktelig lyse vegger! Veggene er behandla med trehvit farge.. blitsen var litt vel sterk ser jeg.. Sofaen og andre ting blei altfor lyst.. men men Endret 29. april 2006 av mac1334 Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hvorfor har de fleste andre slike deilige buler. Jeg har bare rommet mitt som er lite og et bord i stuen som jeg må dele med broderen og evt. andre som har laptopen med seg. He he. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) mac1334: Så digg ut! Kan jeg få litt info om den sofaen? Mål? Navn og Kjøpsted? Eventuelt link. Er på utkikk etter en liten hjørnesofa/sofa med sjeselong. Endret 29. april 2006 av Andreasfe Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) mac1334: Så digg ut! Kan jeg få litt info om den sofaen? Mål? Navn og Kjøpsted? Eventuelt link. Er på utkikk etter en liten hjørnesofa/sofa med sjeselong. 6007844[/snapback] Takk takk. Må sjekke det isåfall. Tror den heter Metro. Koster 6000. Er kjøpt på Bo-senteret, men tror Bohus også har den.. Tror den er 2.20 brei. Er kombinert sofa og sovesofa.. Kan dra ut en ekstra dings så blir det dobbelt seng Endret 29. april 2006 av mac1334 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Takk. Fant den på bohus.no. Blir nok en sånn på meg også. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) bula mi.... ser ikke så jævlig ut til vanlig da... jeg måtrte bare ta ett bilde da 3sek så skal jeg resize og prøve på nytt Endret 30. april 2006 av norma_saw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå