SideburnsKongen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 19" Lcd skjerm til bursdagen.. 5593560[/snapback] Can't see no LCD. 5593586[/snapback] Ehh, skal kjøpe lcd til bursdagen.. Sa litt feil.. Bursdag 18 mai.. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Er ikke så rart at han har en Fredrikstad Blad forside bak skjermen. Den forsiden der er nemlig av stor historisk verdi for FFK (Fredrikstad FK) supportere. Det var forsiden på lokalavisa vår dagen etter FFK endelig rykka opp til Tippeligan igjen etter 20 år nede i sumpa ..(dvs lavere divisjoner). L@asse er tydeligvis en god FFK supporter Bra det fortsatt finnes sportsinteresserte nerder Samtidig: Er det disketter jeg ser der? Under skjermen! De har jeg ikke sett på en stund. Hehe Nei, det har seg sånn at når jeg flytter små filer mellom flere PC-er i huset, så gidder jeg ikke bruke USB-stick, da porten sitter bak på kabinettet på den andre PC-en i huset Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 OK. Skal ta bilder av denne nerdebulen jeg har nå i morgen. Hvis jeg får det til da. Spørs om jeg finner ladaren til kameraet mitt igjen. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Fin bule Mr_Razer. Du kunne prøvd å gjøre det litt mer personlig. Som f.eks kunne vært å male veggene/ting osv.. Scotty Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Fin bule Mr_Razer.Du kunne prøvd å gjøre det litt mer personlig. Som f.eks kunne vært å male veggene/ting osv.. Scotty 5594091[/snapback] Takk.. Det er alt for mye treverk / trefarge på rommet.. Skal males etterhvert.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Må finne laderen. Blir desperat her nå. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Skjønner ikke hvordan folk klarer seg med så lite bordplass som Mr_razer har. Jeg må ha 'mellomarmen' liggende på bordet. Dere har jo mesteparten av armen i lufta eller hva? Sånn har jeg det, deilig. Litt kjedelig for meg på LAN da, som det vanligvis er veldig liten bordplass på. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Enig med deg NorthGarden. Skal ta bilde av nerdebula mi i morgen. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Endret 13. februar 2006 av jorgen_veisdal Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 http://jveisdal.com/gallery/DSCF0033.jpg 5595832[/snapback] Dette var pent Er det du som har lagt den glassplata på skrivebordet eller? Isåfall var det klokt.. Det gir et lukseriøst uttrykk og var fint. Lenke til kommentar
agony Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Skjønner ikke hvordan folk klarer seg med så lite bordplass som Mr_razer har. Jeg må ha 'mellomarmen' liggende på bordet. Dere har jo mesteparten av armen i lufta eller hva? 5595445[/snapback] Helt enig, jeg har en passe høy kiste med flat topp ved siden av min stol, som jeg kan legge hele underarmen på, og virkelig slappe av, blir bare anspent av å ha hånda i lufta ved skrivebord kanten. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 http://jveisdal.com/gallery/DSCF0033.jpg 5595832[/snapback] Dette var pent Er det du som har lagt den glassplata på skrivebordet eller? Isåfall var det klokt.. Det gir et lukseriøst uttrykk og var fint. 5595840[/snapback] Egentlig ganske billig løsning, pulten koster noe sånn som 400kr og glassplata ca 300, begge på ikea. Forhindrer skraper i bordplata, forhindrer flekker i treet og gjør det meget enkelt å rengjør. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 http://jveisdal.com/gallery/DSCF0033.jpg 5595832[/snapback] Dette var pent Er det du som har lagt den glassplata på skrivebordet eller? Isåfall var det klokt.. Det gir et lukseriøst uttrykk og var fint. 5595840[/snapback] Egentlig ganske billig løsning, pulten koster noe sånn som 400kr og glassplata ca 300, begge på ikea. Forhindrer skraper i bordplata, forhindrer flekker i treet og gjør det meget enkelt å rengjør. 5595850[/snapback] ...og 10 ganger enklere å lage (fett)flekker på Ikke vurdert å lage ice look da..? Bare ta litt sandpapir og puss litt, men gjør det ute og med maske Men pent var det Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Slik så det ut når jeg bodde "hjemme" før jeg dro inn i militæret. Har ikke helt kommet meg til rette med hvor jeg skal bo enda.. leter etter leilighet akkurat nå. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 P-in-P, Sir Winston og jorgen_veisdal: Det er pent ja, men blir det ikke veldig kjølig å ha underarmen eller håndleddene hvilende på en glassflate? Blir det ikke kaldt på fingrene? Treverk er varmeisolerende så det må jo være mye bedre å hvile underarmer og håndledd på. RockFord_: Hvorfor ha kabinettene oppå det trange skrivebordet? Det må jo bli grusomt trangt og støyende. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 ser ikke ut som om det er så mye plass på gulvet rundt der. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 P-in-P, Sir Winston og jorgen_veisdal: Det er pent ja, men blir det ikke veldig kjølig å ha underarmen eller håndleddene hvilende på en glassflate? Blir det ikke kaldt på fingrene? Treverk er varmeisolerende så det må jo være mye bedre å hvile underarmer og håndledd på. RockFord_: Hvorfor ha kabinettene oppå det trange skrivebordet? Det må jo bli grusomt trangt og støyende. 5596426[/snapback] Hvis armene ligger der ofte nok, blir det varmt etterhvert:P Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Kunne jo ordnet med små varmematter under der også Slike som er ment for terriariumer er jo perfekte Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg får vel poste min bule også da Her er gitarene mine Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Så ryddig alle har det. Værste du var utsatt for var en åpen bakke Bixit Er det bare jeg og alle jeg kjenner som roter og søler og står i rundt pc-plassen? Mengder med potetgullposer, aske-søl, brusflasker, cd-cover, ledninger og det hele? Det er liksom ikke alltid helt pent når vi LANer ... Bortsett fra de 2 dagene etter det er nyvaska! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå