un0kai Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Temkte jeg skulle poste noen bilder av nye nerde bula mi, har flyttet og fått en del nytt stasj siden forrige gang arbeidsplassen... hovedmaskina, med mine herlige skjermer på både godt og vondt, jeg får klastrofobi av oppløsningen på vanlige pcer nå senga mi, legg merke til uber nerdete sjakk på "nattbordet", og hvis noen lurte så er vaselinen til tørre lepper nå på vinteren, jeg hater at de sprikker så bedre føre var en etter snar sengetøyet er kjøpt på spar kjøp, hvis noen skulle ha lyst på en like moteriktig seng Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 un0kai: Jeg har og noen slike hvite kopper du som du har der, fra IKEA =D Men ellers, stikker innom inatt en tur og henter meg 2 stk dell skjermer jeg Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 hei, ligg unna skjermene mine de koppene er helt geniale ja, rommer en halv liter, med andre ord mer tid foran skjermen og mindre fysisk slit med å gå å fylle på "perle og bruse" Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Digge skjermer un0kai ... Og helt rått sengesett! Fint resten btw^^ Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Equerm: Jeg bare digga skjermbilde @ venstre Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 @Equerm: Er det FS W19-1 du har der, i dual? Eventuelt hvis det er det, hvordan er de, noe særlig eller? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 un0kai: Kor store er dei skjermane som du har der? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Her er da nerdebula mi 5814428[/snapback] Gatebil Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 snoop dogg, har du kjøpt deg stol på jysk, lignet på min jo Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Nerdebula mi kan beskues her Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 snoop dogg, har du kjøpt deg stol på jysk, lignet på min jo 5814888[/snapback] Kjøpte den på jysk ja Den heter sjef kontorstol. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Her er da nerdebula mi 5814428[/snapback] Gatebil 5814796[/snapback] hehe Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Driver og flytter inn på nytt "rom" atm. Liten smakebit. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Nerdebula mi kan beskues her 5816216[/snapback] Dæven for noen høytalere.. Så jo koselig ut den bula ja.. Edit:Skriveleif Endret 26. mars 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Nerder som alt annet kommer i forskjellige fasonger og farger. Somregel finnes det flere grupper, og jeg klassifiserer 2 her. 1. Stash nerden Denne nerden kjennes lett igjen med all glorien i og rundt sin egen PC, på PCen og evnen til å skryte av det i flere timer. Neonlys, kabinet med strøm nok til å forsyne "The strip" og et strømbruk som ikke ligner grisen, er noe som gjenkjenner en stash nerd. Mer eller mindre 90% av hva stash nerden booster med er unyttig dritt som bare er til pynt men som ikke har noe effektiv ytelseøkning på maskinen. Stash nerden er lett å pinpointe på et LAN da det somregel ikke trenges ekstra lys rundt vedkommende ettersom han har meg eget (se neon lys lengere oppe). En stash nerd kan også i mange tilfeller være en wannabe hiden stash nerd. Dette er en nerd som har ingen kunskaper om PC, men som pøser på med stash, lys, dioder og andre dubeditter på PCen, uten å tenke på hvor mye strøm dette tar. Somregel når en wannabe stash nerd plugger i sin glorie PC, går en sikring. Derfor veldig lett å finne frem til de. De er somregel de første som nekter at det er deres PC som sluker all strømmen, overbelaster systemet og svir av sin egen maskin sakt men sikkert. Derfor kan man også spore en slik nerd etter lukt alene 2. Minimalistiske nerden Dette er nerden som nøyer seg med lite stash, men ordentliger saker til sitt forbruk. Denne nerden blir fort oversett da vedkommende person aldri stikker seg ordentlig ut i mengden. Somregel er det stash nerden som får meste oppmerksomheten. Den minimalistiske nerden gjemmer all sin kraft i et nøytralt kabinett. Vis du ser på det ser det bare ut som et hvit kabinett uten noe serlig kraft. En minimalistisk nerd nøyer seg også somregel med 1 stk 17" CRT skjerm uten problemer. En minimalistisk nerd er ikke lett å få øye på, for selv om du har 2 hovedgrupper, har du de som ikke faller inn i en kategori, og dermed faller mellom 2 stoler. Mange ser ut som minimalistisk nerden, men er somregel bare en normal LAN bruker som er ute etter morro. Den minimalistiske nerden skryter aldri åpenlyst av sine deler i maskinen, men spør du får du svar på den og kanskje litt til. En minimalistisk nerd liker å snakke når temaet kommer inn på kraftsaken vedkommende har. Denne samtalen kan ofte bli lang, da de også innkluderer drømmene om neste innkjøp til herligheten. Om du har dårlig tid, ikke start en samtale med en minimalistisk nerd. Hvor faller jeg inn her? Jeg faller vel mellom stolene. Området jeg arbeider i er ikke spesielt nerdete utseendemessig. En skjerm, en maskin og spillene mine. Jeg er nerd, for all del. Men jeg booster ikke med det jeg har og prøver å blende inn i mengden. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 hehe konge innlegg det der. vil si jeg faller inn mellom de to gruppene selv. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Kompis faller inn i gruppe en. Klarte å knekke en hel kurs på LAN hos en i klassen. Med EN maskin. Hirr hirr. Er vel en minimalistisk nerd på en måte, liker ikke ting som lyser og blinker. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Faller inn under 2. gruppen - minimalistisk Selv om jeg har et Raidmax kabinett med lys og greier, men har det aldri på. Driver og lager nytt så blir mere minimalistisk^^ Fine buler alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå