Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Så må man jo ut med 20 000+++ for å kunne matche et ordentlig headset til et par tusen kroner når det kommer til lydkvalitet.

 

*knuge på AKG'en*

5482005[/snapback]

 

nåja, tror nok lett et anlegg til 10-12 000,- klarer matche og overgå et headsett til et par usle lapper i lydkvalitet, og hvertfall i spilleglede! sitter du kanskje med headsett når du ser film også? ingenting som en heftig eksplosjon som får øreflippene dine til og vibrere inni headsette? :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke så lett å spille fps alá cs med høytelere da. Er mye lettere å høre fra hvilken kant folk kommer fra med hodetelefoner.

5482389[/snapback]

 

pfh, bare ute etter letteste løsning. dagens ungdom altså. :fun:

5482550[/snapback]

hehe, heilt enig med deg phax! eg kan ikkje fordra og sitte med headsett! klamt og jævli! får aldri den samme følelsen med eit headset som med eit godt surround-anlegg på spill og film! dei gangene eg bruker headset så har eg det aldri på hodet har dei bare rundt nakken. får klaus :p

Lenke til kommentar
nåja, tror nok lett et anlegg til 10-12 000,- klarer matche og overgå et headsett til et par usle lapper i lydkvalitet, og hvertfall i spilleglede! sitter du kanskje med headsett når du ser film også? ingenting som en heftig eksplosjon som får øreflippene dine til og vibrere inni headsette? :fun:

5482090[/snapback]

Nei, filmer sees på anlegget til et par ganger prisen til hodetelefonene.

 

Jeg har sett meg ut et 5.1-anlegg til den dagen jeg flytter ut, men prisen faller på ca 18000,- og det er uten HD-tv/prosjektor som selvsagt er et must. :S

Lenke til kommentar
De fleste "gamere", eller fps-gamere bruker headsett. Rett og slett fordi man har lyden "nærmere" og hører skritt bedre.

 

Hvis du har prøvd for eksempel Koss UR-40, så merker du at ikke alle headsett er klamme, tunge og svette. :)

5486218[/snapback]

 

joda, man har sikkert et fortrinn der, men jeg mener fortsatt at man vil få en bedre spilleopplevelse med et ordentlig anlegg.

 

har beyerdynamic dt231 selv, og synes selvsagt de er flott til sitt bruk. men jeg foretrekker ikke å sitte med de i timesvis forran et spill, da blir nå hverfall jeg svett på øra etterhvert!

 

--

 

LarsP: mitt "budsjett" var tilregna et stereoanlegg. ;)

Lenke til kommentar
*Snip

5486718[/snapback]

Joda, men smaken er delt.

Jeg klarer helt fint å sitte med headsett i strekk, i mange timer. Bruker ikke noe annet på lan, og ikke noe annet når jeg spiller FPS. :)

 

Jeg orker ikke diskutere mer nå, som sagt smaken er delt.

Jeg vil heller ikke gå mer off-topic. :wee:

Lenke til kommentar

Yay.. Endelig fått hyller i min sekundær-bule! :D (har 2 hjem. mutter/fatter).

Ting er rimelig uorganisert nuh, og 60% av alle bøkene, cdene og dvdene ligger fortsatt i skapet.. Tror jeg må omrokkere og prioritere litt bedre hvis jeg skal få plass til alt :hmm:

 

nb. rimelig store bilder

 

 

 

P1010046%20(Medium).JPG

 

P1010053%20(Medium).JPG

 

P1010049%20(Medium).JPG

 

P1010048%20(Medium).JPG

 

P1010051%20(Medium).JPG

 

P1010045%20(Medium).JPG

 

 

 

 

edit: BTW, hyllene er hjemmesnekra! :thumbup:

Endret av bigben247
Lenke til kommentar
Yay.. Endelig fått hyller i min sekundær-bule! :D (har 2 hjem. mutter/fatter).

Ting er rimelig uorganisert nuh, og 60% av alle bøkene, cdene og dvdene ligger fortsatt i skapet.. Tror jeg må omrokkere og prioritere litt bedre hvis jeg skal få plass til alt  :hmm:

 

nb. rimelig store bilder

 

 

 

P1010046%20(Medium).JPG

 

P1010053%20(Medium).JPG

 

P1010049%20(Medium).JPG

 

P1010048%20(Medium).JPG

 

P1010051%20(Medium).JPG

 

P1010045%20(Medium).JPG

 

 

 

 

edit: BTW, hyllene er hjemmesnekra!  :thumbup:

5487285[/snapback]

Samme lampe som meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...