Datasmurf Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Nå er det lenge siden jeg har vært i denne tråden, men etter å ha kjøpt meg ny sofa, og rydda litt og sånt, så fant jeg ut at det var på tide med bilder igjen. Bildene finnes her Lenke til kommentar
Geita Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Akkurat ryddet, så da får man vel benytte sjangsen til å ta noen bilder Er en del kasser borti det ene hjørnet pga vi pusser opp kjøkkenet, så da må noe stå der også.. 5905906[/snapback] Pent. Relativt stilrent også.Props for stemningsfulle bilder. Det skader ikke med mer Bildene finnes her5910051[/snapback] Gledet meg som en helt, men linken funka ikke. Slenger med en bitteliten preview på min nerdebule i protest. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Min nerdebule! PC'n er her ikke atm, grunnet problemer med trådløst nett. PC'n ville generelt stått på det eneste bordet som er stort nok i rommet (Noter at der PCn min står nå, er ikke i nerdebula.) Her er hjørnet min PC "oppbevares" akkuratt nå: Det du møter når du åpner døra; Deler av selve rommet: Senga mi! (Den svarte ulldotten oppom stigen er katten min ): ...den figuren som henger ned fra senga her, er "Buzz Lightyear" fra Toy-Story Nerdebordet, der min PC ville ha stådd: "Ladebordet": En 3-4 "gadgets" mangler. Fra venstre til høyre: iPod Nano 2GB, HP iPaq PocketPC, Sony Playstation Portable. Og sist men ikke minst, min hellige PC-gud, starten på min epoke som gamer; Gordon Freeman!: Kommentarer hadde vært kos, like kos som alle kosedyrene som ligger i fotenden av senga mi og varmer føttene mine om natten! Endret 12. april 2006 av zeeq Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Veldig rent og pent zeeq. Har samme seng som deg Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Veldig rent og pent zeeq. Har samme seng som deg 5910420[/snapback] Skal love deg at om du hadde fått sett gulvet med en ordentlig closeup look, så hadde du iallefall ikke kalt det rent Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hmm, linken funka ikke nei, glemte noe da jeg skrev den inn. Her er bildene! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Var pent Marius, rom med litt lavt tak er så koslige Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hmm, linken funka ikke nei, glemte noe da jeg skrev den inn.Her er bildene! 5910692[/snapback] Godt å vite at det ikke bare er meg som teiper over alle LEDs Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Pyser som teiper over LEDs. Jeg sovner inn til den søte blinkingen til en switch og pc hver kveld. Sammen med vibrasjonene fra disker, bråk fra vifter og en kjøleskapskompressor. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Pyser som teiper over LEDs. Jeg sovner inn til den søte blinkingen til en switch og pc hver kveld. Sammen med vibrasjonene fra disker, bråk fra vifter og en kjøleskapskompressor. 5911113[/snapback] Har masse leds som lyser opp rommet.. 3 blå leds i fronten av maskina som jeg har satt på selv.. Ultrabright greier som lyser sykt sterkt.. må til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Pyser som teiper over LEDs. Jeg sovner inn til den søte blinkingen til en switch og pc hver kveld. Sammen med vibrasjonene fra disker, bråk fra vifter og en kjøleskapskompressor. 5911113[/snapback] Jeg sover med 3 PCer som står på 24/7, og lys tåler jeg fint. Hva jeg ikke tåler er et tonn superblue LEDs, grønne statusLEDs osv som flasher meg i trynet når jeg ser film Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Pøhhhhh... Greit da. ;p Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Akkurat ryddet, så da får man vel benytte sjangsen til å ta noen bilder Er en del kasser borti det ene hjørnet pga vi pusser opp kjøkkenet, så da må noe stå der også.. 5905906[/snapback] Sinnsykt kult rom du har. Misunner deg litt, hehe. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Marius_EV: Er det Tacx Flow rulle du har? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Marius_ev, hvaslags høytalere er det der? 5910024[/snapback] De store? Sony et eller annet.. gamle Marius_EV: Er det Tacx Flow rulle du har? 5911610[/snapback] Tacx Cycleforce exel heter den. Kommer med bilder av c-sjekken jeg hadde på sykkelen i sykkeltråden etterhvert Ellers, takk for mange fine kommentarer. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Lignet litt på Flow, som jeg har Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 de er sikkert like.. bare andre display kanskje.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Pyser som teiper over LEDs. Jeg sovner inn til den søte blinkingen til en switch og pc hver kveld. Sammen med vibrasjonene fra disker, bråk fra vifter og en kjøleskapskompressor. 5911113[/snapback] he he... de LEDsa har vært tapa lenge fra den tida jeg bodde like over mine foreldres værelse og mamma krevde at maskina skulle være av hver kveld klokken 22:30. Så da var det bare å gaffe LEDsa. Tenkte selvfølgelig ikke at hu kunne høre støyen fra viftene Men gikk vanligvis greit da... Nå sovner jeg til blinkingen fra mange LEDs, bl.a. fra den bærbare som jeg har i vinduet like ved huet, og fra de 2 eksterne HD'ene på skrivebordet. Og viftestøyen fra PC'ene og musikken som strømmer ut av høyttalerne eller radioen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 min "nerdebule" 5920190[/snapback] hva er den greia med glassdør til høyre på bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå