Torjus Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hehe, nei vet... har en 17" LCD skjerm, men på 16ms Så duger ikke til spill! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Hmm, alle har samme stol som meg EDIT: nesten da. Endret 7. februar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Her sitter jeg 5567633[/snapback] Akuratt sånn stabler jeg kjeksen min og! Fint tastatur, det er godt. Samme med musa og. Så fint ut det der ja. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Nå vil jeg for faen meg ha skikkelig datapult og skikkelig datastol! Hihi. Men får vente 2 måneder. Så kjøper jeg meg kanskje ny stol. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Her sitter jeg 5567633[/snapback] Akuratt sånn stabler jeg kjeksen min og! Fint tastatur, det er godt. Samme med musa og. Så fint ut det der ja. 5568296[/snapback] Takk Logitech Internet Navigater er nok det beste gaming tastaturet ever, synd at de ikke produserer det lengre Razer er grei den ja, begynner å bli litt slitt nå, dårlig kvalitet på razer synes jeg! Vil ha MX518... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jepp, razer blir fort utslitt. Blant annet fjørene under knappene. :/ Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 har ei razer mus og den holder på og "restarter" seg, den slår seg av og på hele tiden. Er det virus elns som forårsaker dette eller er det selve musa? har 518 nå da. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) rart at dere plages med razer, min razer ble kjøpt dagen den kom på lager hos netshop, og den funker like bra den dag i dag.... :/ Misbrukere dere musa ? (ja jeg spiller MYE fps spill) edit: må jo si hvilken razer, razer diamonback. Endret 9. februar 2006 av Dwagon Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Skogli 07/02-2006 : 21:33 Nå vil jeg for faen meg ha skikkelig datapult og skikkelig datastol! Hihi. Men får vente 2 måneder. Så kjøper jeg meg kanskje ny stol. hva er det som skjer om 2 mnd vinner du i lotto da eller for det jo blitt ganske mye du skal kjøpe ?? bare lurte?? ang razer musen her en razer diamondback mus selv og må si meg ganske fornøyd med den. eneste minuset er at det skal ikke mye til før den begynner å skrape på icemat musematten Endret 9. februar 2006 av fenris1979 Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 rart at dere plages med razer, min razer ble kjøpt dagen den kom på lager hos netshop, og den funker like bra den dag i dag.... :/ Misbrukere dere musa ? (ja jeg spiller MYE fps spill) edit: må jo si hvilken razer, razer diamonback. 5575911[/snapback] Razer diamondback ja Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Skogli 07/02-2006 : 21:33 Nå vil jeg for faen meg ha skikkelig datapult og skikkelig datastol! Hihi. Men får vente 2 måneder. Så kjøper jeg meg kanskje ny stol. hva er det som skjer om 2 mnd vinner du i lotto da eller for det jo blitt ganske mye du skal kjøpe ?? bare lurte?? ang razer musen her en razer diamondback mus selv og må si meg ganske fornøyd med den. eneste minuset er at det skal ikke mye til før den begynner å skrape på icemat musematten 5575978[/snapback] Stipend gutten min, stipend. 2000kr hver uke. Ser ut som jeg må utsette noen ting. Busskort og mat kom i veien Lenke til kommentar
End-re Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) hmmm...veldig ryddig atm =P http://img150.imageshack.us/img150/8386/p20900500dm.jpg http://img422.imageshack.us/img422/4585/p20900529ol.jpg Endret 9. februar 2006 av Kakew Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Er det ikke vondt å sitte og vri hodet til venstre? Litt store bilder? Link heller til den, du dytter alle rammene utover. Eller, jeg vet ikke jeg. Men, fint det! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Forstår ikke folk som har skjermen på sida.. :/ Lenke til kommentar
End-re Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 hehe..det er til høyre..bordet er for kort til at skjermen kan stå forran meg =P .. er vant med det , så jeg tenker ikke over det =) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Forstår ikke folk som har skjermen på sida.. :/ 5580227[/snapback] jeg vil gjette at det ikke var plass til å ha CRT skjermen "vanlig" vei, da bordplaten ikke er så dyp ..litt forsein ja Endret 9. februar 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 rart at dere plages med razer, min razer ble kjøpt dagen den kom på lager hos netshop, og den funker like bra den dag i dag.... :/ Misbrukere dere musa ? (ja jeg spiller MYE fps spill) edit: må jo si hvilken razer, razer diamonback. 5575911[/snapback] Så enig så enig, har hatt razeren min en god stund nå, har ikke et eneste problem med den.. Har diamondback..Spiller en del jeg også.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Karer! (og eventuelle kvinner) Jeg får snart ny datastol i nerdebulen min. Den jeg har knakk fordi det var mange folk på den men så sa fadern at jeg kunne få en ny på forsikringen Bilder kommer ASAP Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Den jeg har knakk fordi det var mange folk på den men så sa fadern at jeg kunne få en ny på forsikringen ...og derfor betaler jeg stadig mer for forsikringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå