Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
håper du har bygd det der solid, hadde vært redd for å falle ned om jeg lå oppi der for å si det sånn

 

men ellers genial løsning, og ganske koslig også

5765418[/snapback]

 

Kroppen har jo en slik antifallefunksjon innebygd. Hvis en arm eller eller en annen kroppsdel henger utfor vil kroppen legge seg andre veien. Denne funker dog ikke skikkelig hos barn og hos drita folk :!:

Lenke til kommentar
Bilder fra ny leiligheten min, litt tomt nå, men møbler er bestillt  :thumbup:

[bilder]

 

High-tech kjøleskap  :love:

5709994[/snapback]

Nydelig kjøleskap :love: Skulle likt å hatt alle matvarene mine på nett, hvis du skjønte :!:

 

min bule 

 

før 

[bilde]

 

etter opryddning

[bilde]

 

[bilde]

5768060[/snapback]

*kosepåhøyttalere*

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Får poste av min bule hos fattern, bilder hos muttern kommer senere neste uke :thumbup:

 

 

^Pcn; 19" :love: Desktopen modder jeg på fortiden, Her!

 

 

^Senga; ja jeg har det rotete nå, gadd ikke rydde :p

 

 

^Ene veggen,; Har ikke så stort rom, trenger ikke større når jeg bare er her annenhver helg og i helligdager : ) Togsettet og Titanic har jeg bygget selv, og den plakaten er bare NAM!

 

 

^Fine plakater, huh? :love:

Lenke til kommentar
Update

 

Da var tiden inne for en liten update.. Har ommøblert litt, se forøvrig forgie konfigurasjon her. Sofaen og alt er flyttet, hvorfor? Fordi det gir meg mye bedre plass! :)

og laptop er litt kos..[/i] :)

 

Forøvrig, endringer som kommer:

  • Flere plakater, rammer rundt plakatene. Har Little Brittain-plakat liggende som skal opp.
    Bedre TV?
    Prosjektor?
    Ekstra hylle for laptop under filmseing?
     
     

 

Det var det for denne gang. Håper det falt i smak.

 

- Simon

5709521[/snapback]

 

Hvis det er ditt rom, så ville jeg ha malt det i en lys farge. Ville trolig gitt en større romfølelse.

5768332[/snapback]

Det er en loftsstue. :) Men lys malig er ikke utenkelig. Men har et litt upraktisk tak å male, tho.

Lenke til kommentar
Eplejus: Hva heter den stolen, og koster den mye?

5769798[/snapback]

 

 

Stolen kjøpte jeg på Skeidar for nesten 10 år siden, hva den heter vet jeg ikke.

Er egentlig bare en vanlig "go'stol" som jeg har bygd høyere ved å dreie en plastsokkel som jeg satte mellom føttene og stolen.

 

Skulle vel være fullt mulig å få tak i lignende stol idag, ca 3000,- betalte jeg for min.

 

 

Obs! Møblene mine kommer i slutten av Mars, kommer med nye bilder da.

Lenke til kommentar

2 x nye skjermer med veggfeste!

19" widescreen. Som dere ser så har jeg bare fått hengt opp den ene men det er fordi jeg har gipsvegg og de er veldig lette å herpe opp ^^

 

Derfor må jeg ut å kjøpe sparkel til den i morgen :p

 

Men unasett! Var de ikke nydelige vel? Kosta meg ca 7000 kr for begge skjermene med veggfeste. Egentlig ikke så dyrt :)

 

edit: veldig stort bilde visst... *fikse*

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Det ser flott ut Equerm. Det eneste som skuffer litt er bildekvaliteten fra SE W900-telefonen din :å

 

Tips til montering på gipsvegg: Sett opp en planke som du kan skru fast festene i etterpå. Planken skrur du fast i lekterene som holder gipsplatene på plass. F.eks hvis det er 1,2 meter mellom lekterene så skrur du opp en planke som er ca 1,25 meter lang. Skru fast skruene i lekterene og ikke der gipsplatene ikke har noe støtte. Så skrur du festene til skjermene opp på planken. PS. Det går an å sage planken til å ha pene ender slik at det ser litt dekorativt ut og male eller lakke den først.

Lenke til kommentar

Ingen som har kommentert mitt øvre innlegg... :(

 

jaja, her kommer Bula mi hos modern!

 

 

^Pc'n + skjermer og høytt

 

 

^Tv og Forsterker + Cdrom og høytt

 

 

^Skrivepult tvers over der pcn står, brukes til alt mulig

 

 

^Mot døra, ikke direkte stort men : )

 

Hva syns dere? Crt-skjerm ftw! :w00t:

 

EDIT: Ble litt ute av fokus de fleste av bildene men... :\

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

vet ikke om jeg hadde turt og henkt opp slike fine skjermer på gips :hmm: virker litt skummelt. bodde en gang der det var gips og allt ramla ned før eller siden, men mulig det funker med gips plugger. mitt forslag er som simen også sier, legg og en plank som er over 1,20 lang det er normalt 60 cm mellom stenderne så da blir det 2 på 120cm. må kanskje bryne hodet litt for og få det til og se fint ut.

Lenke til kommentar
vet ikke om jeg hadde turt og henkt opp slike fine skjermer på gips :hmm:  virker litt skummelt. bodde en gang der det var gips og allt ramla ned før eller siden, men mulig det funker med gips plugger. mitt forslag er som  simen også sier, legg og en plank som er over 1,20 lang det er normalt 60 cm mellom stenderne så da blir det 2 på 120cm.  må kanskje bryne hodet litt for og få det til og se fint ut.

5779923[/snapback]

Jeg bor nå hvor det er gips, har montert gardninene med gipsplugger og de henger fortsatt. Skjermene har jo ikke så stor vekt uansett, så det bør vel holde. Skal man være 100% sikker så er vel simen sitt forslag best, men det er jo en god del mer arbeid.

Lenke til kommentar
DJ Ovin: Flott bule! :) Jeg har forresten samme Lamboplakat :p

5779932[/snapback]

Hehe, er den ikke flott? :D

 

DJ Ovin: Fin bule hos mora di, men hos faren din så rommet noe trangt ut. Og PCen ser jo ut som en haug. ;) PCen hos mora di ser mye bedre ut.

 

Ser du har en traktorkatalog liggende. :p

5779994[/snapback]

Haha, gadd ikke å gjøre som jeg tenkte på, ta bort floppyen, måtte inn i BIOS men orka ikke, hadde modda litt der, grunnen til det :p

 

Japp, driver å tar kjøretimer og diverse kurs nå ;) Håper det går i boks på bursdagen min eller før (11 April), hadde vært digg!

 

Takker for kommentarene :)

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd flere typer skruer men de beste skruene fungerte best når jeg skulle feste tre i veggen og veggfestene er av metall så det gjikk ikke så bra :p

 

Jeg skal ut i morgen å spør litt i forskjellige butikker hva de sier + kjøpe sparkel.

 

Simen1: Takk for det tipset men jeg orker ikke å gjøre så mye styr utav dette. Skal bare bo på denne hybelen til sommerferien starter likevel så :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...