IC7STORM Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Jaja. Da får vel jeg også poste min nerdebule: Check out DEN hagestolen da. Liker høyttalerne mine og MX518'en min. <3 Hmm. Det var vel det. Endret 5. mars 2006 av IC7STORM Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Check out DEN hagestolen da. 5707888[/snapback] :!: Koster jo ikke mer enn 300,- for en passe bra stol hos jysk Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Update Da var tiden inne for en liten update.. Har ommøblert litt, se forøvrig forgie konfigurasjon her. Sofaen og alt er flyttet, hvorfor? Fordi det gir meg mye bedre plass! Selve bula Finfin plass å sitte, se litt TV, spille litt, se litt filmer. Sofaen og boret fra en annen vinkel Her ser du også en veldig digg plakat. Laptop, disker, mus Ekstern lagrinsplass og laptop er litt kos.. TV 28" Nicam Widescreen. Grei nok, vil ha HD-klar LCD-TV. Things Forskjellige saker, esker, bokser, flasker, glass osv. Lyden Logitech Z-2300 THX. Digg-plakaten "English Motherfucker, do you speak it?" Tegningene Billy og Fantomet-originaler med hilsen. Snus-boksene Foreløpig samlig, en ekstra godbit for lesere av Snustråden v.3. Forøvrig, endringer som kommer: Flere plakater, rammer rundt plakatene. Har Little Brittain-plakat liggende som skal opp.Bedre TV?Prosjektor?Ekstra hylle for laptop under filmseing? Det var det for denne gang. Håper det falt i smak. - Simon Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Da var tiden inne for en liten update.. Har ommøblert litt, se forøvrig forgie konfigurasjon 5709521[/snapback] Trådens ryddigste tråd og bule? Etter min mening, ja. Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Bilder fra ny leiligheten min, litt tomt nå, men møbler er bestillt High-tech kjøleskap Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 High-tech kjøleskap 5709994[/snapback] Etter min mening hadde det kjøleskapet vært mye finere uten den målere, bryter ned hele stilen. Men helt klart ett pent kjøleskap. =) Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 High-tech kjøleskap 5709994[/snapback] Etter min mening hadde det kjøleskapet vært mye finere uten den målere, bryter ned hele stilen. Men helt klart ett pent kjøleskap. =) 5710014[/snapback] Kansje kansje, men kunne jo ikke si nei til et kjøleskap som har.... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Kansje kansje, men kunne jo ikke si nei til et kjøleskap som har.... 5710110[/snapback] Såpass ja. Jammen daså. :-P Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Da var tiden inne for en liten update.. Har ommøblert litt, se forøvrig forgie konfigurasjon 5709521[/snapback] Trådens ryddigste tråd og bule? Etter min mening, ja. 5709575[/snapback] Vel, bula ble ryddet litt kjapt før jeg tok bildet.. Syns det er fint med ryddige tråder, mye lettere å lese. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Da var tiden inne for en liten update.. Har ommøblert litt, se forøvrig forgie konfigurasjon 5709521[/snapback] Trådens ryddigste tråd og bule? Etter min mening, ja. 5709575[/snapback] Bula mi er vel ryddigst? Neida... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Håhå, internett på kjøleskapet. Da snakker vi! Hva kan du bruke det til? Er det skjerm på det? Endret 6. mars 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det kjører sikkert linux. :-------------D Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Nomix: Fin bule. Like høytalere som meg også.. Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Check out DEN hagestolen da. 5707888[/snapback] :!: Koster jo ikke mer enn 300,- for en passe bra stol hos jysk 5708293[/snapback] Har ikke jysk her Jeg har bedre stoler, men de er ikke høye nok. Eneste hagestolen som er høy nok til å komme i passe stilling for FPS-gaming. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Nomix: Fin bule. Like høytalere som meg også.. 5710630[/snapback] Takker. Nydelig speakers, ja Lite som spiller så bra for en tusenlapp! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 seriøst internett på kjøleskapet, er faktisk siste plass jeg kunne gjette at man skulle finn det skal poste noen bilder av reiret mitt til uka når jeg får kameraet tilbake Lenke til kommentar
oegranslo Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) dette er da min " bule.. hehe, er her fra da jeg kommer hjem fra skolen til jeg må opp på skolen.. Endret 9. mars 2006 av oegranslo Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Eplejus, ditt reir ser ut som mitt reir nok kommer til å se ut når jeg flytter for meg selv Og jeg har bestem meg: Jeg SKAL ha side-by-side skap Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Her er bilder av min datakrok, siden rommet mitt er litt lite har jeg flytta senga opp i høyden og lagd min egen lekeplass under Endret 16. mars 2006 av Barbaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå