superman_2000 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hei Kjøpte en bærbar HP på Elkjøp for et år siden. Nå virker ikke g og h tastene på tastaturet. Å levere inn PC til rep, tar minimum 3 uker. Så lenge greier jeg meg ikke uten PC. Noen som har erfaring i å fikse dette selv? Er det mulig å benne opp knappene, og se om det er noe mekanisk som ikke funker? Lars Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hør om du kan låne en PC mens din er på rep.. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Noen som har erfaring i å fikse dette selv? Er det mulig å benne opp knappene, og se om det er noe mekanisk som ikke funker?Lars Ikke tenk på det en gang..... Garentier går ut osv..... Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Jeg byttet ø og æ knappene på min Acer Ferrari 3200. Du bare vipper opp tastene forsiktig, men jeg tviler problemet ligger i tastene. Endret 28. januar 2005 av Halvorsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå