Guybrush Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Noen som vet hva dette er for noe, og hvordan blir jeg kvitt det? Dukker opp flere ganger pr side. Utrolig irriterende! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Sikker på du ikke må ha tilgang for å komme inn på den siden? Kommer den opp f.eks her på hardware? Isåfall, kjør en spyware-scan, eller reinstaller firefox Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Kommer opp på nesten alle sider (men det ser ut som om hw.no er spart). Sider der den dukker opp titt og ofte er. Pcworld.no, vg.no, dinside.no osv osv. Hadde liksom ikke så lyst til å reinnstallere FireFox. .. Har prøvd å fjerne ad-block, men det hjalp ingenting. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Kjør en spyware-scan, med Crap Cleaner eller Ad-aware, og hvis ikke det hjelper må du nok reinstallere... Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Kjørt Ad-aware --> hjalp ikke Fjernet alle extension --> Hjalp ikke Reinnstallert --> Hjalp ikke Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Prøv Microsoft antispyware og Spybot. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Sikker på du ikke må ha tilgang for å komme inn på den siden? Jeg skal ikke inn på den siden. Virker som om det er enkelte reklamer (les: mange) som ligger på denne serveren... Legger jeg inn adressen i FireFox får jeg opp samme pop-up-bilde, mens med IE blir jeg redirectet til en hjemmeside for Adtech... Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Reinnstallert --> Hjalp ikke Har du prøvd å slette history, cache, cookies og slike ting? Ikke noen hensikt å reinstallere firefox, siden profilen din fortsatt ligger der. Man kan fjerne profilen ved: start - kjør - firefox.exe -profilemanager deretter å slette profilen, men da mister du alt av innstillinger og bookmarks (som du jo kan ta backup av. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Det hørtes jo meget fornuftig ut... Dessverre så hjalp det ikke. Har da slettet alt av cache og slikt. <-- Hjalp ikke Fjernet profilen <-- Hjalp ikke Begynner nesten å bli litt komisk det her. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Du kan jo prøve å spørre på forumene til MozillaZine. http://forums.mozillazine.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå