rvenes Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Eg trudde eg aldri kom til og bruke heile skrivebordet mitt, men der tok eg feil.Til større skrivebord man har, til meir klarer man og rote. http://home.no.net/rvenes/nerdebule/DSCN0509.JPG http://home.no.net/rvenes/nerdebule/DSCN0510.JPG http://home.no.net/rvenes/nerdebule/DSCN0511.JPG http://home.no.net/rvenes/nerdebule/DSCN0512.JPG Hva heter den Dell LCD skjermen du har der? Å hvor stor er den? Den var steike fin Den koster kroner 5.678 NOK inkludert levering. Min Skjerm på dell.no Fleire skjermer fra Dell Den er 20.1 tommer. 1600*1200 Bilder av min Dell Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Yeah, det var en knalldeal Du har en AVT50? 100? Hadde en AVT275 jeg fikk til bursdagen min før jeg solgte den og kjøpte Mesa. Hva slags gitar er den hvite neck-through'en til venstre? AVT-100 Grei nok, men eg angrar på at eg ikkje sparte litt lenger og kjøpte noko bedre. Er ikkje neck-thru, berre omlakkert, så det kan kanskje sjå slik ut. Er (var) ein Yamaha RGZ 211-M som eg driver og bygger om. Har fresa ned halsen på den og lakkert den opp igjen, og venter på ny DiMarzio Evo Humbucker til Ibanezen, så skal Yammen få V8-en som står i den. (Har laga eigen tråd for slikt på musikkdelen, berre sleng ut meir der. ) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hva heter den Dell LCD skjermen du har der? Å hvor stor er den? Den var steike fin Sjekk signaturen hans. Står PC-specs der. Den linken er utgått på dato. Eg må oppdatere det.... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hmm du må hoppe over sofaen kvar gang du skal inni tv kroken din? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 @DomoDyret: Koslig tv krok syns jeg! Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jupp, hopping må til Lenke til kommentar
Tronich Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) ehm Endret 1. mars 2005 av Tronich Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 update: Dette kan jeg fort vende meg til Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jibril, anbefaler at du flytter skjermene nærmere hverandre, og lenger vekk. Du kan få vondt i nakken slik det står plassert nå. Siden du må flytte så mye på hodet, men ikke hendene når du skal skrive til noen på msn, f.eks. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Er faktisk ikke så ille, men nå har jeg bare hatt det sånn i 20 minutter eller noe, så jeg får se hva jeg gjør utover kvelden... Deilig er det ihvertfall uansett.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Det vet jeg det er. Men, det er ikke bra for nakke og slikt å ha det sånn som du har det. Ut i fra det jeg ser så har du plass til å sette de litt bedre. Nærmere hverandre. EDIT: sånn har jeg skjermene plassert. Endret 26. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Fikset meg eget datarom istedenfor å ha pc'n og alt det der på rommet mitt. Her er det nye nerdebulen min: Edit: Gamle skrivebordet var såpass messed up at eg like greit kastet den. Er litt usikker på om eg gidder å kjøpe nytt siden leiligheten skal selges nå. Endret 26. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Ut i fra det jeg ser så har du plass til å sette de litt bedre. Nærmere hverandre. Joda, det kan se slik ut, men det er to pulter, og de er litt feiljustert i forhold til hverandre... pluss at CRT'en er så fordømt dyp. Men jeg får mekke se om jeg får til en litt bedre løsning etterhvert Edit: Satte skjermene litt annerledes, jeg.. Mye bedre nå, egentlig. Endret 26. februar 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
toretors Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Ska me sjå Endret 26. februar 2005 av toretors Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hvorfor har det seg sånn at man har så mange skjermer oppe? Man bruker jo en maskin av gangen Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Tror det kalles dual-screen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hvorfor har det seg sånn at man har så mange skjermer oppe? Man bruker jo en maskin av gangen Vel, de er koblet til en maskin. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ska me sjå Er det the Sims versjon eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå