Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg komme på besøk? :love:

5557667[/snapback]

 

Hehe. Selvfølgelig kan du det! ;)

 

aldri sett noe så ryddig! jeg hadde gått amok der inne... :p rundt meg ligger alt slengt.

5557669[/snapback]

 

Jeg slipper hvertfall ikke deg inn isåfall! :tease:

Nei, men saken er den at jeg hater å ha det rotete. Litt irriterende å av og til. :mad:

Lenke til kommentar
Eg hadde gått amok visst eg hadde hatt fire gode pc-er på rommet mitt. Hvordan takler du luksus-problemet?

5557734[/snapback]

Fire gode PC'er? :ohmy:

Hvor? :hmm:

 

Har en PC på rommet, som jeg selv bygde i sommer. Den andre og siste PC'en som står ute i stua er egentlig familien sin, men er bare søsteren min som bruker den når hun er på besøk.

Endret av ZinnX
Lenke til kommentar
Eg hadde gått amok visst eg hadde hatt fire gode pc-er på rommet mitt. Hvordan takler du luksus-problemet?

5557734[/snapback]

Fire gode PC'er? :ohmy:

Hvor? :hmm:

 

Har en PC på rommet, som jeg selv bygde i sommer. Den andre og siste PC'en som står ute i stua er egentlig familien sin, men er bare søsteren min som bruker den når hun er på besøk.

5557746[/snapback]

 

Sorry, trudde eg såg 4 :D

Lenke til kommentar
Bula mi

 

Hoved PC'en på de 2 første bildene som står på rommet mitt. Resten av bildene er fra ute i stua. Er eneste av oss i søskenflokken som bor hjemme nå, så har en hel etasje for meg selv.  :cool:

5557660[/snapback]

 

Har du ikke X360 der da? Så avataren din, regna jeg med å se en liten hvit boks der en plass.. :p

Lenke til kommentar
Bula mi

 

Hoved PC'en på de 2 første bildene som står på rommet mitt. Resten av bildene er fra ute i stua. Er eneste av oss i søskenflokken som bor hjemme nå, så har en hel etasje for meg selv.  :cool:

5557660[/snapback]

 

Har du ikke X360 der da? Så avataren din, regna jeg med å se en liten hvit boks der en plass.. :p

5559452[/snapback]

 

Hehe. Desverre ThaAndre, XboX 360 blir det ikke med det første. Men har utrolig lyst på en. Spillte på en for første gangen i helgen, og grafikken er jo helt ubeskrivelig! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...