Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Sitronade: Dust! Vær klar over at dette er et PC forum og vi har sett slike bilder før :) Egentlig har vi sett det bildet før.

5598476[/snapback]

 

Du kaller meg dust fordi du har sett et bilde jeg postet?

Haha...Dette forumet blir bare mer og mer fjortiss-1337 jo eldre det blir... :(

5598527[/snapback]

Trodde du skjønte ironien, men akk ja. Derfor jeg slengte med et smilefjes også.

5598549[/snapback]

 

Kanskje jeg ikke skjønte ironien... Men ser ikke poenget i posten din...Du poster for å si at ''vi'' har sett bildene?...Bare fordi du har sett bildene betyr det ikke at alle har sett det...Kanskje du ikke skjønte at jeg spøkte? Anyway..Nok med OT

5598570[/snapback]

 

Sitronade du er håpløs...

Syntes synd på deg om det virkelig skulle vært rommet ditt...Nerdekrek :p

5598661[/snapback]

 

Hadde synest synd på meg selv hadde det vert rommet mitt... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken mikrofon jeg har der ja,

 

det er en Samson C01U, en kondensator studiomikrofon. Det spesielle med den er at den går på USB, du trenger ingen mixer. Importert fra NY fra noen måneder siden etter noen dårlige kjøp i Norge.

 

Perfekt for podcasting, VoIP eller lignende, Roger McGwen fra The Byrds spilte inn sine to siste album med en bærbar Dell 8200 og denne mikrofonen. Anbefales.

 

Skal få lagt ut noen bilder av hjemmekinoen, dvd-samlingen, server rommet og noen av maskinene senere.

Endret av jorgen_veisdal
Lenke til kommentar
Min koster rundt 1000, kanskje litt under. Jeg har en TSM MT87S, og den kostet 975 for litt siden. Er ikke så ille, men kan fort bli ILLE dyrt om man begynner å bli kresen på spesifikasjonene. Min har et lydtrykk opp til 130db.

 

Jeg har hatt denne mic'en du snakker om, men som jeg sa fungerte det ikke optimalt. Min nåværende mic koster bare noe sånn som 80$ eller noe. Froogle, jeg bestilte den sammen med noe annet, så det ble vel litt dyrere frakt enn hva bare levering for selve mic'en ville kostet.

Endret av jorgen_veisdal
Lenke til kommentar

Samme "bula" som før, men med litt nye ting. Ny pult, nytt sted i rommet :p, ny pc og ny skjerm. Sitter fortsatt på Ole Brumm rommet, (navnet pga at alle veggene er det malt Ole Brumm figurer på) som nå snart blir barnerommet. Så da åker vel pc`n inn på soverommet vil jeg tippe.

 

Plassen:

 

 

 

Ny pc:

 

 

 

og ny skjerm:

 

 

 

 

Litt store bilder... :tease:

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...