Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitronade: Dust! Vær klar over at dette er et PC forum og vi har sett slike bilder før :) Egentlig har vi sett det bildet før.

5598476[/snapback]

 

Du kaller meg dust fordi du har sett et bilde jeg postet?

Haha...Dette forumet blir bare mer og mer fjortiss-1337 jo eldre det blir... :(

5598527[/snapback]

Trodde du skjønte ironien, men akk ja. Derfor jeg slengte med et smilefjes også.

 

Edit: Det var ikke fjortiss å poste et bilde av en bule som ikke er din og påstå at den er din? :nei:

Endret av Ongabonga
Lenke til kommentar
Trodde du skjønte ironien

5598549[/snapback]

ironi' -en (fra gr eironeia 'forstillelse') det å si det motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner igjennom forfatterens spesialvåpen er sylkvass logikk og finslipt i- / skjebnens i- uventet tilfelle som synes å finne sted for å spille en et puss

 

:!:

Lenke til kommentar
Sitronade: Dust! Vær klar over at dette er et PC forum og vi har sett slike bilder før :) Egentlig har vi sett det bildet før.

5598476[/snapback]

 

Du kaller meg dust fordi du har sett et bilde jeg postet?

Haha...Dette forumet blir bare mer og mer fjortiss-1337 jo eldre det blir... :(

5598527[/snapback]

Trodde du skjønte ironien, men akk ja. Derfor jeg slengte med et smilefjes også.

5598549[/snapback]

 

Kanskje jeg ikke skjønte ironien... Men ser ikke poenget i posten din...Du poster for å si at ''vi'' har sett bildene?...Bare fordi du har sett bildene betyr det ikke at alle har sett det...Kanskje du ikke skjønte at jeg spøkte? Anyway..Nok med OT

Lenke til kommentar
Sitronade: Dust! Vær klar over at dette er et PC forum og vi har sett slike bilder før :) Egentlig har vi sett det bildet før.

5598476[/snapback]

 

Du kaller meg dust fordi du har sett et bilde jeg postet?

Haha...Dette forumet blir bare mer og mer fjortiss-1337 jo eldre det blir... :(

5598527[/snapback]

Trodde du skjønte ironien, men akk ja. Derfor jeg slengte med et smilefjes også.

5598549[/snapback]

 

Kanskje jeg ikke skjønte ironien... Men ser ikke poenget i posten din...Du poster for å si at ''vi'' har sett bildene?...Bare fordi du har sett bildene betyr det ikke at alle har sett det...Kanskje du ikke skjønte at jeg spøkte? Anyway..Nok med OT

5598570[/snapback]

 

Sitronade du er håpløs...

Syntes synd på deg om det virkelig skulle vært rommet ditt...Nerdekrek :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...