Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fin løsning, Barbaren. Så veldig gjennomført ut også. :thumbup:

Er det dobbeltseng eller?

5764647[/snapback]

 

Nei, bare 120cm, men jeg har gjort det klart for eventuell 150seng.

 

Genialt ja, men litt liten kant så gjør nok vondt å rulle ned der  :!:

5764676[/snapback]

 

Tja, jeg har aldri ramla ut av senga mens den var på gulvnivå, så jeg regner ikke med å begynne nå :p , dessuten er den faktisk høy nok, siden man synker litt ned i senga når man ligger i den. Skal man falle ut må man nesten trosse tyngdekraften litt :)

 

Selvlagt, Barbaren?

5765397[/snapback]

 

Ja, laget alt selv. Har tidligere jobbet som snekker, så hadde igrunnen nok erfaring til å få det til :)

 

håper du har bygd det der solid, hadde vært redd for å falle ned om jeg lå oppi der for å si det sånn

 

men ellers genial løsning, og ganske koslig også

5765418[/snapback]

 

Er rammemadrass, spikra fast i 2X4 tverrliggere, samt 2x4 som støttebein. Har også 8 solide skruer i betongvegg som holder hele greia godt fast.

Har prøvd å turne oppi der, og det står fjellstøtt :!:

 

Jeg gikk flere dager og tenkte åssen jeg skulle løse dette, og er rimelig fornøyd. Det er faktisk utrolig mye koseligere å nerde nå enn før :p

Lenke til kommentar
Her er bilder av min datakrok, siden rommet mitt er litt lite har jeg flytta senga opp i høyden og lagd min egen lekeplass under :)

5764186[/snapback]

 

Jeg ser eplehusetposen din, men hvor har du gjort av macen? :p

5766548[/snapback]

 

Hehe, jeg kjøpte faktisk bare noe så simpelt som iClean, for å gjøre ren skjermen med. Eneste jeg har noensinne kjøpt der :D

 

edit: iClean er forøvrig et fantastisk godt produkt å gjøre ren lcd skjermen med, anbefales sterkt. :)

Endret av Barbaren
Lenke til kommentar
grei bule, men noe forvirrende bilder, på det ene er bassern til venstre, på det andre er den på høyre sida plus at en data står montert inni der. hvem er up to date?

5768224[/snapback]

 

Det øverste er før, og de 2 nederste er up to date ;)

5768250[/snapback]

 

yes bass,en er flyttet pga bedre lyd ,

pc er gjemte bak sofaen .

Lenke til kommentar
Update

 

Da var tiden inne for en liten update.. Har ommøblert litt, se forøvrig forgie konfigurasjon her. Sofaen og alt er flyttet, hvorfor? Fordi det gir meg mye bedre plass! :)

og laptop er litt kos..[/i] :)

 

Forøvrig, endringer som kommer:

  • Flere plakater, rammer rundt plakatene. Har Little Brittain-plakat liggende som skal opp.
    Bedre TV?
    Prosjektor?
    Ekstra hylle for laptop under filmseing?
     

 

Det var det for denne gang. Håper det falt i smak.

 

- Simon

5709521[/snapback]

 

Hvis det er ditt rom, så ville jeg ha malt det i en lys farge. Ville trolig gitt en større romfølelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...