Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke så rart at han har en Fredrikstad Blad forside bak skjermen. Den forsiden der er nemlig av stor historisk verdi for FFK (Fredrikstad FK) supportere. Det var forsiden på lokalavisa vår dagen etter FFK endelig rykka opp til Tippeligan igjen etter 20 år nede i sumpa ..(dvs lavere divisjoner). L@asse er tydeligvis en god FFK supporter

 

Bra det fortsatt finnes sportsinteresserte nerder ;)

 

Samtidig: Er det disketter jeg ser der? Under skjermen!  De har jeg ikke sett på en stund.

 

Hehe ;) Nei, det har seg sånn at når jeg flytter små filer mellom flere PC-er i huset, så gidder jeg ikke bruke USB-stick, da porten sitter bak på kabinettet på den andre PC-en i huset :p

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan folk klarer seg med så lite bordplass som Mr_razer har. Jeg må ha 'mellomarmen' liggende på bordet. Dere har jo mesteparten av armen i lufta eller hva? :dontgetit:

 

p10100638kn.th.jpg

 

Sånn har jeg det, deilig.

Litt kjedelig for meg på LAN da, som det vanligvis er veldig liten bordplass på.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan folk klarer seg med så lite bordplass som Mr_razer har. Jeg må ha 'mellomarmen' liggende på bordet. Dere har jo mesteparten av armen i lufta eller hva? :dontgetit:

5595445[/snapback]

 

Helt enig, jeg har en passe høy kiste med flat topp ved siden av min stol, som jeg kan legge hele underarmen på, og virkelig slappe av, blir bare anspent av å ha hånda i lufta ved skrivebord kanten.

Lenke til kommentar

 

Dette var pent :) Er det du som har lagt den glassplata på skrivebordet eller? Isåfall var det klokt.. Det gir et lukseriøst uttrykk og var fint.

5595840[/snapback]

 

Egentlig ganske billig løsning, pulten koster noe sånn som 400kr og glassplata ca 300, begge på ikea. Forhindrer skraper i bordplata, forhindrer flekker i treet og gjør det meget enkelt å rengjør.

Lenke til kommentar

 

Dette var pent :) Er det du som har lagt den glassplata på skrivebordet eller? Isåfall var det klokt.. Det gir et lukseriøst uttrykk og var fint.

5595840[/snapback]

 

Egentlig ganske billig løsning, pulten koster noe sånn som 400kr og glassplata ca 300, begge på ikea. Forhindrer skraper i bordplata, forhindrer flekker i treet og gjør det meget enkelt å rengjør.

5595850[/snapback]

 

...og 10 ganger enklere å lage (fett)flekker på ;)

 

Ikke vurdert å lage ice look da..? Bare ta litt sandpapir og puss litt, men gjør det ute og med maske :yes:

 

Men pent var det :thumbup:

Lenke til kommentar

P-in-P, Sir Winston og jorgen_veisdal: Det er pent ja, men blir det ikke veldig kjølig å ha underarmen eller håndleddene hvilende på en glassflate? Blir det ikke kaldt på fingrene? Treverk er varmeisolerende så det må jo være mye bedre å hvile underarmer og håndledd på.

 

RockFord_: Hvorfor ha kabinettene oppå det trange skrivebordet? Det må jo bli grusomt trangt og støyende.

Lenke til kommentar
P-in-P, Sir Winston og jorgen_veisdal: Det er pent ja, men blir det ikke veldig kjølig å ha underarmen eller håndleddene hvilende på en glassflate? Blir det ikke kaldt på fingrene? Treverk er varmeisolerende så det må jo være mye bedre å hvile underarmer og håndledd på.

 

RockFord_: Hvorfor ha kabinettene oppå det trange skrivebordet? Det må jo bli grusomt trangt og støyende.

5596426[/snapback]

 

Hvis armene ligger der ofte nok, blir det varmt etterhvert:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...